Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-10-09
Warszawa: opracowanie projektu na organizację imprezy karnawałowej dla pracowników Instytutu Lotnictwa oraz General Electric Company Polska
Numer ogłoszenia: 335380 - 2014; data zamieszczenia: 09.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Lotnictwa , al. Krakowska 110/114, 02-256 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8460011, faks 022 8466567.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ilot.edu.pl (zakładka: przetargi i ogłoszenia)
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: opracowanie projektu na organizację imprezy karnawałowej dla pracowników Instytutu Lotnictwa oraz General Electric Company Polska.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca zorganizuje imprezę zgodnie z projektem przy następujących założeniach: 1 impreza zamknięta 2) termin imprezy: 15.01.2015 r. 3) czas trwania imprezy: 19:00 - 02:00 z możliwością przedłużenia o 1 godzinę 4) szacowana liczba uczestników: 1300 osób 5) miejsce imprezy: Warszawa (preferowane Śródmieście lub Ochota): lokal klimatyzowany, w którym możliwe będzie przeprowadzenie imprezy zgodnie z motywem przewodnim i scenariuszem, szatnia z obsługą, obsługa kelnerska 6) oprawa muzyczna 7) wystrój lokalu zgodny z motywem przewodnim imprezy 8) catering w formie bufetu szwedzkiego: a) dwa rodzaje zup - dania ciepłe b) dwa drugie dania - dania ciepłe c) deser d) bar sałatkowy e) zimne przekąski typu finger food dostępne całą imprezę f) napoje bezalkoholowe dostępne całą imprezę g) piwo i wino dostępne całą imprezę 9) prowadzący imprezę, DJ, artysta, hostessy 10) program imprezy: atrakcje, konkursy 11) ochrona w trakcie imprezy 12) obsługa techniczna (nagłośnienie, oświetlenie, muzyka) 13) grupowe ubezpieczenie NNW dla pracowników ILOT oraz GECP 14) zaproszenia dla uczestników imprezy W projekcie konkursowym należy uwzględnić: motyw przewodni imprezy obejmujący: a) scenografię b) catering c) obsługę imprezy: prowadzący,DJ,artysta, hostessy, d) repertuar muzyczny e) atrakcje dla uczestników promujące aktywności fizyczne i zdrowy tryb życia z wykorzystaniem nowoczesnych technologii f) konkursy z nagrodami g) zaproszenia dla uczestników imprezy h) scenariusz imprezy.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje składanie zamówień uzupełniających zgodnie z treścią art. 67 ust 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 92.30.00.00 - Usługi rozrywkowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 1.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli złoży oświadczenie zgodne z treścią art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony przez Wykonawcę, jeśli posiada doświadczenie zgodne z przedmiotem zamówienia i wykaże, iż wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje w okresie ostatnich trzech lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej 1 imprezę o charakterze zamkniętym, o wartości minimum 200 000,00 zł brutto, 2 imprezy o wartości minimum 100 000,00 zł brutto każda, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączy dowody potwierdzające, że prace te zostały wykonane należycie np. listy referencyjne
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli złoży oświadczenie zgodnie z art. 22, ustawy Prawo zamówień publicznych
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli złoży oświadczenie zgodnie z art. 22, ustawy Prawo zamówień publicznych
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli złoży informację z banku potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę minimum 200 000,00 zł (dwieście tysięcy złotych)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z ogłoszeniem.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu
Zamawiający dokona dodatkowej oceny. Ocena ta dotyczyć będzie doświadczenia Wykonawcy, i podlegać będzie ocenie na następujących zasadach: Za wykazanie się doświadczeniem ponad wymagane (w warunkach udziału w postępowaniu 3 imprezy) przyznawane będą punkty, 1 pkt. za każdą kolejną imprezę potwierdzoną referencjami. W przypadku uzyskania jednakowej liczby punktów, decydować będzie zsumowana wartość wykonanych imprez. Jeżeli liczba Wykonawców którzy złożyli oferty będzie mniejsza niż 5, Zamawiający dokona oceny tych ofert które zostały złożone
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 10
- 2 - motyw przewodni - 20
- 3 - scenografia - 10
- 4 - atrakcje i konkursy dla uczestników - 10
- 5 - osba prowadząca ,D J, artysta - 20
- 6 - miejsce imprezy - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian przedmiocie umowy w zakresie: a) lokalu, w którym odbędzie się impreza b) ilości uczestników c) terminu imprezy d) wysokości wynagrodzenia Wykonawcy do +/- 30% wynagrodzenia e) stwierdzenia okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w dniu podpisania umowy f) ustawowej zmiany stawki VAT
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ilot.edu.pl (zakładka: przetargi i ogłoszenia)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Lotnictwa, Al. Krakowska 110/114, 02-256 Warszawa, budynek X2 pokój 1.1B (I piętro).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Instytut Lotnictwa, Al. Krakowska 110/114, 02-256 Warszawa, budynek X2 pokój 1.1B (I piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa artykułów spożywczych, nabiału i przetworów mlecznych oraz warzyw i owoców do jednostek obsługiwanych przez Zespół do obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych Nr 3 w Warszawie na rok 2025.
- Roboty remontowo-budowlane, konserwacyjne w obiektach ZDM
- 964/2024 Świadczenie usług w zakresie opróżniania wskazanych koszy ulicznych i usuwania padliny z ulic i poboczy na terenie dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Wsparcie techniczne dla oprogramowania IBM SPSS - PS IMAGO PRO
- Dostawa i montaż verticali
- Świadczenie usług monitoringu wizyjnego wraz z serwisem w budynku internatowym w Pruszczu Gdańskim.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie posiłków dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Chumiętkach w roku 2025
- Przygotowanie i dostarczanie posiłków ( usługa cateringowa) dla mieszkańców Centrum Opiekuńczo- Mieszkalnego w Cedyni
- Przygotowanie, wydawanie i umożliwienie spożycia obiadów oraz zorganizowanie kolacji wigilijnej na rzecz podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
- "Dożywianie uprawnionych świadczeniobiorców Ośrodka Pomocy Społecznej w Świeciu w formie gorącego posiłku na rok 2025"
- Świadczenie w roku 2025 usług żywienia dzieci i młodzieży uczącej się w Szkole Podstawowej nr 16 w Kaliszu przy ul. Fabrycznej 13-15, w podziale na dwa etapy.
- Świadczenie w roku 2025 usług żywienia dzieci i młodzieży uczącej się w Szkole Podstawowej nr 16 w Kaliszu przy ul. Fabrycznej 13-15, w podziale na dwa etapy.
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.