To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-03-05
Wschowa: ZAKUP ARTYKUŁÓW BIUROWYCH NA POTRZEBY STAROSTWA POWIATOWEGO WE WSCHOWIE W ROKU 2013- PAKIET NR
Numer ogłoszenia: 33539 - 2013; data zamieszczenia: 05.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 9423 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wschowski, ul. Plac Kosynierów 1c, 67-400 Wschowa, woj. lubuskie, tel. 065 5404800, faks 065 5401932.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP ARTYKUŁÓW BIUROWYCH NA POTRZEBY STAROSTWA POWIATOWEGO WE WSCHOWIE W ROKU 2013- PAKIET NR.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup i dostawa artykułów biurowych w 2013 roku do Starostwa Powiatowego we Wschowie. Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery pakiety: 1. Pakiet nr 1 - drobne artykuły biurowe wymienione w formularzu cenowym nr 1a 2. Pakiet nr 2 - papier do kserokopiarek i drukarek wymieniony w formularzu cenowym nr 1b 3. Pakiet nr 3 - tonery, tusze, taśmy do drukarek, kserokopiarek i faxów, płyty CD-R wymienione w formularzu cenowym nr 1c, 4. Pakiet nr 4- artykuły do urządzenia Océ, wymienione w formularzu cenowym nr 1d, Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną sprzedaż zamówionych towarów, dostarczenie i rozładunek do budynku Starostwa. Dostawa artykułów biurowych do siedziby Starostwa Powiatowego we Wschowie, nastąpi w terminie do 3 dni roboczych od dnia zamówienia. Koszt wykonania wszystkich czynności powyżej zawiera się w oferowanej cenie. Materiały eksploatacyjne do drukarek i kserokopiarek, nie mogą powodować utraty gwarancji i muszą być honorowane przez serwis producenta. Zamawiający żąda oryginalnych produktów i opakowań..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: ZAKUP ARTYKUŁÓW BIUROWYCH NA POTRZEBY STAROSTWA POWIATOWEGO WE WSCHOWIE W ROKU 2013- DROBNE ARTYKUŁY BIUROWE
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - USŁUGOWO - PRODUKCYJNE "ZEMAR" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowo-Produkcyjne ZEMAR Sp. z o.o., ul. Poznańska 106, 66-300 Międzyrzecz, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9900,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6739,27
Oferta z najniższą ceną: 6739,27 / Oferta z najwyższą ceną: 9988,34
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: ZAKUP ARTYKUŁÓW BIUROWYCH NA POTRZEBY STAROSTWA POWIATOWEGO WE WSCHOWIE W ROKU 2013- DOSTAWY PAPIERU DO KSEROKOPIAREK I DRUKAREK
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - USŁUGOWO - PRODUKCYJNE "ZEMAR" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowo-Produkcyjne ZEMAR Sp. z o.o., ul. Poznańska 106, 66-300 Międzyrzecz, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9401,51
Oferta z najniższą ceną: 9401,51 / Oferta z najwyższą ceną: 9930,02
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: ZAKUP ARTYKUŁÓW BIUROWYCH NA POTRZEBY STAROSTWA POWIATOWEGO WE WSCHOWIE W ROKU 2013- TONERY, TUSZE, CD-R
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM TECHNIKI BIUROWEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM TECHNIKI BIUROWEJ SP. Z O.O.
- Centrum Techniki Biurowej Sp.zo.o., ul. Zamkowa 5, 65-086 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 38500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19498,64
Oferta z najniższą ceną: 19498,64 / Oferta z najwyższą ceną: 42243,07
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: ZAKUP ARTYKUŁÓW BIUROWYCH NA POTRZEBY STAROSTWA POWIATOWEGO WE WSCHOWIE W ROKU 2013- ARTYKUŁY DO URZĄDZENIA OCE
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PRAXIS ŁÓDŹ PILECKA I PETLAK" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"PRAXIS ŁÓDŹ PILECKA I PETLAK" SPÓŁKA JAWNA
- PRAXIS ŁÓDŹ Pilecka i Petlak Spółka Jawna, ul. Wólczańska 66, 90-516 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8469,78
Oferta z najniższą ceną: 8469,78 / Oferta z najwyższą ceną: 12804,30
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów biurowych i papieru dla LODR w Końskowoli
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "PRZEDSZKOLE RÓWNYCH SZANS - WYSOKA JAKOŚĆ EDUKACJI W PRZEDSZKOLU "MIŚ USZATEK" W OSTROROGU" (III)
- Dostawa i montaż wyposaż. wnętrz Klubu Malucha w Andrychowie w ramach zad.: "Utworz.50 nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w nowej inst. klubu dziec. pod adr.: ul. Metalowców 6 w Andrychowie"
- DOSTAWA MATERIAŁÓW PIŚMIENNICZO-BIUROWYCH, URZĄDZEŃ BIUROWYCH, KALENDARZY I TERMINARZY NA 2026 ROK
- Dostawa artykułów i akcesoriów biurowych dla 22 Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu 22.BLT
- Dostawa wyposażenia do przedszkola w Szydłowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.