Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-26
Warszawa: Dostawa samochodu dostawczego i do przewozu 6 osób (kierowca + 5 pasażerów) rok produkcji 2008, fabrycznie nowy.
Numer ogłoszenia: 335325 - 2008; data zamieszczenia: 26.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja "Praca dla Niewidomych" , ul. Jasna 22, 00-054 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 826 88 66, faks 0-22 826 88 66.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.fpdn.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: organizacja pozarządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodu dostawczego i do przewozu 6 osób (kierowca + 5 pasażerów) rok produkcji 2008, fabrycznie nowy..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest Samochód dostawczy i do przewozu 6 osób (kierowca + 5 pasażerów), rok produkcji 2008, fabrycznie nowy. 1)silnik o poj. minimum 1900 cm3 dCi o mocy minimum 115 KM, 2)diesel, 3)rozstaw osi powyżej 3490 mm zapewniający przewóz bagaży, 4)lakier metalizowany (odcienie beżu), 5)centralny zamek, 6)autoalarm, 7)klimatyzacja przednia, 8)komputer pokładowy, 9)elektrycznie otwieranie szyby z włącznikiem impulsowym w przestrzeni kierowcy, 10)elektrycznie sterowanie i podgrzewanie lusterka boczne, 11)klucz z funkcją selektywnego otwierania drzwi, 12)pasy bezpieczeństwa przy każdym siedzeniu, 13) poduszka powietrzna kierowcy, 14)układ siedzeń: I rząd - kierowca + 2 pasażerów, II rząd - 3 pasażerów (siedzenia szybkodemontowalne), 15)drzwi boczne przesuwane po prawej stronie, tylne drzwi otwierane na boki, 16)ABS+Układ Wspomagania Nagłego Hamowania 17)koła minimum 15 18)dopuszczalna masa całkowita pojazdu do 3000 kg. 19)maksymalna wysokość 2000 mm, 20)minimalna długość pojazdu 5170 mm, 21)radio CD fabryczne, sterowane z kolumny kierownicy, 22)podłoga ze sklejki wodoodpornej pokrytej wykładziną antypoślizgową w części osobowej, 23)dwie szyby stałe (II rząd), 24)przegroda bagażowa pełna, 25)podsufitka, parapety i słupki w części pasażerskiej tapicerowane 26)ściany i podłoga zabezpieczone drewnochronem w przedziale ładunkowym, 27)nadkola - sklejka wodoodporna pokryta drewnochronem, 28)próg przy drzwiach przesuwnych 29)komplet opon zimowych, 30)samochód musi posiadać Homologację Ministerialną samochodu 6-osobowego ciężarowego oraz badania stwierdzające, że samochód posiada możliwości odliczenia 100% podatku VAT (art. 86 Ustawy o podatku od towarów i usług), 31)Gwarancja na perforację nadwozia minimum 10 lat, gwarancja na podzespoły mechaniczne minimum 2 lata (bez limitu kilometrów), gwarancja na lakier minimum 2 lata oraz bezpłatna usługę Assistance 24 h w okresie trwania gwarancji, 32)Autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na terenie miasta Płocka..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.00.00.00 - Sprzęt transportowy i produkty pomocnicze dla transportu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tzn. prowadzą działalność gospodarczą w w.w zakresie zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,: 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia, nie spełnia na podstawie dokumentów wymienionych w Rozdziale VII..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Do oferty należy załączyć następujące oświadczenia i dokumenty w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1)Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - Załącznik Nr 2 do SIWZ. 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Dokument należy złożyć w formie oryginału lub kopi poświadczonej za zgodność przez wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.fpdn.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Fundacja Praca dla Niewidomych Rolniczy Zakład Aktywności Zawodowej, Stanisławowo 9, 09-210 Drobin..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Fundacja Praca dla Niewidomych Rolniczy Zakład Aktywności Zawodowej, Stanisławowo 9, 09-210 Drobin u p. Małgorzaty Wójkowskiej.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: -.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Odnowienie posiadanych oraz udzielenie nowych licencji do oprogramowania antywirusowego ESET i oprogramowania biurowego ADOBE.
- Remont pokoi, dobór i wymiana zestawu podnoszenia ciśnienia na potrzeby bytowe i p. poż., remont ogrodzenia wraz z robotami towarzyszącymi w miejscowości Elbląg ul. Królewiecka 189 (...)
- Przygotowanie, produkcja i dostarczenie wydawnictw muzycznych wraz z poligrafią w oprawie twardej z nośnikami audio lub z nośnikiem Blu-ray oraz dgpacki jedno i dwuskrzydłowe z nośnikami audio
- Świadczenie usług sprzątania w budynkach Instytutu Łączności - PIB we Wrocławiu
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: A. Suligowskiego 3/5 m. 8 część nr 2: Krucza 51 m. 62 (w podziale na 2 części)
- Przebudowa przepompowni Wilczogęby gm. Sadowne, pow. węgrowski - aktualizacja dokumentacji
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup maszyn i urządzeń w ramach projektu Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Kluczkowicach na rzecz rozwoju systemu edukacji zawodowej w dziedzinie ogrodnictwa
- dostawa wyposażenia dla drogowego przejścia granicznego w Grzechotkach.
- Zakup piaskarko-solarek.
- Zakup piaskarko-solarek.
więcej: Sprzęt transportowy i produkty pomocnicze dla transportu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.