eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JurataŚwiadczenie sukcesywnych kompleksowych usług pralniczo maglowniczych dla Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego KAPER w Juracie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-03

Jurata: Świadczenie sukcesywnych kompleksowych usług pralniczo maglowniczych dla Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego KAPER w Juracie
Numer ogłoszenia: 33530 - 2012; data zamieszczenia: 03.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Szkoleniowo-Wypoczynkowy "Kaper" , ul. Mestwina 45, 84-141 Jurata, woj. pomorskie, tel. 58 6752-324, faks 58 6752-164.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kaperjurata.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytucja gospodarki budżetowej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie sukcesywnych kompleksowych usług pralniczo maglowniczych dla Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego KAPER w Juracie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna kompleksowa usługa polegająca na: praniu wodnym (wraz z dezynfekcją), odplamianiu, maglowaniu i prasowaniu po procesie prania , segregację bielizny czystej z zachowaniem podziału na asortyment, konfekcjonowaniu poprzez pakowanie w worki oraz transport. Pod pojęciem bielizny należy rozumieć : asortyment pościelowy, odzieży roboczą i kucharską, ręczniki, ścierki, obrusy i inne przedmioty bieliźniarskie. Łączną ilość prania zamawiający określa na 15.000 kg Wielkość zamówienia na rok 2012 została oszacowana na podstawie średniej rocznej wielkości prania z okresu ostatniego roku tj. roku 2011. Rzeczywista ilość prania będzie uzależniona od faktycznych potrzeb Zamawiającego. Z powyższego powodu Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia mniejszej ilości prania w okresie objętym umową. Stosowne zastrzeżenie w tym zakresie zawiera umowa (wzór- zał. nr 2 do SIWZ Przekazanie bielizny do prania odbywać się będzie na podstawie zlecenia usługi i winno być realizowane w terminie jednego dnia od dnia zgłoszenia telefonicznie przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. Transport bielizny wraz z załadunkiem i rozładunkiem zapewnia oferent. Wydanie bielizny brudnej i przyjęcie czystej odbywać się będzie w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-15.00. Wyprany asortyment należy dostarczyć w terminie nie dłuższym niż 5 dni (w dni robocze) do siedziby zamawiającego. Koszty dostaw oferent uwzględnia w cenie zamówienia. Wyprany asortyment będzie dostarczany do zamawiającego w opakowaniach zabezpieczających go przed zabrudzeniem zgodnie z odpowiednimi przepisami. Koszt opakowania ponosi Wykonawca. Zamawiający zapewnienia opakowania ochronne brudnej bielizny. Wykonawca będzie dokonywał segregacji bielizny bezpośrednio po praniu, na przedmioty nie nadające się do dalszego użytkowania, wymagające naprawy i na przedmioty zdatne do dalszego użytkowania, pakował je osobno i wyraźnie znakował. Do obciążenia będzie liczony każdy 1 kg prania już wypranego, czystego i suchego co do którego zamawiający nie zgłosił wad lub braków. Płatność realizowana będzie przelewem, po wykonaniu usługi, w terminie 21 dni od daty doręczenia faktury. Oferent ponosi odpowiedzialność materialną z tytułu zawinionego uszkodzenia lub zaginięcia przedmiotu zamówienia do wysokości jego wartości rynkowej. Zamawiający w razie stwierdzenia wadliwie wykonanych usług, w udokumentowany sposób zgłasza reklamacje wykonawcy. Reklamacje powinny być uwzględnione w ciągu 48 godzin. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania nieodpłatnie ponownego prania bielizny. W razie stwierdzenia trzykrotnej niewłaściwej, zareklamowanej jakości usługi bądź powtarzających się przypadków nie wywiązania się wykonawcy z postanowień umowy, a w szczególności nieterminowej, bądź niezgodnej pod względem asortymentu lub ilości z zamówieniem realizacji usług, zamawiający może odstąpić od umowy ze skutkiem natychmiastowym. Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec zamawiającego i osób trzecich za szkody powstałe w wyniku niewłaściwego wykonania zamówienia. Wykonywane usługi muszą odpowiadać wszelkim normom określonym w obowiązujących przepisach: -Proces prania powinien odbywać się zgodnie z obowiązującymi wymogami sanitarno - epidemiologicznymi. Stosowane procedury muszą eliminować występowanie ogniw lub źródeł zakażeń oraz zapobiegać powstawaniu tychże zakażeń. -Usługi pralnicze powinny być wykonywane z zachowaniem warunków określonych przez producenta asortymentu oddawanego do prania, w technologii właściwej dla rodzaju zabrudzeń, w sposób zapewniający najlepszą możliwą jakość przekazanej do prania bielizny. -Do dezynfekcji Wykonawca ma obowiązek stosować preparaty o szerokim spektrum działania (bakterie łącznie z prątkiem gruźlicy, wirusy i grzyby), zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych i ustawą o produktach biobójczych. Wykonawca na żądanie Zamawiającego zobowiązany jest dostarczyć odpowiednie dokumenty wymagane (zgodnie z ustawą) dla danego środka dezynfekcyjnego, który wykorzystuje do realizacji usługi. -Wykonawca ma obowiązek używać do wykonywania usługi wyłącznie środków piorących posiadających atesty Państwowego Zakładu Higieny, zgodnie z polskim prawem w tym zakresie. Wykonawca na żądania Zamawiającego zobowiązany jest przedstawić stosowne atesty (wymagane prawem) na środki piorące używane przy wykonaniu usługi. -Odbiór brudnego asortymentu, jego pranie i dostawa odbywać się ma zgodnie z wymogami sanitarno-epidemiologicznymi..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Warunek zostanie spełniony, jeżeli w złożonych dokumentach i oświadczeniach Wykonawca jednoznacznie wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie przedmiotu zamówienia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunków w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunków w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunków w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunków w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 SIWZ 2) Parafowany wzór umowy - załącznik nr 2 do SIWZ 3)Wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 5 do SIWZ 4) Pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust.2 ustawy Pzp w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia 5) Aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, w przypadku Wykonawcy będącego osobą fizyczną i prowadzącego działalność gospodarczą wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę 6) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego, lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 7) Oświadczenie dotyczące stosowanych środków piorąco-dezynfekujących, jakich wykonawca zamierza używać do wykonania zamówienia z wykorzystaniem wzoru -załącznik nr 6 SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Strony dopuszczają możliwość zmiany cen w przypadku zmiany przepisów dot. stawki podatku VAT - w odniesieniu do ceny oferty, jeśli zmian ta nastąpiła po podpisaniu umowy lub zmiany innych przepisów ogólnie obowiązujących, które mają wpływ na treść umowy. W takim przypadku Wykonawca poinformuje Zamawiającego o ich wystąpieniu na piśmie, przed wprowadzeniem nowych cen. 2.Zmiany danych adresowych firm.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kaperjurata.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Szkoleniowo Wypoczynkowy Kaper ul. Mestwina 45 84-141 Jurata.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Szkoleniowo Wypoczynkowy Kaper ul. Mestwina 45 84-141 Jurata Pok. 109.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.