To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-12-08
Warszawa: Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, w szczególności dla osób z autyzmem oraz osób niepełnosprawnych intelektualnie, mieszkańców Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
Numer ogłoszenia: 335328 - 2015; data zamieszczenia: 08.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 300340 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy, ul. Falęcka 10, 02-545 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8494466, 8495887, 6468299, faks 022 8494468.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, w szczególności dla osób z autyzmem oraz osób niepełnosprawnych intelektualnie, mieszkańców Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, w szczególności dla osób z autyzmem oraz osób niepełnosprawnych intelektualnie, mieszkańców Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy. 2.Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi w szczególności dla osób z autyzmem oraz osób niepełnosprawnych intelektualnie są to usługi dostosowane do szczególnych potrzeb wynikających z rodzaju schorzenia lub niepełnosprawności świadczone przez osoby ze specjalistycznym przygotowaniem zawodowym, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych ( Dz. U. z 2005 r. Nr 189 poz. 1598) zmienionego Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 6 lipca 2006 r. ( Dz. U. z 2006 r. nr 134. poz. 943) Celem ich realizacji jest uczenie i rozwijanie umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia świadczeniobiorcy w związku z rodzajem schorzenia lub niepełnosprawnością. 3.Zadaniem Wykonawcy niniejszego zamówienia jest świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych codziennie, przez 7 dni w tygodniu w godz. 7.00 - 20.00 na rzecz osób zamieszkałych na terenie Dzielnicy Mokotów, wskazanych przez Zamawiającego w okresie od dnia 01.01.2016 r. do dnia 31.10.2016 r. Szacunkowa liczba osób w skali miesiąca objętych usługami wynosi: ok. 40 Szacunkowa liczba godzin specjalistycznych usług opiekuńczych w skali całego zamówienia wyniesie: 7 900 4.Zamawiający przewiduje możliwość wahań ilości godzin w granicach ok. 20 %. W takim przypadku ceny jednostkowe zaoferowane przez Wykonawcę pozostaną bez zmian. 5.Strony dopuszczają możliwość zmniejszenia lub zwiększenia liczby osób oraz ilości godzin w zakresie świadczonych usług będących przedmiotem zamówienia, do obiektywnie istniejących potrzeb Zamawiającego, a ich rzeczywista wielkość będzie wynikać z faktycznie zrealizowanych usług. W przypadku zmniejszenia ( zwiększenia) ilości zlecanych godzin zapłata nastąpi za faktycznie zrealizowane. 6.Prawo do korzystania ze specjalistycznych usług opiekuńczych każdorazowo wymaga wydania decyzji administracyjnej przyznającej świadczenie świadczeniobiorcy. 7.Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych realizowane są w oparciu o następujące przepisy: a)ustawa o pomocy społecznej z dnia 12 marca 2004 r. ( tj. Dz.U. z 2015 r. poz. 163 ze zm.) b)ustawa o ochronie zdrowia psychicznego z dnia 19 sierpnia 1994 r. ( tj. Dz.U. z 2011 r. Nr 231 poz. 1375 ze zm.) c)rozporządzenie Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych ( Dz.U. z 2005 r. Nr 189 poz. 1598) zmienionego Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 6 lipca 2006 r. ( Dz. U. z 2006 r. nr 134 poz. 943). 8.Szczegółowy zakres specjalistycznych usług opiekuńczych stanowiących przedmiot zamówienia określa załącznik nr 1 do umowy. 9.Zamawiający zastrzega sobie prawo do: a)sprawdzania, jakości i terminowości wykonywanych usług w miejscu ich świadczenia, b)oceny zgodności świadczonych usług z decyzjami administracyjnymi, c)korekty godzin usług u osób zakwalifikowanych do korzystania z usług; d)weryfikacji dokumentów potwierdzających kwalifikacje i doświadczenie osób świadczących usługi, e)weryfikacji kart pracy osób zatrudnionych do świadczenia usług, f)indywidualnej rozmowy z pracownikami wykonawcy świadczącymi usługi objęte niniejszą umową, g)wystąpienia z wnioskiem do Wykonawcy o zmianę osoby świadczącej usługi. 10.Realizację usług na rzecz konkretnego świadczeniobiorcy Wykonawca będzie wykonywał zgodnie z niżej opisanymi procedurami: 1)informacja o przyznaniu usług, ich terminie i wymiarze będzie przekazywana telefonicznie, faksem lub e- mailem przez koordynatora usług Zamawiającego na podstawie wystawionej przez Zamawiającego decyzji administracyjnej adresowanej do świadczeniobiorcy, a w przypadkach nagłych na podstawie wniosku o wydanie decyzji, 2)wykonawca zobowiązany będzie do odbioru kopii decyzji od Zamawiającego, co najmniej raz w tygodniu, 3)w sytuacji, gdy zakończenie świadczenia usług nastąpi w terminie wcześniejszym niż wskazany w decyzji, Zamawiający poinformuje o tym Wykonawcę telefonicznie, faksem lub e-mailem, a następnie potwierdzi poprzez przekazanie kopii decyzji administracyjnej. 11.Przekazana Wykonawcy kopia decyzji administracyjnej będzie zawierała informacje niezbędne do świadczenia usług takie jak: 1) imię i nazwisko oraz adres osoby zakwalifikowanej do świadczenia usług, 2) rodzaj usług wraz z ich szczegółowym zakresem, 3) wymiar miesięczny oraz dzienny świadczonych usług, 4) okres, przez który usługi mają być świadczone, 5) procentową odpłatność ponoszoną przez świadczeniobiorcę, 6) dane adresowe Wykonawcy. 12.Czas określony w decyzji, jako czas świadczenia usług, oznacza czas realizacji zleconego zakresu usług. Do czasu świadczenia usług nie wlicza się czasu dojazdu lub dojścia do mieszkania świadczeniobiorcy. 13.Częstotliwość świadczonych usług oraz rodzaj i termin ich wykonania muszą być zgodne z wydaną decyzją administracyjną. W sytuacji, kiedy osoba świadcząca usługi na rzecz konkretnego świadczeniobiorcy nie może ich wykonać w terminach określonych w decyzji np. z powodu choroby, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić każdorazowo zastępstwo. 14.Wykonawca do świadczenia usług nie może kierować osób będących członkami najbliższej rodziny świadczeniobiorcy lub takich, które pozostają z nimi w konkubinacie lub z nimi mieszkają. 15.Koordynator usług Zamawiającego przygotowuje zestawienie imienne świadczeniobiorców łącznie z godzinami decyzyjnymi przyznanymi w decyzji administracyjnej oraz kwotę odpłatności za usługi. 16.Na podstawie otrzymanej dokumentacji od koordynatora, Wykonawca w oparciu o karty realizacji usług u poszczególnych świadczeniobiorców nanosi faktycznie wypracowane godziny w danym miesiącu. 17.Wykonawca zobowiązany będzie: 1)podjąć czynności związane ze świadczeniem usług w terminie wskazanym w decyzji, a w przypadkach nagłych w ciągu 24 godzin od powiadomienia przez koordynatora Zamawiającego, 2)poinformować koordynatora usług Zamawiającego o rozpoczęciu świadczenia usług podając jednocześnie dane osoby świadczącej usługi w danym środowisku nie później niż w dniu ich rozpoczęcia. W przypadku zmiany osoby świadczącej usługi Wykonawca poinformuje niezwłocznie o tym koordynatora podając dane osoby aktualnie świadczącej usługi. Powyższe informacje mogą być przekazane telefonicznie, faksem lub emailem, a następnie potwierdzone na piśmie. Osoby świadczące usługi winny być wprowadzone w środowisko przez koordynatora usług Wykonawcy. Na żądanie koordynatora usług Zamawiającego wprowadzenie osoby w nowe środowisko winno się odbyć z jego udziałem. 3)zapewnić osobom wykonującym usługi wyposażenie w odpowiednie ubranie ochronne dostosowane do zakresu niesionej pomocy (rękawiczki, fartuchy, itp.) oraz pokryć koszty dojazdu środkami komunikacji miejskiej niezbędne do wykonywania czynności związanych ze świadczeniami usług np. w przypadku konieczności dojazdu wraz ze świadczeniobiorcą do lekarza. 4)informować Zamawiającego o zdarzeniach, które mogą mieć wpływ na realizację specjalistycznych usług opiekuńczych np. zmianie sytuacji życiowej lub rodzinnej, zmianie stanu zdrowia, hospitalizacji, braku zgody ze strony osoby korzystającej z usług na ich wykonanie, 5)zapewnić świadczeniobiorcom niezbędną pomoc w sytuacjach nagłych, w szczególności takich jak: odniesienie poważnych obrażeń, ciężki stan zdrowia, zatrucie pokarmowe lub choroba zakaźna, zniszczenie domu w wyniku wandalizmu lub pożaru, kradzież na szkodę świadczeniobiorcy, 6)powiadomić w razie potrzeby odpowiednie służby np.: pogotowie, straż miejską, straż pożarną, policję itp. 7)współpracować na bieżąco z przedstawicielami Zamawiającego upoważnionymi do bieżących kontaktów związanych z realizacją umowy tj. z koordynatorem usług Zamawiającego lub inną osobą upoważnioną, 8)zapewnić stały kontakt telefoniczny, faksowy, za pośrednictwem poczty elektronicznej, w godzinach pracy Ośrodka Pomocy Społecznej, 9)prowadzić dokumentację świadczonych usług w formie: kart realizacji specjalistycznych usług opiekuńczych z podpisami świadczeniobiorców/opiekunów prawnych świadczeniobiorców, miesięcznych sprawozdań z realizacji specjalistycznych usług opiekuńczych dołączanych do comiesięcznego rozliczenia usług, indywidualnego planu terapeutycznego świadczeniobiorcy, aktualizowanego raz na 6 miesięcy sporządzanego zgodnie z załącznikiem nr 7 do Umowy 18.Osoby uczestniczące w wykonywaniu zamówienia muszą być sprawne fizycznie i intelektualnie, dyspozycyjne, kulturalne, posiadać umiejętność utrzymywania prawidłowych kontaktów interpersonalnych, nie mogą być karane oraz zobowiążą się do: 1)zachowania tajemnicy służbowej w zakresie wszystkich informacji jakie uzyskają w trakcie pełnienia obowiązków, a w szczególności nie ujawniania osobom trzecim danych personalnych osób, dla których świadczone są usługi, ich sytuacji osobistej, rodzinnej, zdrowotnej i ekonomicznej, 2)legitymowania się dokumentem ze zdjęciem, nazwiskiem oraz nazwą i telefonem Wykonawcy, 3)dbania o dobro świadczeniobiorcy, w tym o jej bezpieczeństwo oraz mienie, 4)nie wprowadzania do mieszkania świadczeniobiorcy osób nieupoważnionych oraz własnych zwierząt domowych, 5)w czasie świadczenia usług w mieszkaniu świadczeniobiorcy nie będą palić tytoniu, używać narkotyków ani spożywać alkoholu, 6)nie będą obarczać własnymi problemami osób objętych usługami, 7)w kontakcie z osobą, której świadczone są usługi będą stosować zwroty grzecznościowe oraz wykonywać usługi z poszanowaniem godności i uczuć tej osoby, z zachowaniem ogólnie przyjętych norm społecznych. 8)natychmiastowego tj. w tym samym dniu powiadomienia koordynatora telefonicznie lub osobiście o zmianach sytuacji życiowej świadczeniobiorcy, a w szczególności o: a)zgonie, b)umieszczeniu w domu pomocy społecznej, c)pobycie w zakładzie opiekuńczo-leczniczym lub szpitalu, d)nieobecności i/lub stałym opuszczeniu miejsca zamieszkania, e)pisemnej rezygnacji z usług 9)utrzymywania stałego kontaktu i współpracy z koordynatorem usług Zamawiającego, współpracy z lekarzem i pielęgniarką środowiskową oraz współpracy z pracownikiem socjalnym Zamawiającego tj. przekazywania, w sytuacjach tego wymagających, na bieżąco informacji dotyczących funkcjonowania osoby, której świadczone są usługi. 10)niezwłocznego informowania swojego przełożonego o: a)braku możliwości stawienia się do pracy i świadczenia usług np. z powodu choroby, b) braku możliwości wejścia do mieszkania świadczeniobiorcy, c)wszelkich niepokojących sygnałach dotyczących świadczeniobiorcy 19.Wykonawca zapozna osoby wykonujące usługi z powyżej określonymi zasadami, a osoby wykonujące usługi przed przystąpieniem do ich realizacji potwierdzą fakt zapoznania się z zasadami w formie oświadczenia złożonego na piśmie i przechowywanego przez Wykonawcę. Wykonawca udostępni ww. oświadczenia do wglądu Zamawiającego na jego żądanie. 20.Osoby świadczące usługi będą zobowiązane do sporządzania comiesięcznych sprawozdań zawierających ocenę psychospołecznego funkcjonowania świadczeniobiorcy i realizowanych usług, zgodnie z załącznikiem nr 6 do umowy. 21.Dodatkowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia stosownie do art. 29 ust.4 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczące klauzuli społecznej: a)Wykonawca przyjmując do realizacji zamówienie zobowiązuje się zatrudnić przy wykonywaniu zamówienia 1 osobę na umowę o pracę w wymiarze nie mniejszym niż ? etatu. b)Wykonawca zobowiązany będzie zatrudnić przez cały okres realizacji zamówienia osobę, o której mowa w pkt a) c)Wykonawca w terminie 14 dni od daty podpisania umowy na realizację zamówienia zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu dowody zatrudnienia osoby, o której mowa w pkt a) tj. kserokopię umowy o pracę wraz zakresem czynności poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. d)Zamawiający na każdym etapie realizacji zamówienia może zwrócić się do Wykonawcy o przedstawienie dokumentacji świadczącej o zatrudnieniu osoby, o której mowa w pkt a) tj. dokumenty potwierdzające odprowadzanie składek na ubezpieczenie społeczne, ewidencję czasu pracy. Wykonawca ma obowiązek przedstawić je niezwłocznie Zamawiającemu, nie później niż w terminie 3 dni od dnia wezwania Wykonawcy. e)W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę zatrudnioną lub przez pracodawcę w trakcie trwania umowy, Wykonawca zobowiązany będzie zatrudnić na to miejsce inną osobę spełniająca kryteria, o których mowa w ust. 2, oraz dostarczenia dokumentów wymienionych w pkt c) i d) f)W przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia osoby, o której mowa w pkt a)Wykonawca zobowiązany będzie do zapłacenia miesięcznej kary umownej w wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, o którym mowa w art.2 ust.1 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę( Dz.U. z 2002r. Nr 200, poz.1679 ze zm), obowiązującego na dzień dokonania naruszenia. Kara umowna będzie naliczana za każdy miesiąc, w którym ta osoba nie była zatrudniona chyba, że okoliczność, o której mowa wystąpiła z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy. g)Obowiązek wykazania okoliczności, o których mowa w pkt f) usprawiedliwiających przyczyny niezatrudnienia tej osoby będzie spoczywał na Wykonawcy. h)Zamawiający ma prawo w każdym momencie realizacji zamówienia do kontroli sposobu wykonania zamówienia. Kontrola odbywać się będzie w miejscach realizacji zamówienia i ma na celu weryfikację rzeczywistych warunków jego wykonywania, w szczególności weryfikację udziału wskazanej przez Wykonawcę osoby, o której mowa w pkt a) przy wykonywaniu zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.00.00.00 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej 85.31.12.00 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Fundacja Zdrowie, Aleja Dzieci Polskich 17, 04-730 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 161950,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 158000,00
Oferta z najniższą ceną: 158000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 161950,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania podopiecznych MOPS w Strumieniu
- Świadczenie usług przez 11 koordynatorów rodzinnej pieczy zastępczej w 2025 r.,
- "Świadczenie usług asystenta osobistego osoby z niepełnosprawnością, będącej mieszkańcem Gminy Stara Biała, w ramach programu "Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością" dla JST- edycja 2025.
- Świadczenie usług schronienia z usługami opiekuńczymi dla osób bezdomnych z terenu gminy Miasto Inowrocław w 2025 r.
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania dla osób z zaburzeniami psychicznymi (w tym z autyzmem) będących świadczeniobiorcami MOPS w Kwidzynie na rok 2025
- ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH I SPECJALISTYCZNYCH USŁUG OPIEKUŃCZYCH DLA DOROSŁYCH OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI NA TERENACH MIEJSKICH I WIEJSKICH GMINY POŁCZYN-ZDRÓJ W OKRESIE OD I DO XII 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.