Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-12-08
Warszawa: Dostawa urządzeń komputerowych, drukarek i oprogramowania dla Wydziału Architektury Politechniki Warszawskiej
Numer ogłoszenia: 335468 - 2015; data zamieszczenia: 08.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Warszawska Wydział Architektury , ul. Koszykowa 55, 00-659 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-226282887, 6284162, faks 0-22 6283236.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamowienia.pw.edu.pl, www.arch.pw.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń komputerowych, drukarek i oprogramowania dla Wydziału Architektury Politechniki Warszawskiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I: Komputer przenośny - 1 sztuka, kod CPV: 30213100-6 Komputery przenośne Część II: Kolorowa laserowa drukarka - 3 sztuki; kod CPV: 30232110-8 Drukarka laserowa; Komplet oryginalnych tonerów, kod CPV: 30125110-5 Tonery do drukarek laserowych Część III: Multimedialny zestaw interaktywny składający się z monitora interaktywnego 70 z wbudowanym komputerem klasy PC oraz statywu jezdnego z elektryczną regulacją wysokości - 1 sztuka, kod CPV: 30231320-6 Monitory dotykowe; CPV: 30213000-5 Komputery stacjonarne; kod CPV32351000-8 Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo Część IV: Komputer przenośny - 1 sztuka; kod CPV: 30213100-6 Komputery przenośne Część V: Komputer stacjonarny w obudowie All-In-One - 3 sztuki - kod CPV: 30213000-5 Komputery stacjonarne Część VI: Oprogramowanie biurowe: - 1 licencja; kod CPV: 48311000-1 Pakiety oprogramowania do zarządzania dokumentami.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.23.21.10-8, 30.12.51.10-5, 30.23.13.20-6, 30.21.30.00-5, 32.35.10.00-8, 30.21.30.00-5, 48.31.10.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokona na na podstawie pisemnego oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu o którym mowa w art. 22. ust. 1 ustawy Pzp wymienionego w pozycji 6.2.1. SIWZ, według formuły spełnia/nie spełnia. Zamawiający nie stawia dodatkowych wymogów oraz nie wymaga przedłożenia do oferty dokumentacji w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokona na na podstawie pisemnego oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu o którym mowa w art. 22. ust. 1 ustawy Pzp wymienionego w pozycji 6.2.1. SIWZ, według formuły spełnia/nie spełnia. Zamawiający nie stawia dodatkowych wymogów oraz nie wymaga przedłożenia do oferty dokumentacji w tym zakresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokona na na podstawie pisemnego oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu o którym mowa w art. 22. ust. 1 ustawy Pzp wymienionego w pozycji 6.2.1. SIWZ, według formuły spełnia/nie spełnia. Zamawiający nie stawia dodatkowych wymogów oraz nie wymaga przedłożenia do oferty dokumentacji w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokona na na podstawie pisemnego oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu o którym mowa w art. 22. ust. 1 ustawy Pzp wymienionego w pozycji 6.2.1. SIWZ, według formuły spełnia/nie spełnia. Zamawiający nie stawia dodatkowych wymogów oraz nie wymaga przedłożenia do oferty dokumentacji w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokona na na podstawie pisemnego oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu o którym mowa w art. 22. ust. 1 ustawy Pzp wymienionego w pozycji 6.2.1. SIWZ, według formuły spełnia/nie spełnia. Zamawiający nie stawia dodatkowych wymogów oraz nie wymaga przedłożenia do oferty dokumentacji w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania, których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. 2.Wykonawcy składający ofertę wspólną są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowaniu w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo w formie określonej w pkt. 11.2.1.SIWZ 3. Kosztorys ofertowy na formularzu zgodnym z treścią Załącznika nr 1do Rozdziału III SIWZ 4. Wypełniony i podpisany załącznik nr 2 do Formularza oferty - Podwykonawcy 5. Zobowiązanie innych podmiotów na podstawie art. 26 ust.2b ustawy Pzp (zał. nr 3 do Formularza oferty). 6. W zakresie informacji o dokumentach potwierdzających, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć: szczegółową specyfikację oferowanego sprzętu dotyczy wszystkich części zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin realizacji zamówienia - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje istotne zmiany zawartej umowy dotyczą odpowiednio, zakresu przedmiotu zamówienia lub terminu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia następujących okoliczności: a) wycofania z produkcji/sprzedaży zaoferowanych urządzeń; b) konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego, wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć wcześniej, szczególnie zagrażającego życiu lub zdrowiu ludzi; c) w następstwie wydłużonych (wykraczających poza terminy określone w KPA) procedur administracyjnych oraz innych terminów spraw urzędowych, na termin realizacji zamówienia - udokumentowanych; d) ustawowych zmian stawki podatku od towarów i usług VAT; e) w razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, szczególnie zagrażające bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożące powstaniem szkody niewspółmiernie większej niż spowodowana działaniem lub zaniechaniem naruszającym dyscyplinę finansów publicznych; f) zmiany Przedstawiciela Stron umowy; g) zmiany osób nadzorujących ze strony Zamawiającego i Wykonawcy; h) zmiany danych osobowych lub adresowych Wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.pw.edu.pl; www.arch.pw.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Architektury Politechniki Warszawskiej ul. Koszykowa 55, 00-659 Warszawa pok. 3b..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2015 godzina 11:00, miejsce: Wydział Architektury Politechniki Warszawskiej ul. Koszykowa 55, 00-659 Warszawa pok. 3b..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Komputer przenośny - 1 sztuka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputer przenośny - 1 sztuka, kod CPV: 30213100-6 Komputery przenośne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji zamówienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kolorowa laserowa drukarka - 3 sztuki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kolorowa laserowa drukarka - 3 sztuki; kod CPV: 30232110-8 Drukarka laserowa; Komplet oryginalnych tonerów, kod CPV: 30125110-5 Tonery do drukarek laserowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8, 30.12.51.10-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji zamówienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Multimedialny zestaw interaktywny składający się z monitora interaktywnego 70 z wbudowanym komputerem klasy PC oraz statywu jezdnego z elektryczną regulacją wysokości - 1 sztuka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Multimedialny zestaw interaktywny składający się z monitora interaktywnego 70 z wbudowanym komputerem klasy PC oraz statywu jezdnego z elektryczną regulacją wysokości - 1 sztuka, kod CPV: 30231320-6 Monitory dotykowe; CPV: 30213000-5 Komputery stacjonarne; kod CPV32351000-8 Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.20-6, 32.35.10.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji zamówienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Komputer przenośny - 1 sztuka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputer przenośny - 1 sztuka; kod CPV: 30213100-6 Komputery przenośne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji zamówienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Komputer stacjonarny w obudowie All-In-One - 3 sztuki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputer stacjonarny w obudowie All-In-One - 3 sztuki - kod CPV: 30213000-5 Komputery stacjonarne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji zamówienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Oprogramowanie biurowe: - 1 licencja.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oprogramowanie biurowe: - 1 licencja; kod CPV: 48311000-1 Pakiety oprogramowania do zarządzania dokumentami.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.31.10.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji zamówienia - 5
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Opracowanie dokumentacji projektowej przeprowadzenia remontu i przebudowy lokali mieszkalnych przy al. Solidarności 149 w Warszawie.
- Wykonanie prac modernizacyjnych alejek w Parku Moczydło w formule zaprojektuj i wybuduj, w ramach zadań z budżetu obywatelskiego - numer postępowania: 16/ZP/25
- Odbiór odpadów medycznych o kodach: 18 01 02 i 18 01 03 oraz odbiór odpadów o kodzie 18 01 09 na podstawie pisemnych zgłoszeń z punktu czasowego ich składowania z Terenowych Stacji WCKiK SPZOZ.
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej modernizacji Przedszkola nr 79 przy ul. Kajakowej 10 w Warszawie wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego.
- Dostawa macierzy dyskowej na potrzeby utrzymania systemu ASG-EUPOS
- Remont kwater i lokali mieszkalnych w podziale na 4 części.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa tuszy, tonerów i innych materiałów eksploatacyjnych do sprzętu informatycznego z możliwością składania ofert częściowych
- Sukcesywne dostawy oryginalnych, fabrycznie nowych tuszy/tonerów oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek
- Zakupu z dostawą sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem i urządzeniami sieciowymi- dwie części
- Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania oraz urządzeń przenośnych
- Dostawa wyposażenia Centrum Usług Społecznych w Łazach.
- Dostawa papieru oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, ploterów, kserokopiarek i faksów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.