To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-12-08
Wrocław: Dostawa wyposażenia specjalnego oraz odzieży ochronnej i roboczej
Numer ogłoszenia: 335302 - 2015; data zamieszczenia: 08.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 286670 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu, ul Podwale 31-33, 50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 340 38 00, faks (071) 782 41 71.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia specjalnego oraz odzieży ochronnej i roboczej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest wyposażenia specjalnego oraz odzieży ochronnej i roboczej. 2) Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę worków depozytowych, spodni ocieplanych, bielizny termoaktywnej, kombinezonów ochronnych, masek pełno twarzowych wraz z filtrami, ręczników frotte, rękawic roboczych, rękawic gumowych, rękawic bawełnianych, rękawic spawalniczych, klapek, trzewików olejoodpornych, ochraniaczy na obuwie, fartuchów roboczych, ubrań olejoodpornych, ubrań roboczych, kasków budowlanych, masek przeciwodorowych, dresów, biustonoszy i bielizny osobistej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający parametry minimalne produktów, został przedstawiony w załącznikach numer 1.1 - 1.5 do SIWZ. 3) Zamawiający wymaga dostawy przedmiotów fabrycznie nowych, spełniających wymagania określone w Polskich Normach przenoszących europejskie normy zharmonizowane, posiadających oznaczenia CE (w przypadku określenia takiego wymogu w załączniku nr 1 do IPU - szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia), wolnych od wad fizycznych i prawnych. Oferty częściowe: Przedmiot zamówienia został podzielony na pięć niżej wskazanych części: Część 1: dostawa worków depozytowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załączniku numer 1.1 do SIWZ. Część 2: dostawa spodni ocieplanych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załączniku numer 1.2 do SIWZ. Część 3: dostawa bielizny termoaktywnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załączniku numer 1.3 do SIWZ. Część 4: kombinezonów ochronnych, masek pełno twarzowych wielokrotnego użytku, kompletu wymiennych filtrów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załączniku numer 1.4 do SIWZ. Część 5: dostawa ręczników frotte, rękawic roboczych, rękawic gumowych, rękawic bawełnianych, rękawic spawalniczych, klapek, trzewików olejoodpornych, ochraniaczy na obuwie, fartuchów roboczych, ubrań olejoodpornych, ubrań roboczych, kasków budowlanych, masek przeciwodorowych, dresów, biustonoszy i bielizny osobistej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załączniku numer 1.5 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę w jednej, dwóch, trzech, czterech lub pięciu częściach postępowania Wymaga się złożenia oferty obejmującej cały asortyment przypisany do danej części postępowania. Ilekroć w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i załącznikach, przedmiot zamówienia został określony poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, intencją zamawiającego było przedstawienie typu materiału bądź technologii; w takim przypadku zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. W przypadku opisu przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemu odniesienia należy przyjąć, że określono wymagania minimalne (nie gorsze niż) i jednocześnie dopuszczono przyjęcie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.90.00.00 - Bagaże, wyroby rymarskie, worki i torby 18.93.00.00 - Worki i torby 18.41.20.00 - Odzież sportowa 19.23.10.00 - Bielizna 18.41.00.00 - Odzież specjalna 18.40.00.00 - Odzież specjalna i dodatki 18.11.40.00 - Kombinezony 35.81.40.00 - Maski przeciwgazowe 39.51.41.00 - Ręczniki 18.14.10.00 - Rękawice robocze 18.42.40.00 - Rękawice 18.81.24.00 - Klapki 18.83.00.00 - Obuwie ochronne 33.19.90.00 - Odzież medyczna 18.11.00.00 - Odzież branżowa 18.10.00.00 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki 35.11.34.00 - Odzież ochronna i zabezpieczająca 35.11.34.70 - Ochronne koszule lub spodnie 18.44.41.11 - Hełmy ochronne 42.92.47.90 - Maski pochłaniające nieprzyjemne zapachy 18.23.00.00 - Odzież różna .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa worków depozytowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAŁGORZATA PASIECZNIK MSAIL PRACOWNIA ŻAGLOMISTRZOWSKA
jakie przetargi wygrała firma
MAŁGORZATA PASIECZNIK MSAIL PRACOWNIA ŻAGLOMISTRZOWSKA
- Małgorzata Pasiecznik MSAIL Pracownia Żaglomistrzowska, ul. Narutowicza 110, 90-145 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 285,37 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 390,00
Oferta z najniższą ceną: 390,00 / Oferta z najwyższą ceną: 848,70
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa bielizny termoaktywnej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- LAMAX Grzegorz Gawlik, ul. Starościńska 12C, 51-129 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2494,23 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1635,90
Oferta z najniższą ceną: 8971,62 / Oferta z najwyższą ceną: 1635,90
Waluta: PLN .
Część NR: 4
Nazwa: Dostawa kombinezonów ochronnych, masek pełno twarzowych wielokrotnego użytku, kompletu wymiennych filtrów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- LAMAX Grzegorz Gawlik, ul. Starościńska 12C, 51-129 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2415,61 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1193,34
Oferta z najniższą ceną: 4253,82 / Oferta z najwyższą ceną: 1193,34
Waluta: PLN .
Część NR: 5
Nazwa: Dostawa ręczników frotte, rękawic roboczych, rękawic gumowych, rękawic bawełnianych, rękawic spawalniczych, klapek, trzewików olejoodpornych, ochraniaczy na obuwie, fartuchów roboczych, ubrań olejoodpornych, ubrań roboczych, kasków budowlanych, masek przeciwodorowych, dresów, biustonoszy i bielizny osobistej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Wielobranżowe MADA Kosiec i Wspólnicy Sp.j., ul. Słowicza 17, 02-170 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 35166,63 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 35776,53
Oferta z najniższą ceną: 72067,23 / Oferta z najwyższą ceną: 35776,53
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont klatek schodowych budynków przy ul. Lotniczej 22 i ul. Pomorskiej 19 we Wrocławiu.
- Usuwanie awarii i wykonywanie drobnych remontów w zakresie robót sanitarnych wewnętrznych w placówkach oświatowych, Radach Osiedli oraz innych obiektach podległych Gminie Wrocław
- Obsługa serwisowa rezonansu magnetycznego Magnetom Avanto Fit Upgrade
- Dostawa odczynników do biologii molekularnej dla 1 części, dla Grupy Badawczej Mechanizmów Neurodegeneracji
- Sukcesywne dostawy ryb do Żłobków Wrocławskiego Zespołu Żłobków
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla potrzeb Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 2 we Wrocławiu z podziałem na zadania
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy umundurowania i obuwia dla członków zespołów ratownictwa medycznego oraz pracowników transportu sanitarnego
- Zakup i dostawa odzieży roboczej dzla Działu Gospodarczego i Eksploatacji, Działu Inżynierii Medycznej, Działu Inwestycji i Remontów, dostawa bluz polar i zakup konfekcji dla punktu Informacyjnego.
- "Sukcesywna dostawa środków czystości i środków ochrony indywidualnej na potrzeby Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy"
- Sukcesywna dostawa środków czystości i akcesoriów higienicznych dla jednostek obsługiwanych przez PCUW w Rawiczu w 2025 roku.
- "Sukcesywna dostawa odzieży dla członków zespołów ratownictwa medycznego"
- Dostawa odzieży ochronnej
więcej: Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.