Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-26
Warszawa: Dostawa krzeseł laboratoryjnych (nr sprawy ZP-1149-2/08)
Numer ogłoszenia: 335535 - 2008; data zamieszczenia: 26.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego , ul. Marymoncka 99/103, 01-813 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5693700, faks 022 5693712.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.cmkp.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa krzeseł laboratoryjnych (nr sprawy ZP-1149-2/08).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: a) Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest dostawa 39 sztuk krzeseł laboratoryjnych w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, tj. do pomieszczeń Zakładu Fizjologii Klinicznej na II piętrze budynku CMKP oraz do Zakładu Biochemii i Biologii Molekularnej na III piętrze budynku CMKP przy ul. Marymonckiej 99/103 w Warszawie. b) Szczegółowy opis techniczny przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. c) Dostarczone krzesła laboratoryjne muszą być fabrycznie nowe. d) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Jednocześnie przypominamy, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowana przez niego dostawa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. e) Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na krzesła laboratoryjne będące przedmiotem zamówienia, na okres 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru. Postępowanie realizowane jest w częściach, których wartość ustalona na podstawie art. 32 ust. 4 ustawy Pzp, nie przekracza kwoty 206 000,00 euro. Wartość realizowanej części zamówienia ustalona została na kwotę 23 400,00 PLN..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.00.00 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w rozdziale 6 SIWZ (opis poniżej). Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: a) Wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. b) Wypełniony formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. c) W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie). W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: d) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 4 do SIWZ. e) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego: f) Zestawienie parametrów oferowanych krzeseł, z którego jednoznacznie wynika, sporządzone wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ (UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest podać dokładne wymiary krzeseł w odpowiednich pozycjach tabeli, nie będzie dopuszczalne określanie wymiarów w formie min, około, zgodnie z wymaganiami). g) Atest higieniczny na piankę poliuretanową dopuszczający ją do wykorzystania w produkcji mebli, dla oferowanych krzeseł laboratoryjnych. h) Rysunek poglądowy krzesła laboratoryjnego KL1 i KL2 (oznaczenia według opisu technicznego - Załącznika nr 1 do SIWZ), pozwalający na potwierdzenie podstawowych wymiarów przedmiotu zamówienia. i) Zdjęcie kolorowe krzesła laboratoryjnego KL1 i KL2 (oznaczenia według opisu technicznego - Załącznika nr 1 do SIWZ), dopuszczalny jest komputerowy wydruk zdjęcia w kolorze..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cmkp.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego, ul. Marymoncka 99/103, 01-813 Warszawa, pokój 27.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2008 godzina 11:00, miejsce: Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego, ul. Marymoncka 99/103, 01-813 Warszawa, Kancelaria pokój 28-29.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedłużenie wsparcia oraz licencji dla urządzeń Palo Alto Networks, nr postępowania: POST/K/REG/PN/2025/013/JS
- ZP/CZD/036/25 Dostawa preparatów do żywienia niemowląt zawierających hydrolizat białka kazeiny
- ZP/CZD/040/25 DOSTAWA PRODUKTU LECZNICZEGO ORAZ SUROWCÓW FARMACEUTYCZNYCH stosowanych w ramach niekomercyjnego badania klinicznego ViRap - 3 pakiety
- Zakup nowego w pełni zautomatyzowanego analizatora do badań immunohematologicznych wraz z obsługą serwisową podczas trwania gwarancji
- Dostawa projektora do sali audytoryjnej w Centrum Nauki Kopernik
- Dostawy kaset/testów dedykowanych do przenośnych urządzeń do detekcji narkotyków w ślinie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup wraz z dostawą i montażem mebli biurowych oraz hotelowych na potrzeby Zachodniopomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Barzkowicach"
- Dostawa pomocy dydaktycznych, wyposażenia i książek na potrzeby zajęć realizowanych w przedszkolach i szkołach podstawowych gminy Bytów w ramach projektów edukacyjnych
- Dostawa sprzętu multimedialnego oraz wykonanie, dostawa i montaż mebli w ramach projektu "Adaptacja budynku Centrum Kultury w Krasnem wraz z utworzeniem zewnętrznej bazy kulturalnej"
więcej: Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.