Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-26
Gostynin: DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO
Numer ogłoszenia: 335409 - 2008; data zamieszczenia: 26.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Gostyninie z siedzibą w Gorzewie , Gorzewo, ul. Kruk 5, 09-500 Gostynin, woj. mazowieckie, tel. 024 2352041 do 44 w. 231, faks 024 2353225.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-kruk.gostynin.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego w postaci: 1) Część 1 - respirator transportowy - 1 szt., 2) Część 2 - kardiomonitor - 2 szt., 3) Część 3 - wirówka laboratoryjna - 2 szt., 4) Część 4 - inhalator pneumatyczny - 2 szt., 5) Część 5 - stepper - 1 szt., 6) Część 6 - urządzenie do ćwiczeń samowspomaganych i z oporem - 1 szt., o parametrach technicznych wymienionych w Załączniku A do Oferty..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.74.00 - Medyczna aparatura oddechowa 33.12.32.10 - Urządzenia do monitorowania czynności serca 38.00.00.00 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) 33.15.70.00 - Urządzenia do terapii gazowej i oddechowej 33.15.84.00 - Sprzęt do terapii mechanicznej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie żądanych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oświadczeń i dokumentów o charakterze podmiotowym, wg. formuły spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z Ofertą, Załącznikiem A do Oferty i formularzem cenowym wypełnionymi na formularzach (lub zgodnie z ich treścią) załączonych do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia należy dostarczyć dokumenty o charakterze podmiotowym (potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu) i dokumenty o charakterze przedmiotowym (potwierdzające spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego): 1. Dokumenty o charakterze podmiotowym (potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu): a) Załącznik nr 1 - Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. b) Załącznik nr 2 - Oświadczenie Wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Pzp. c) Załącznik nr 3 - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeśli Wykonawcą jest spółka cywilna oprócz zaświadczeń o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej dla każdego z przedsiębiorców będących wspólnikami spółki, przedłożyć należy wyciąg z umowy spółki oraz ewentualną uchwałę wszystkich wspólników w zakresie należytej reprezentacji. 2. Dokumenty o charakterze przedmiotowym (potwierdzające spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego): a) Załącznik nr 4 - Dokumenty potwierdzające, że oferowany sprzęt spełnia warunki dopuszczenia do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami (świadectwa, certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności, itp.). b) Załącznik nr 5 - Opis przedmiotu zamówienia (karty katalogowe, materiały producenta, itp.) zawierający dane techniczne potwierdzające spełnianie parametrów technicznych określonych przez Zamawiającego..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-kruk.gostynin.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Gostyninie z siedzibą w Gorzewie, ul. Kruk 5, 09-500 Gostynin, pokój nr 4 (budynek administracji w Gorzewie, ul. Kruk 5)..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2008 godzina 10:30, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Gostyninie z siedzibą w Gorzewie, ul. Kruk 5, 09-500 Gostynin, pokój nr 1 (budynek administracji w Gorzewie, ul. Kruk 5)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy..
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Respirator transportowy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Respirator transportowy - 1 szt., o parametrach technicznych wymienionych w Załączniku A do Oferty..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.74.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kardiomonitor.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kardiomonitor - 2 szt., o parametrach technicznych wymienionych w Załączniku A do Oferty..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.10-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wirówka laboratoryjna.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wirówka laboratoryjna - 2 szt., o parametrach technicznych wymienionych w Załączniku A do Oferty..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Inhalator pneumatyczny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Inhalator pneumatyczny - 2 szt., o parametrach technicznych wymienionych w Załączniku A do Oferty..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.70.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Stepper.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stepper - 1 szt., o parametrach technicznych wymienionych w Załączniku A do Oferty..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.84.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Urządzenie do ćwiczeń samowspomaganych i z oporem.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenie do ćwiczeń samowspomaganych i z oporem - 1 szt., o parametrach technicznych wymienionych w Załączniku A do Oferty..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.84.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GOSTYNINA
- ,,Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie i modernizacji łazienek oraz klatek schodowych w DPS Gostynin"
- ,,Wykonanie remontu cząstkowego dróg o nawierzchni bitumicznej w ilości do 10 000m2"
- Modernizacja elektrycznej instalacji wewnętrznej w Szkole Podstawowej Nr 3 w Gostyninie
więcej: przetargi w Gostyninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu medycznego na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o.
- Dostawa i montaż sprzętu medycznego dla potrzeb Uzdrowiska Ciechocinek S.A. w 9 zadaniach.
- AD/ZP/48/25 Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do laboratoriów w ramach projektu "Czas zawodowców dla Wielkopolski"
- DOSTAWA MONITORA DO POMIARÓW HEMODYNAMICZNYCH - 1 KPL.
- "Dostawa urządzeń laboratoryjnych do Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Przemysłu Organicznego Oddział w Pszczynie" Zamówienie obejmuje 6 zadań. Każde z zadań opisane w SWZ.
- Dostawa dydaktycznego stanowiska laboratoryjnego do badania konwekcji swobodnej i wymuszonej dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.