eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CieszynMateriały promocyjne Powiatowy Urząd Pracy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-14

Cieszyn: Materiały promocyjne Powiatowy Urząd Pracy
Numer ogłoszenia: 335402 - 2011; data zamieszczenia: 14.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie , Plac Wolności 6, 43-400 Cieszyn, woj. śląskie, tel. 33 8514991, faks 33 8514991 w. 175.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.cieszyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Materiały promocyjne Powiatowy Urząd Pracy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie graficzne, skład, druk i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych projektu Działajmy Razem współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego: I. BANER REKLAMOWY - ROLL UP - nakład: 1 szt. - format: 200cm (wysokość) x 85 cm (szerokość) - materiał: PCV - kolor zadruku: CMYK/0 - inne: baner typu roll-up, kaseta oraz bloki z aluminium, składany aluminiowy maszt oraz torba z uchwytami do łatwego przenoszenia - na banerze reklamowym muszą znaleźć się, dostarczone przez Zamawiającego: logotypy zgodne z wytycznymi MRR dotyczącymi oznaczania projektów w ramach PO KL, informacja o współfinansowaniu projektów ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, wzór wizualizacji opracowany we współpracy Zamawiającego z oferentem, treść merytoryczna dostarczona przez Zamawiającego, logo Zamawiającego. II. FOLDER INFORMACYJNY - nakład: 400 szt. - format: A5, 12 stron, okładka i środek papier kredowany mat, 170 gr/m - kolor zadruku: 4+4 CMYK - inne: oprawa zeszytowa na 2 zszywki - w folderze muszą znaleźć się, dostarczone przez Zamawiającego: logotypy zgodne z wytycznymi MRR dotyczącymi oznaczania projektów w ramach PO KL, nazwa projektu wraz z informacją o współfinansowaniu projektów ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, wzór wizualizacji opracowany we współpracy zamawiającego z oferentem, treść merytoryczna dostarczona przez Zamawiającego, logo Zamawiającego. III. DŁUGOPISY - nakład: 400 szt. - kolor zadruku: jeden kolor, nadruk 2 logo z jednej strony + napis z drugiej strony - inne: czarny długopis automatyczny z wkładem niebieskim, długopis w całości aluminiowy, aluminiowy przycisk i klips, - na długopisie muszą znaleźć się dostarczone przez Zamawiającego logotypy zgodne z wytycznymi MRR dotyczącymi oznaczania projektów w ramach PO KL, oraz treść dostarczona przez Zamawiającego. IV. TORBY PAPIEROWE - nakład: 400 szt. - format: min. 220mm szerokość/110 mm szerokość dna/310 mm wysokość - papier: KRAFT prążkowany biały, lakier mat, 100g - kolor zadruku: CMYK/0 - obróbka introligatorska: wzmocniona krawędź górna i dno torby tekturką, uchwyt przewlekany bawełniany, złożenie na gotowo - na torbach papierowych muszą znaleźć się przez Zamawiającego logotypy zgodne z wytycznymi MRR dotyczącymi oznaczania projektów w ramach PO KL oraz logo Zamawiającego oraz treść dostarczona przez Zamawiającego. V. PLAKATY A2 - nakład: 100 szt. - format: A2 - papier: kreda mat 150g - kolor zadruku: CMYK/0 - na plakacie muszą znaleźć się, dostarczone przez Zamawiającego: logotypy zgodne z wytycznymi MRR dotyczącymi oznaczania projektów w ramach PO KL, nazwa projektu wraz z informacją o współfinansowaniu projektów ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, wzór wizualizacji opracowany we współpracy zamawiającego z oferentem, treść merytoryczna dostarczona przez Zamawiającego, logo Zamawiającego. VI. NOTESY A5 - nakład: 400 szt. - format: A5 - objętość: 25 stron - papier: offset, 80g + 1 arkusz spód karton 200g - kolor zadruku: CMYK/0 - obróbka introligatorska: klejenie - inne: notes A5, 25 stron, klejenie z kartonowym spodem wzdłuż krótszego boku - na materiałach muszą znaleźć się, dostarczone przez Zamawiającego, logotypy zgodne z wytycznymi MRR dotyczącymi oznaczania projektów w ramach PO KL, nazwa projektu wraz z informacją o współfinansowaniu projektów ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, wzór wizualizacji opracowany we współpracy zamawiającego z oferentem, logo Zamawiającego. VII. SMYCZ - nakład: 400 szt. - kolor zadruku: CMYK/CMYK - inne: smycz reklamowa, metalowy karabińczyk, długość smyczy po złożeniu +/- 50cm oraz szerokości 15 mm, poliester - na materiałach muszą znaleźć się, dostarczone przez Zamawiającego, logotypy zgodne z wytycznymi MRR dotyczącymi oznaczania projektów w ramach PO KL, nazwa projektu wraz z informacją o współfinansowaniu projektów ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, wzór wizualizacji opracowany we współpracy zamawiającego z oferentem, logo Zamawiającego. 2. Wskazane jest, aby Wykonawca w celu uzyskania informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia, zapoznał się ze szczegółowymi wytycznymi w zakresie stosowania poszczególnych zasad wizualizacji i logotypów PO KL.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy 79.82.25.00 - Usługi projektów graficznych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- formularz ofertowy, - dokumenty w zakresie umocowania prawnego do podpisywania oferty, zgodnie z pkt 10.7 SIWZ, - jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcy do wykonania część usługi powinien on złożyć oświadczenie Wykonawcy o zakresie usług do wykonania przez Podwykonawcę

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie zmiany terminu wykonania zamówienia na skutek działań nie wynikających z winy Wykonawcy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.cieszyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Cieszynie, ul. Bobrecka 29, 43-400 Cieszyn, pokój 213.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2011 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria Ogólna Starostwa Powiatowego w Cieszynie, ul. Bobrecka 29, 43-400 Cieszyn.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Działajmy Razem współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.