eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SłupskŚwiadczenie usług w zakresie usuwania i wywozu nieczystości stałych i innych odpadów komunalnych z terenów administrowanych przez Urząd Morski w Słupsku - Chłopy



Ogłoszenie z dnia 2010-02-05

Słupsk: Świadczenie usług w zakresie usuwania i wywozu nieczystości stałych i innych odpadów komunalnych z terenów administrowanych przez Urząd Morski w Słupsku - Chłopy
Numer ogłoszenia: 33536 - 2010; data zamieszczenia: 05.02.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Morski w Słupsku, Al. Sienkiewicza 18, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8428406, faks 059 8428406, 8412443.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie usuwania i wywozu nieczystości stałych i innych odpadów komunalnych z terenów administrowanych przez Urząd Morski w Słupsku - Chłopy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem umowy jest świadczenie usług w zakresie usuwania i wywozu nieczystości i innych odpadów komunalnych z następujących terenów: 1)OOW Ustronie Morskie, pojemniki: a)ul. Nadbrzeżna 8: SM 120 l - 1 szt. b)zaplecze garażowe przy plaży: SM 240 l - 1 szt., c)SM 1100 l - 1 szt., d)druciak na odpady plastikowe 1500 l - 1 szt.; 2)obchód Chłopy, pojemniki: SM 240 - 1 szt.; 3)latarnia morska w Gaskach, pojemniki: SM 240 l - 2 szt., SM 120 l - pojemniki metalowe na popiół, w czasie sezonu letniego - 1 szt. a w czasie sezonu zimowego - 3 szt.; 4)obchód Mielno, pojemniki: SM 240 - 2 szt.; 5)przystań rybacka w Unieściu: worki na śmieci dla rybaków - w uzgodnieniu z Inspektoratem Ochrony Środowiska w KP Darłowo (w sezonie letnim, tj. od 1 czerwca do 30 września - worki 120 l po 4 szt. w miesiącu na jeden boks, poza sezonem - worki 120 l po 2 szt. w miesiącu na jeden boks); 6)przystań rybacka w Chłopach: worki na śmieci dla rybaków - w uzgodnieniu z Inspektoratem Ochrony Środowiska w KP Kołobrzeg (w sezonie letnim, tj. od 1 czerwca do 30 września - worki 120 l po 4 szt. w miesiącu na jeden boks, poza sezonem - worki 120 l po 2 szt. w miesiącu na jeden boks); 7)przystań rybacka w Ustroniu Morskim, pojemniki: SM 1100 l - 1 szt., druciak na odpady plastikowe 1500 l - 1 szt. 2.Częstotliwość usuwania i wywozu nieczystości i innych odpadów komunalnych określona została według grafiku Wykonawcy załączonego do oferty. Dodatkowo Wykonawca będzie zobowiązany świadczyć na rzecz Zamawiającego, na jego żądanie dodatkowe usługi w zakresie usuwania i wywozu nieczystości i innych odpadów komunalnych, zgodnie z § 4 pkt. 7 niniejszej umowy. 3.Wykonawca w ramach ceny przedmiotu zamówienia oddaje Zamawiającemu, na czas trwania umowy, w dzierżawę: 1)pojemnik SM 1100 l (1,1 m3) - 2 szt., 2)pojemnik SM 240 l (1,1 m3) - 6 szt., 3)pojemnik SM 120 l (0,12 m3) - 1 szt., 4)pojemnik SM 120 l (0,12 m3) pojemniki metalowe na popiół - w sezonie letnim 1 szt., w sezonie zimowym 3 szt. 5)druciak na odpady plastikowe 1500 l (1,5m3) - 2 szt..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2009.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Mieleński Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Słoneczna 9, 76-032 Mielno, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15934,92 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15934,92

  • Oferta z najniższą ceną: 15934,92 / Oferta z najwyższą ceną: 15934,92

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    W prowadzonych kolejno postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonych w trybie przetargu nieograniczonego, nie złożono żadnej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.