Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-26
Kraków: Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na usługę całodobowej ochrony fizycznej oraz pełnienie funkcji dyżurnych peronowych obiektu Regionalnego Dworca Autobusowego w Krakowie przy ulicy Bosackiej 18, przystanków miejskich po wschodniej stronie dworca PKP i tzw. Przestrzeni Publicznej
Numer ogłoszenia: 335347 - 2008; data zamieszczenia: 26.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Dworzec Autobusowy w Krakowie sp. z o.o. , ul. Śliczna 34, 31-444 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4117390, faks 012 4117390.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rda.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na usługę całodobowej ochrony fizycznej oraz pełnienie funkcji dyżurnych peronowych obiektu Regionalnego Dworca Autobusowego w Krakowie przy ulicy Bosackiej 18, przystanków miejskich po wschodniej stronie dworca PKP i tzw. Przestrzeni Publicznej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR. 1 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1dotyczy: całodobowej ochrony fizycznej budynku i obiektu Regionalnego Dworca Autobusowego w Krakowie przy ul. Bosackiej 18 i przystanków miejskich po wschodniej stronie dworca PKP oraz pełnienia funkcji dyżurnych peronowych. W zakres zadania wchodzi: a) zagwarantowanie ciągłej 24-godzinnej, przynajmniej jednoosobowej obsady ochrony budynku i terenu Regionalnego Dworca Autobusowego w Krakowie oraz przystanków miejskich po wschodniej stronie dworca PKP, b) zagwarantowanie ciągłej 24-godzinnej, przynajmniej jednoosobowej obsady na górnej płycie dworca pełniącej funkcję ochrony oraz dyżurnego peronowego, c) zagwarantowanie od godziny 05.00 do 23.00, ciągłej, przynajmniej jednoosobowej obsady na dolnej płycie dworca pełniącej funkcję ochrony oraz dyżurnego peronowego, d) zapewnieniu środków łączności kompatybilnych z środkami posiadanymi przez Zamawiającego, e) zagwarantowanie bezwzględnego wypełniania przez personel Wykonawcy poleceń dyspozytora ruchu Regionalnego Dworca Autobusowego oraz osób upoważnionych przez kierownictwo Zamawiającego, f) reagowania w przypadkach niszczenia mienia, g) usuwanie z terenu Regionalnego Dworca Autobusowego osób nietrzeźwych oraz naruszających porządek publiczny, h) usuwanie z terenu Regionalnego Dworca Autobusowego osób nieupoważnionych do przebywania na tym terenie w godzinach 23.00 do 5.00, i) informowanie Kierownika Dworca lub w przypadku jego nieobecności Dyspozytora o przypadkach porzucenia bagażu, j) zgłaszanie Kierownikowi Dworca wszelkich przypadków zasłabnięcia pasażerów, k) zgłaszania Kierownikowi Dworca lub w przypadku jego nieobecności innym upoważnionym pracownikom Zamawiającego wszystkich przypadków uszkodzeń infrastruktury obiektu spowodowanych zarówno przez pasażerów, jak i przez kontrahentów spółki korzystających z infrastruktury obiektu, l) zgłaszanie Kierownikowi Dworca lub w przypadku jego nieobecności innym upoważnionym pracownikom Zamawiającego przypadków wycieku oleju z pojazdów lub innych zagrożeń mogących mieć wpływ na bezpieczne i przyjazne dla środowiska funkcjonowanie dworca, m) zawiadomienie w razie konieczności Policji, Straży Miejskiej, Straży Pożarnej lub Pogotowia Ratunkowego, w celu podjęcia stosownych działań w przypadkach stwierdzenia naruszeń porządku publicznego, dewastacji mienia lub bezpieczeństwa pracowników, pasażerów lub kontrahentów Zamawiającego. ZADANIE NR 2 Przedmiot zamówienia w zakresie zadnia nr 2 dotyczy: całodobowej ochrony fizycznej tzw. Przestrzeni Publicznej W zakres zadania wchodzi: a) zagwarantowanie ciągłej 24-godzinnej, przynajmniej jednoosobowej obsady ochrony elementów infrastruktury Przestrzeni Publicznej w tym płyty górnej wyprowadzającej ruch w kierunku ulicy Lubomirskiego, płyty dolnej, schodów żelbetowych, schodów ruchomych, windy, a także boksów pod górną płytą Przestrzeni Publicznej. b) reagowania w przypadkach niszczenia mienia, c) zgłaszanie Kierownikowi Dworca wszelkich uszkodzeń infrastruktury Przestrzeni Publicznej, d) pełnienie ciągłego monitoringu sprawności działania urządzeń dźwigowych (dwóch ciągów schodów ruchomych oraz windy), e) zawiadomienie w razie konieczności Policji, Straży Miejskiej, Straży Pożarnej lub Pogotowia Ratunkowego, w celu podjęcia stosownych działań w przypadkach stwierdzenia naruszeń porządku publicznego, dewastacji mienia lub bezpieczeństwa użytkowników Przestrzeni Publicznej..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.30.00 - 74.61.30.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tzn. posiadają aktualną i ważną, co najmniej do 15 grudnia 2011 roku koncesję wydaną przez MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz.U. z 2005r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.). 2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, jak również posiadają środki łączności kompatybilne ze środkami łączności Zamawiającego. 3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych. 5 Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 zł. 6 Wykonali w okresie ostatnich 3 lat (liczonych od dnia składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 usługę w zakresie ochrony fizycznej budynków użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 3 000 m2 przez co najmniej 12 miesięcy (przez obiekty użyteczności publicznej Zamawiający rozumie obiekty takie jak np. urzędy, szkoły, muzea, banki, szpitale, sądy, budynki biurowe, magazyny itp.) Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń w sposób: spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy 1 Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 2 Wypełniony formularz ofertowy wraz z załącznikiem stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. 3 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawianych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 5 W przypadku podpisywania oferty i innych oświadczeń przez pełnomocników, należy dołączyć do oferty pełnomocnictwa tych osób do podejmowania zobowiązań w imieniu przedsiębiorcy składającego ofertę, o ile nie wynikają one z przepisów prawa lub innych załączonych dokumentów. 6 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 8 W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, w/w dokumenty muszą być złożone przez każdego wykonawcę. Dokumenty te należy złożyć w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę ( tj. osobę/osoby wymienione w rejestrze lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, posiadające umocowanie do reprezentowania) lub osoby upoważnione do reprezentacji wykonawcy. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń w sposób: spełnia / nie spełnia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rda.krakow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalny Dworzec Autobusowy w Krakowie sp. z o.o.
ul. Śliczna 34
31-444 Kraków.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2008 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie zamawiającego Regionalny Dworzec Autobusowy w Krakowie sp. z o.o. ul. Śliczna 34 31-444 Kraków Pokój nr 117.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych osobom doprowadzanym do wytrzeźwienia w Miejskim Centrum Profilaktyki Uzależnień w Krakowie
- Żyw.26.2.2024 Dostawy art. żywnościowych w I połowie 2025
- Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Krakowskiego Centrum Seniora - dostawa pieczywa i artykułów ciastkarskich
- Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Krakowskiego Centrum Seniora - dostawa art. zbożowych, przetworów, przypraw i słodyczy oraz mrożonek
- DOSTARCZANIE JEDNORAZOWYCH MATERIAŁÓW NIESTERYLNYCH WG 2 PAKIETÓW
- Remont 4 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 4 części.
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.