Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-19
Warszawa: Wykonanie usługi dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji w obiektach administrowanych przez Biuro Spraw Socjalnych UW: Dom Studenta Nr 1, Dom Studenta Nr 2, Dom Studenta Nr 3 (dwa budynki), Dom Studenta Nr 5, Dom Studenta Nr 6, Dom Pracownika Naukowego (dwa budynki), obiekty świadczące usługi hotelarskie HERA i Sokrates, Stołówka (wg zasad systemu HACCP) i Klub Profesorski
Numer ogłoszenia: 33530 - 2008; data zamieszczenia: 19.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warszawski, ul. Krakowskie Przedmieście 26/28/33, 00-927 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5520360, fax 022 5522507.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.uw.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji w obiektach administrowanych przez Biuro Spraw Socjalnych UW: Dom Studenta Nr 1, Dom Studenta Nr 2, Dom Studenta Nr 3 (dwa budynki), Dom Studenta Nr 5, Dom Studenta Nr 6, Dom Pracownika Naukowego (dwa budynki), obiekty świadczące usługi hotelarskie HERA i Sokrates, Stołówka (wg zasad systemu HACCP) i Klub Profesorski.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji w obiektach administrowanych przez Biuro Spraw Socjalnych UW: Dom Studenta Nr 1, Dom Studenta Nr 2, Dom Studenta Nr 3 (dwa budynki), Dom Studenta Nr 5, Dom Studenta Nr 6, Dom Pracownika Naukowego, obiekty świadczące usługi hotelarskie HERA i Sokrates, Stołówka (wg zasad systemu HACCP) i Klub Profesorski. Łączna powierzchnia dezynfekcji, dezynsekcji jednokrotnej wynosi około 62280 m², deratyzacji jednokrotnej wynosi około 6484 m² i monitoringu miesięcznego Stołówki UW wg zasad systemu HACCP wynosi 330 m². Usługa dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji ma przebiegać w dwóch etapach: I etap - okres sześciu miesięcy po podpisaniu umowy II etap - okres kolejnych sześciu miesięcy Terminy realizacji poszczególnych usług będą uzgadniane bezpośrednio przez Kierowników poszczególnych obiektów z Wykonawcą na co najmniej 1 tydzień przed rozpoczęciem usługi. Po wykonaniu każdorazowej usługi w każdym z budynków, Kierownik jednostki organizacyjnej wraz z Wykonawcą dokona protokolarnego odbioru i potwierdzi na piśmie wykonanie prac oraz zgodności metrażu będącego przedmiotem usługi. Wykonawca ma obowiązek podać do protokołu nazwę środka, jaki został zastosowany podczas wykonywania usługi. Pisemne potwierdzenie będzie stanowić podstawę do wystawienia faktury. Wykonawcę zobowiązuje się do: - utrzymania porządku w miejscu pracy i nie zakłócania normalnego toku pracy Zamawiającego, - wykonania usługi z użyciem własnego sprzętu i środków gwarantujących prawidłowe, skuteczne wykonanie usługi ( preparaty posiadające atest PZH oraz zezwolenie MZiOS lub dokumenty równoważne). Zamawiający może pobrać próbkę preparatu którym wykonywane są zabiegi do badania na koszt Wykonawcy, - wykonania usługi w godzinach pracy administracji obiektu, - wykonania usługi bez udziału podwykonawców, - usługa musi być wykonywana przez personel Wykonawcy posiadający odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia, - terminowości i wysokiego standardu wykonywanych usług , - do usunięcia usterek reklamacyjnych w ciągu 48 godzin od czasu zgłoszenia przez Zamawiającego faktu nieskutecznego wykonania usług, - zmiany rodzaju preparatu używanego do dezynsekcji w drugim półroczu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.72.10.00 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków Kod CPV wg słownika 2008: 90.92.10.00 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 5.000 PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej Ustawą. 2.Ocena spełnienia warunków określonych w art. 22 Ustawy oraz warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń. 3.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 3.1.posiadają uprawnienia do wykonywania działalności/czynności będącej przedmiotem zamówienia i nie podlegają wykluczeniu z postępowania, 3.1.1.posiadają i przedstawią certyfikat lub zaświadczenie o ukończeniu szkolenia w zakresie HACCP, 3.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3.2.1. Wykonawca wykaże, że wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zmówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej trzy usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. Każda z wykazanych usług o wartości brutto nie niższej niż 150.000,00 PLN 3.2.2. przedstawią wykaz preparatów przeznaczonych do realizacji przedmiotu zamówienia (opis i dołączone: atest PZH oraz zezwolenie MZiOS lub równoważne dokumenty ) 3.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej za szkody związane z działalnością gospodarczą w wysokości minimum 100.000,00 PLN 4.Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców nastąpi na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawców i oparty będzie na zasadzie TAK/NIE (spełnia / nie spełnia).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu wykazania spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu, każdy z wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą -następujące oświadczenia i dokumenty: 1)Formularz Nr 1 - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Do formularza Nr 1 wykonawca zobowiązany jest dołączyć następujące dokumenty: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynika zakres umocowania. Pełnomocnictwo musi posiadać termin ważności, z którego wynika, że jest obowiązujące dla niniejszego postępowania oraz musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy lub mieć postać aktu notarialnego albo poświadczonej notarialnie kopii, c)polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający posiadanie ubezpieczenie OC za szkody związane z działalnością gospodarczą na kwotę minimum 100.000,00 PLN 2)Formularz Nr 2 - Oświadczenie o posiadaniu certyfikatu lub zaświadczenia o ukończeniu szkolenia w zakresie HACCP. Do formularza Nr 2 wykonawca zobowiązany jest dołączyć ww. certyfikat lub zaświadczenie. 3)Formularz Nr 3 - Oświadczenie - wykaz materiałów przeznaczonych do realizacji przedmiotu zamówienia. Do formularza Nr 3 wykonawca zobowiązany jest dołączyć atest PZH oraz zezwolenie MZiOS (lub dokumenty równoważne) dla każdego z preparatów. 4)Formularz Nr 4 - Oświadczenie - wykaz usług wykonanych (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zmówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Należy wykazać co najmniej trzy usługi odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. Każda z wykazanych usług o wartości brutto nie niższej niż 150.000,00 PLN Należy podać wartość prac, przedmiot zamówienia, daty wykonania i odbiorców oraz załączyć dokumenty (np. opinie, referencje itp) potwierdzające, że usługi zostały wykonane z należytą starannością.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.uw.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Warszawskiego - oficyna Pod Wizytkami, ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa, II piętro, pok. 33..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Warszawskiego - oficyna Pod Wizytkami, ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa, II piętro, pok. 33..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.W postępowaniach o udzielenie zamówienia, oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują faksem lub pisemnie, z zastrzeżeniem protestów i postanowienia w sprawie protestów, które należy przekazywać pisemnie. 2.Zamawiający pracuje (z wyjątkiem świąt oraz dni wolnych określonych w odpowiednim Zarządzeniu Rektora UW) od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 16.00.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ROLETY MATERIAŁOWE DO KWATER INTERNATOWYCH
- Część 1: Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ul. Powstańców Śląskich - Sternicza Część 2: Przebudowa skrzyżowania ul. Puławskiej z ul. Jagielską wraz z ul. Drumli
- Świadczenie usług w zakresie przeglądu serwisowego i konserwacji stałej urządzeń i instalacji klimatyzacyjnych w pomieszczeniach technicznych i biurowych oraz kurtyn powietrznych.
- Świadczenie usług hotelarskich, restauracyjnych oraz wynajmu sal szkoleniowych w związku z organizacją: "Kongresu Sportu Akademickiego i Gali Sportu Akademickiego" w terminie 29 - 31.10.2025 roku.
- Kompleksowa obsługa zakupu biletów lotniczych
- Wykonanie usług cateringowych podczas 12 Międzynarodowego Konkursu Wokalnego im. Stanisława Moniuszki w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- usługi sprzątania i usługi dezynfekcyjne szpitala.
- Kategoria CPC dla usług - 14.
- Świadczenie usług utrzymania czystości i obsługi poza medycznej w obiektach PZZOZ w Będzinie - Szpital w Będzinie.
- usługi w zakresie sprzątania.
- Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku:
- Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku:
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.