Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-28
Gdańsk: Usługa odśnieżania dachów oraz usuwania sopli z okapów budynków gminnych w zarządzie GZNK ZB w listopadzie i grudniu 2009 r
Numer ogłoszenia: 335366 - 2009; data zamieszczenia: 28.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Zakład Budżetowy , ul. Partyzantów 74, 80-254 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5241060-61,63-64, 5241010, faks 058 3458235.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gznk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa odśnieżania dachów oraz usuwania sopli z okapów budynków gminnych w zarządzie GZNK ZB w listopadzie i grudniu 2009 r.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca jest zobowiązany do: - zatrudnienia pracowników do wykonywania usługi, posiadających zaświadczenia lekarskie o braku przeciwwskazań do pracy na wysokości; - wykonywania usługi zgodnie z przepisami BiHP; - zabezpieczenia na bieżąco terenu, na którym będzie wykonywana usługa, w sposób uniemożliwiający wyrządzenie szkód w imieniu lub osobom trzecim; - ubezpieczenia się od odpowiedzialności cywilnej oraz następstw nieszczęśliwych wypadków dotyczących zatrudnionych pracowników oraz osób trzecich i mienia; - wykonywania usługi w taki sposób, który nie spowoduje uszkodzenia elementów budynków. Obiekty do odśnieżania czy usuwania sopli będą zgłaszane na bieżąco (pisemnie) przez kierownika Działu Eksploatacji lub uprawnionych przez niego pracowników. Odpowiedzialni za nadzór nad wykonaniem zleconych prac będą Kierownicy poszczególnych BOM-ów lub upoważnieni przez nich pracownicy. Rozliczenie robót nastąpi fakturami miesięcznymi. Podstawę do rozliczenia robót będą stanowiły protokoły odbioru prac potwierdzone przez Kierowników poszczególnych BOM-ów lub upoważnionych przez nich pracowników. Wykonawca zobowiązany jest do przyjmowania pisemnych zleceń (faksem) od Zamawiającego oraz wykonywania usługi określonej w zleceniu: - w terminie 24 godzin od przekazania zlecenia przez Zamawiającego - w przypadku zleceń dotyczących odśnieżania dachów w kolejności zgłoszeń; - w możliwie najkrótszym czasie, tj. rozpocząć wykonywanie zlecenia najpóźniej w ciągu 4 godzin od jego otrzymania - w przypadku zleceń dotyczących usuwania sopli na dachach. Maksymalna powierzchnia dachów do jednokrotnego odśnieżania - 4 650 m2 Maksymalna ilość budynków - 750 Wykonawca jest zobowiązany do wywozu śniegu i lodu do miejsc wskazanych przez Zamawiającego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi: - posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; - wskazać części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: Potencjału kadrowego - wykazu osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności i przedstawienia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Wymagane jest wykazanie: - 1 osoby na stanowisku kierowniczym posiadającej zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do pracy na wysokości; - w przypadku składania oferty na zadanie 1 - minimum 4 osób na stanowisku pracownik fizyczny, posiadających zaświadczenia lekarskie o braku przeciwwskazań do pracy na wysokości; - w przypadku składania oferty na zadanie 2 - minimum 1 osoby na stanowisku pracownik fizyczny, posiadającej zaświadczenia lekarskie o braku przeciwwskazań do pracy na wysokości; - w przypadku składania oferty na zadanie 2 - 1 osoby na stanowisku kierowcy. Do oferty należy załączyć zaświadczenia lekarskie o braku przeciwwskazań do pracy na wysokości oraz dokumenty potwierdzające spełnianie przez kierowców wymagań określonych w art. 39 a ustawy z dnia 6 czerwca 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jednolity - Dz.U. z 2004 r. nr 204. poz. 2088 z póź. zm.). Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie. Zamawiający nie przewiduje zatrudnienia osób niepełnosprawnych przy realizacji zamówienia. Potencjału technicznego - wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i przedstawienia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. W przypadku składania oferty na zadanie 2 wymagane jest dysponowanie samochodem z podnośnikiem balkonowym. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda: - Polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości co najmniej: a) 20.000 zł w przypadku składania oferty na zadanie 1; b) 50.000 zł w przypadku składania oferty na zadanie 2; c) 70 000 zł w przypadku składania oferty jednocześnie na zadanie 1 i 2. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez co najmniej jednego wykonawcę. Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązany jest: - Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego; - Złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty następujące dokumenty: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o których mowa wyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentu, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Oświadczenie powinno być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 80-254 Gdańsk, ul Partyzantów 74, pok. nr 5 w godz. 8:00 - 12:00. Cena brutto - 12,20 PLN.
Warunki i sposób płatności: gotówka, zaliczenie pocztowe.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2009 godzina 09:30, miejsce: siedziba Zamawiającego, pok. nr 9, kancelaria.
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 07.11.2009.
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT 09.10.2009 r. godzina 09:45, miejsce w siedzibie zamawiającego w pokoju nr 204 świetlica OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI Marek Skuhra, nr pok. 5, tel.058/524-10-64, nz@gznk.pl.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługa odśnieżania dachów budynków gminnych w zarządzie GZNK ZB w listopadzie i grudniu 2009 r.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odśnieżanie dachów budynków gminnych w zarządzie GZNK ZB w listopadzie i grudniu 2009 r. Maksymalna powierzchnia dachów do jednokrotnego odśnieżania - 4 650 m2 Maksymalna ilość budynków - 750.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa usuwania sopli z okapów budynków gminnych w zarządzie GZNK ZB w listopadzie i grudniu 2009 r.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usuwanie sopli z okapów budynków gminnych w zarządzie GZNK ZB w listopadzie i grudniu 2009 r. Maksymalna ilość budynków - 750.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa gryzoni hodowlanych głęboko mrożonych pojedynczo, królików dorosłych głęboko mrożonych, tuszek króliczych z podrobami do Gdańskiego Ogrodu Zoologicznego w latach 2025-2026.
- Dostawa materiałów diagnostycznych dla laboratoriów Działu Laboratoryjnego Wojewódzkiej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Gdańsku na podstawie umowy ramowej
- Prace remontowo-budowlane i modernizacje na rzecz PFB.
- Dostawa systemu do drenażu żylnego i koszulek naczyniowych
- Usługa obsługi audiowizualnej Forum Przedsiębiorstw w Gdyni
- Wykonanie remontów lokali mieszkalnych przy ul. Kamienna Grobla 7 lok. 23, ul. Kamienna Grobla 7 lok. 37, ul. Mostek 34 lok. 9 i ul. Wejhera 11D lok. 17 w Gdańsku.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa utrzymania czystości i porządku w budynkach mieszkalnych i ich otoczeniu, administrowanych i zarządzanych przez Zakład Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o. o.
- Utrzymanie zimowe chodników przy drogach powiatowych Powiatu Wołomińskiego w roku 2025
- Usługa polegająca na bezpośredniej, całodobowej ochronie fizycznej osób i mienia w obiektach położonych w Grzmiącej, Radomiu i Warszawie.
- Kompleksowe sprzątanie powierzchni wewnętrznych i terenów zewnętrznych nieruchomości w zarządzie Miejskiego Zakładu Zasobów Lokalowych
- Bieżące utrzymanie zieleni miejskiej w Tarnowie
- Przedmiotem Zamówienia jest usługa zapewnienia czystości, odśnieżania i porządku w budynkach i na terenie wskazanym przez Towarzystwo Budownictwa Społecznego "Motława" Sp. z o.o.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.