To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-08-20
Opole: Przetarg nieograniczony na usługę sprzątania pomieszczeń w obiektach Politechniki Opolskiej w Opolu (nr sprawy ZP/U/54/2013)
Numer ogłoszenia: 335496 - 2013; data zamieszczenia: 20.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 246592 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Opolska, ul. Prószkowska 76, 45-758 Opole, woj. opolskie, tel. 77 4498178 , 77 4498177, faks 77 4498180.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na usługę sprzątania pomieszczeń w obiektach Politechniki Opolskiej w Opolu (nr sprawy ZP/U/54/2013).
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania pomieszczeń w obiektach Politechniki Opolskiej w Opolu: Część I - ul. Sosnkowskiego 31, obiekt o łącznej powierzchni do sprzątania - 5 343,70 m2 szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: a)wykaz czynności załącznik nr 2a do SIWZ Część II - ul. Prószkowska nr 76 hala sportowa (4 584,13 m2) i budynek nr 9 (8 499,00 m2) o łącznej powierzchni do sprzątania - 13 083,13 m2, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: a)wykaz czynności załącznik nr 2b do SIWZ b)wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia w części II załącznik 2c do SIWZ c)zestawienie pomieszczeń i posadzek w hali sportowej załącznik nr 2d do SIWZ d)wykaz posadzek załącznik nr 2e do SIWZ e)Instrukcje producentów dotyczące utrzymania czystości powierzchni dla części II i III załącznik nr 2f do SIWZ Część III - hala sportowa przy ul. Małopolskiej 22 o łącznej powierzchni do sprzątania 467,62 m2, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: a)wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia w części III załącznik 2g do SIWZ Część IV - ul. Katowicka 48 obiekt stary i nowy o łącznej powierzchni do sprzątania 5 860,88 m2, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: a)wykaz czynności załącznik nr 2h do SIWZ Część V - ul. Ozimska 75 i 75a o łącznej powierzchni do sprzątania 1 843,04 m2, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: a)wykaz czynności załącznik nr 2i do SIWZ Dodatkowo integralną częścią opisu całego przedmiotu zamówienia są: załącznik nr 2j - zestawienie powierzchni w poszczególnych obiektach załącznik nr 2k - ogólne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 90.91.90.00 - Usługi sprzątania biur i szkół oraz czyszczenia urządzeń biurowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: część I
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ABC - SERVICE R.BRZĄKAŁA, R.GAWRON, M.NAZARUK SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
ABC - SERVICE R.BRZĄKAŁA, R.GAWRON, M.NAZARUK SPÓŁKA JAWNA
- ABC - Service sp. j. R. Brząkała, R. Gawron, M. Nazaruk Zakład Pracy Chronionej, Ul. Bolesławiecka 15, 53-614 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 162234,70 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 105805,26
Oferta z najniższą ceną: 99927,19 / Oferta z najwyższą ceną: 414991,72
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Część II
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ABC - SERVICE R.BRZĄKAŁA, R.GAWRON, M.NAZARUK SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
ABC - SERVICE R.BRZĄKAŁA, R.GAWRON, M.NAZARUK SPÓŁKA JAWNA
- ABC - Service sp. j. R. Brząkała, R. Gawron, M. Nazaruk Zakład Pracy Chronionej, Ul. Bolesławiecka 15, 53-614 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 397203,84 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 244654,52
Oferta z najniższą ceną: 244654,52 / Oferta z najwyższą ceną: 528165,99
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Część III
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ABC - SERVICE R.BRZĄKAŁA, R.GAWRON, M.NAZARUK SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
ABC - SERVICE R.BRZĄKAŁA, R.GAWRON, M.NAZARUK SPÓŁKA JAWNA
- ABC - Service sp. j. R. Brząkała, R. Gawron, M. Nazaruk Zakład Pracy Chronionej, Ul. Bolesławiecka 15, 53-614 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3754,96 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6326,87
Oferta z najniższą ceną: 6018,32 / Oferta z najwyższą ceną: 18877,87
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Część IV
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ABC - SERVICE R.BRZĄKAŁA, R.GAWRON, M.NAZARUK SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
ABC - SERVICE R.BRZĄKAŁA, R.GAWRON, M.NAZARUK SPÓŁKA JAWNA
- ABC - Service sp. j. R. Brząkała, R. Gawron, M. Nazaruk Zakład Pracy Chronionej, Ul. Bolesławiecka 15, 53-614 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 177936,33 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 135386,35
Oferta z najniższą ceną: 109598,50 / Oferta z najwyższą ceną: 236603,73
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Część V
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- USŁUGI Bronisława Chociaj, ul. Rynek ofic. lok. 4, 45-015 Opole, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 55954,69 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 32234,84
Oferta z najniższą ceną: 32234,84 / Oferta z najwyższą ceną: 100961,74
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY OSÓB I MIENIA INSTYTUTU ŚLĄSKIEGO
- ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM NA 2025 R.
- Świadczenie usługi kompleksowego utrzymania czystości w obiektach Urzędu Miasta Opola wraz z dostawą niezbędnych środków czystości, higieny i materiałów eksploatacyjnych.
- Świadczenie usług transportu sanitarnego na potrzeby bieżącej działalności SP ZOZ Opolskie Centrum Onkologii w Opolu
- Usługa organizacji staży uczniowskich
- Dostawa sprzętu medycznego dla zespołów ratownictwa medycznego OCRM w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKU I LOKALACH SZCZECIŃSKIEGO CENTRUM ŚWIADCZEŃ W 2025 ROKU
- Kompleksowe sprzątanie obiektów wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych i zieleni Oddziału regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Gdańsku oraz podległych Placówek Terenowych.
- Usługa sprzątania nieruchomości stanowiących własność gminy Miasto Sieradz
- "Sprzątanie pomieszczeń biurowych w budynkach Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Puławach w okresie styczeń - grudzień 2025 r."
- Usługa sprzątania pomieszczeń i obiektów Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku
- Świadczenie usługi kompleksowego utrzymania czystości w obiektach Urzędu Miasta Opola wraz z dostawą niezbędnych środków czystości, higieny i materiałów eksploatacyjnych.
więcej: Usługi sprzątania budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.