Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-19
Warszawa: Dostawa odczynników laboratoryjnych, testów lateksowych, pasków do moczy oraz jednorazowych artykułów medycznych w podziale na części
Numer ogłoszenia: 33550 - 2008; data zamieszczenia: 19.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Wawer, ul. Strusia 4/8, 04-564 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8120043, fax 022 8120796.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz-wawer.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników laboratoryjnych, testów lateksowych, pasków do moczy oraz jednorazowych artykułów medycznych w podziale na części.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników laboratoryjnych, testów lateksowych, pasków do moczy oraz jednorazowych artykułów medycznych w podziale na części: Część nr 1 - odczynniki do badań hematologicznych i koagulologicznych do aparatów typu ACT 5 DIFF CP - firmy Becman Coulter i ACL 200 - firmy Instrumentation Laboratory, Część nr 2 - testy lateksowe , Część nr 3 - odczynniki do analizatora biochemicznego HITACHI 902, Część nr 4 - paski odczynnikowe 10-cio parametrowe i paski kontrolne dodatnie i ujemne do analizy moczu na analizatorze CLINITEC 500, Część nr 5 - jednorazowe artykuły medyczne ( probówki, szkiełka, pipety, statywy, itd.). 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych - w ramach określonych części. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono odpowiednio dla każdej z części: 3.1 część nr 1 - w ZAŁĄCZNIKU NR 4.1 do SIWZ, 3.2 część nr 2 - w ZAŁĄCZNIKU NR 4.2 do SIWZ i ZAŁĄCZNIKU nr 5 do SIWZ opis parametrów granicznych testów lateksowych do SIWZ, 3. 3 część nr 3 - w ZAŁĄCZNIKU NR 4.3 do SIWZ, 3.4 część nr 4 - w ZAŁĄCZNIKU NR 4.4 do SIWZ oraz ZAŁĄCZNIKU Nr 7 - opis para-metrów granicznych PASKÓW DO ANALIZY MOCZU do SIWZ, 3.5część nr 5 - w ZAŁĄCZNIKU NR 4.5 do SIWZ . 4.Przedmiot zamówienia ( dot. wyrobów medycznych) musi być dopuszczony do obrotu i użytku na terenie RP, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyro-bach medycznych ( Dz. U. z 2004 r. nr 93, poz. 896ze zm.) i posiadać deklarację zgodno-ści CE - wszystkie części. 5.Przedmiot zamówienia w zakresie odczynników, kontroli, kalibratorów musi pochodzić od jednego producenta - dot. części 3 i 4. 6.Z uwagi na jednobranżowy charakter dostaw określonych w poszczególnych częściach, stanowiących przedmiot zamówienia, Zamawiający nie wyraża zgody na udział podwy-konawców w realizacji zamówienia. 7.Wykonawca udzieli następującej gwarancji: 7.1część 1 co najmniej 4-ro miesięczny okres ważności (od daty dostawy). 7.2część 2 co najmniej 4-ro miesięczny okres ważności (od daty dostawy). 7.3część 3 co najmniej 6-cio miesięczny okres ważności (od daty dostawy). 7.4część 4 co najmniej 12-to miesięczny okres ważności (od daty dostawy). 7.5część 5 co najmniej 6-io miesięczny okres ważności (od daty dostawy)- z pominięciem pisaków. 8.Odczynniki muszą posiadać karty charakterystyk ( część 1,2,3 i 4). 9.Testy lateksowe muszą spełniać wymagania określone w ZAŁĄCZNIKU nr 5 - opis pa-rametrów granicznych testów. 10.Odczynniki muszą posiadać aplikację potwierdzającą dopuszczenie odczynnika do pracy na określonym przez zamawiającego analizatorze ( część 1, 3 i 4). 11.Wykonawca zapewni udział w bezpłatnej międzynarodowej kontroli jakości ( część 1, 3 i 4) 12.Wykonawca zapewni, podczas trwania umowy na dostawę odczynników bezpłatny serwis analizatora HITACHI 902 i stacji wody - w tym: minimum 1 przegląd techniczny oraz usuwanie według potrzeb wszelkich awarii. Przegląd techniczny obejmuje wymianę i koszt podstawowych części zużywalnych analizatora i stacji uzdatniania wody MILIPOR ( wymian dwóch filtrów) związanych z rutynowym użytkowaniem sprzętu oraz sporzą-dzenie protokołu technicznego dopuszczającego sprzęt do użytku. Wszelkie inne koszty części niezbędnych do wykonania naprawy podczas trwania umowy będą przed wymianą uzgadniane między Stronami i będą opłacone przez zamawiającego - dot. części 3. 13.Wykonawca zapewni, podczas trwania umowy na dostawę odczynników bezpłatny serwis analizatora ACT 5 DIFF i ACL 200 - w tym: minimum 1 przegląd techniczny oraz usu-wanie według potrzeb wszelkich awarii. Przegląd techniczny obejmuje wymianę i koszt podstawowych części zużywalnych analizatora związanych z rutynowym użytkowaniem sprzętu oraz sporządzenie protokołu technicznego dopuszczającego sprzęt do użytku. Wszelkie inne koszty części niezbędnych do wykonania naprawy podczas trwania umowy będą przed wymianą uzgadniane między Stronami i będą opłacone przez zamawiającego - dot. części 1. 14. Wykonawca zapewni, podczas trwania umowy na dostawę odczynników bezpłatny serwis analizatora CLINITEC 500- w tym: minimum 1 przegląd techniczny oraz usuwanie według potrzeb wszelkich awarii. Przegląd techniczny obejmuje wymianę i koszt stolika pomiarowego oraz sporządzenie protokołu technicznego dopuszczającego sprzęt do użytku. Wszelkie inne koszty części niezbędnych do wykonania naprawy podczas trwania umowy będą przed wymianą uzgadniane między Stronami i będą opłacone przez zamawiającego -dot. części 4. 15.Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert wariantowych. 16.Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 w przypadku konieczności zakupu większej niż zakładano ilości odczynni-ków. W takim przypadku zamówienie zostanie udzielone w trybie z wolnej ręki i nie może przekroczyć 20% wartości niniejszego zamówienia( danej części).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.49.65.00 - Odczynniki laboratoryjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne Oryginalny kod CPV: 26.15.23.39 - Probówki Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.25.00 - Probówki Oryginalny kod CPV: 50.42.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego Kod CPV wg słownika 2008: 50.42.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy w tym: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia, 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj.: wykażą, że w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonali lub wykonują min. 1 dostawę o podobnym charakterze, określonym odpowiednio dla danej części (odczynni-ków, testów, pasków, art. medycznych ) o wartości: - dla części nr 1 o wartości min. 25 000 zł. brutto, - dla części nr 2 o wartości min. 6 000 zł. brutto, - dla części nr 3 o wartości min. 45 000 zł. brutto, - dla części nr 4 o wartości min. 17 000 zł. brutto, - dla części nr 5 o wartości min. 8 000 zł. brutto. Oferta złożona przez podmioty występujące wspólnie spełnia to wymaganie, jeśli Wyko-nawcy wykonali lub wykonują łącznie min. 1 dostawę określonego rodzaju odpowiednio dla danej części o wartościach nie mniejszych dla danej części niż określone wyżej. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienie 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. VI niniejszej SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia tych warunków w sposób następujący: 1) dla oceny spełnienia warunku wykonania lub wykonywania w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie min. 1 dostawy o podobnym charakterze, określonym odpowiednio dla da-nej części (odczynników, testów, pasków, art. medycznych ) i o wartościach: - dla części nr 1 o wartości min. 25 000 zł. brutto, - dla części nr 2 o wartości min. 6 000 zł. brutto, - dla części nr 3 o wartości min. 45 000 zł. brutto, - dla części nr 4 o wartości min. 17 000 zł. brutto, - dla części nr 5 o wartości min. 8 000 zł. brutto. Zamawiający dokona analizy zał. nr 3.1-3.5 do SIWZ Wykaz wykonanych.... Zamawiający dokona oceny spełnienia tych warunków poprzez sprawdzenie dokumentów wymienionych w SIWZ i złożonych przez Wykonawców wraz z ofertami. Z treści doku-mentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępo-waniu. Każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie zobowiązany jest spełnić warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1,3 i 4 ustawy. Warunki określone w ust. 1 pkt. 2 ustawy Wykonaw-cy zobowiązani są spełnić łącznie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o niniejsze zamówienie złożą wraz z ofertą, w terminie poda-nym w rozdziale XV, niżej wymienione dokumenty: 1.Oświadczenie wykonawcy: w trybie art. 22, ust. 1 ustawy na formularzu stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W przypadku złożenia oferty wspólnej oświadczenie to składa każdy z podmiotów występujących wspólnie. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2, składa dokument lub do-kumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości Dokument powinien być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 4.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miej-sce zamieszkania nie wydaje się dokumentu, o których mowa w pkt 2 , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5.Wykaz dostaw (odczynników, testów, pasków, art. jednorazowego użytku - określonego rodzaju odpowiednio dla danej części) zrealizowanych w okresie trzech ostatnich lat, a je-żeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, lub wykonywanych z podaniem przedmiotu, ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców ZAŁĄCZNIK Nr 3.1, 3.2, 3.3, 3.4, 3.5. 6.Dokumenty potwierdzające (np. referencje, listy pochwalne, protokoły odbioru) z których wynikać będzie, że dostawy wymienione w ZAŁĄCZNIKACH NR 3.1, 3.2, 3.3, 3.4, 3.5 zostały wykonane należycie. 7.Dokumenty wymienione w pkt. 2-4, 6 mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii po-świadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty przedstawione w orygi-nale nie wymagają takiego poświadczenia. Jeżeli osoba składająca oświadczenia lub poświadczająca zgodność dokumentów z oryginałem nie figuruje w dokumencie wymienionym w ust. 2, Wykonawca zobowiązany jest złożyć pełnomocnictwo potwierdzające upoważnienie tej osoby do reprezentowania go w niniejszym postępowaniu. 8.W przypadku oferty wspólnej Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a pełnomocnictwo dołączają do oferty. W przypadku pełnomocnictwa zamawiający dopuszcza oryginał lub kopię poświadczoną notarialnie. 9.W przypadku oferty wspólnej dokumenty wymienione w ust. 1 - 4 składa każdy z podmiotów występujących wspólnie. Dokumenty te złożone w formie kopii będą poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawców składa-jących ofertę wspólną. 10.Dokumenty wymienione w ust. 1, 5 muszą być złożone w oryginale. 11.Załączniki muszą być wypełnione przez Wykonawcę bez wyjątku i ściśle według warunków i postanowień zawartych w SIWZ bez dokonywania w nich zmian. Załączniki dołączone do SIWZ przedstawione są w formie wzoru graficznego. Wykonawca może przedstawić załączniki wg własnego układu graficznego, lecz muszą one zawierać wszystkie zapisy i informacje ujęte we wzorach oraz nie mogą zawierać zapisów innych niż wymagane przez zamawiającego we wzorach. W przypadku, gdy jakakolwiek część wymaganych załączników nie dotyczy Wykonawcy, wpisuje on nie dotyczy. 12. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli ze złożonych dokumentów i oświadczeń będzie jednoznacznie wynikało, że spełnia on warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy opisane powyżej oraz wymagania Zamawiającego dotyczące zawartości (treści) tych dokumentów. 13.Zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy Zamawiający wezwie do uzupełnienia dokumentów lub oświad-czeń wymienionych powyżej, Wykonawców, którzy nie złożyli ich wraz z ofertą, lub do ich po-prawienia, jeżeli złożone dokumenty będą zawierały błędy, chyba że, mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy będzie podlegała odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz-wawer.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego pok. 303 lub ze strony internetowej zamawiającego.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Wawer ul. Strusia 4/8 , 04-564 Warszawa III piętro, pok. 301.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa odczynnikiów do badań hematologicznych i koagulologicznych do aparatów typu ACT 5 DIFF CP - firmy Becman Coulter i ACL 200 - firmy Instrumentation Laboratory..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki do badań hematologicznych i koagulologicznych do aparatów typu ACT 5 DIFF CP - firmy Becman Coulter i ACL 200 - firmy Instrumentation Laboratory. Zakres określony w zał. nr 4.1 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00-2, 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest dostawa testów lateksowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa testów lateksowych. Zakres określony w zał. nr 4.2 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników do analizatora biochemicznego HITACHI 902.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki do analizatora biochemicznego HITACHI 902. Zakres określa zał.nr 4.3 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przedmiotem zamówienia są paski odczynnikowe 10-cio parametrowe i paski kontrolne dodatnie i ujemne do analizy moczu na analizatorze CLINITEC 500..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Paski odczynnikowe 10-cio parametrowe i paski kontrolne dodatnie i ujemne do analizy moczu na analizatorze CLINITEC 500.Zakres określa zał.nr 4.4 do SIWZ, wymagania techniczne określa zal. nr 7 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00-2, 50.42.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednorazowych artykułów medycznych ( probówek, szkiełek, pipet, statywów, itd.)..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednorazowe artykuły medyczne ( probówki, szkiełka, pipety, statywy, itd.). akres określa zał. nr 4.5 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 26.15.23.39-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzedaż i dostarczenie odczynników, materiałów kontrolnych i materiałów zużywalnych do wykonywania badań parametrów krytycznych oraz dzierżawa analizatorów parametrów krytycznych.
- Świadczenie usługi serwisowania angiografu AZURION 7M20 produkcji Philips w zakresie przeprowadzenia przeglądów technicznych i napraw wraz z zapewnieniem części zamiennych
- Realizacja usługi przeglądów urządzeń PCR różnych producentów w 4 pakietach w okresie 36 miesięcy
- ŚWIADCZENIE USŁUGI PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH APARATURY MEDYCZNEJ WG 49 PAKIETÓW
- Świadczenie usługi serwisowania 15 sztuk respiratorów w zakresie przeprowadzenia przeglądów technicznych i napraw wraz z zapewnieniem części zamiennych dla KSS im. św. Jana Pawła II
- Serwis pogwarancyjny aparatury medycznej dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii
więcej: Probówki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.