eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WojkowicePełnienie funkcji Inżyniera Projektu nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.Rewitalizacja Parku Miejskiego w Wojkowicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-20

Wojkowice: Pełnienie funkcji Inżyniera Projektu nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Rewitalizacja Parku Miejskiego w Wojkowicach
Numer ogłoszenia: 335542 - 2013; data zamieszczenia: 20.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Wojkowice , ul. Sobieskiego 290a, 42-580 Wojkowice, woj. śląskie, tel. 32 7695066, faks 32 7695073.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wojkowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inżyniera Projektu nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Rewitalizacja Parku Miejskiego w Wojkowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi związane z pełnieniem funkcji Inżyniera Projektu nad prawidłową realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Rewitalizacja Parku Miejskiego w Wojkowicach. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje nadzorowanie robót budowlanych, które zostaną objęte Umową na roboty budowlane zawartą przez Zamawiającego z wybranym w odrębnie przeprowadzonym postępowaniu wykonawcą robót budowlanych. Dokumentacja projektowa na realizację robót budowlanych stanowi załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.), Kodeksowi Cywilnemu i ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.). 3. Ogólne obowiązki Inżyniera Projektu Nadzór nad realizacją robót budowlanych wszystkich etapów budowy ( 7 etapów) w zakresie zadania inwestycyjnego pn.: Rewitalizacja Parku Miejskiego w Wojkowicach. 1) Etap 1 - plac z fontanną w południowo- wschodnim narożniku parku, oraz prowadzące na plac schody terenowe. Zakres robót obejmuje: - budowę fontanny (część architektoniczno-konstrukcyjną, technologię fontanny) oraz części instalacyjne w zakresie przyłączy: energetycznego, wodociągowego i kanalizacyjnego, - budowę nawierzchni placu przy fontannie z fragmentami ścieżek przy placu, oraz odwodnieniem, - przebudowę schodów terenowych i muru oporowego od strony południowo - wschodniej, Istniejące murki oporowe z naturalnego kamienia, od strony wschodniej i południowej przebudowywanych schodów zostaną poddane renowacji i obłożone płytami granitowymi. 2) Etap 2 - aleja centralna wraz z placem przy amfiteatrze. Zakres robót obejmuje: - wykonanie zagospodarowania terenu wraz rozmieszczeniem ławek i koszy na śmieci, - wykonanie nowego ukształtowania terenu, wynikającego z konieczności dostosowania spadków podłużnych alei do wymagań przepisów, - budowę schodów terenowych i muru oporowego, ograniczającego od południa plac przy amfiteatrze, - budowę nawierzchni utwardzonych, w tym konturowej mapy Polski w skali 1:50 000, wykonanej z różnokolorowego bruku na placu przy amfiteatrze. 3) Etap 3 - aleja wzdłuż ulicy Plaka wraz z małą architekturą i parking w północno - wschodnim narożniku parku. Zakres robót obejmuje: - budowę alei z rozdziałem na ścieżkę rowerową i pieszą, - budowę wysepek przeznaczonych do wypoczynku, - przebudowę parkingu w północno - wschodnim narożniku parku. 4) Etap 4 - aleja wzdłuż ulicy Sobieskiego wraz parkingiem przy budynku Urzędu Miasta. Zakres robót obejmuje: - przebudowę alei wzdłuż ulicy Sobieskiego, - przebudowę parkingu, 5) Etap 5 - plac zabaw oraz prowadzące do niego dojścia. Zakres robót obejmuje: - budowę placu obejmującą piaskownicę, bezpieczne nawierzchnie pod dobrane urządzenia zabawowe, montaż tych urządzeń, oraz osłon drzew, ławek i koszy na śmieci. - przebudowę schodów terenowych i dojścia od strony południowo - wschodniej, 6) Etap 6 - ścieżki rowerowe oraz te ścieżki piesze (podlegające renowacji. i nowoprojektowane), które nie zostały ujęte w innych etapach. Zakres robót obejmuje: - wykonanie zagospodarowanie terenu wraz rozmieszczeniem ławek i koszy na śmieci, - wykonanie nowego ukształtowania terenu, wynikającego z konieczności dostosowania spadków podłużnych ścieżek pieszych do wymagań przepisów, - budowę schodów terenowych, - budowę nawierzchni utwardzonych. 7) Etap nr 7 - ścieżka zdrowia, place dydaktyczne połączone ścieżkami oraz kącik szachowy w północnym, północno- wschodnim i zachodnim obszarze parku. Zakres robót obejmuje: - budowę trasy oraz nawierzchni ścieżki zdrowia z placykami na których zlokalizowane będą urządzenia sportowe na wschodnim obszarze parku, - budowę placyków dydaktycznych i łączących je ścieżek na zachodnim obszarze parku, - budowę placu z nawierzchnią i lokalizacją kącika szachowego na północnym obszarze z łącznikiem /ścieżką/północnym i południowym wychodzącym z placu. 4. Podstawowe obowiązki Inżyniera Projektu w okresie realizacji robót budowlanych i po ich zakończeniu obejmują: 1)Reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji z projektem budowlanym i pozwoleniem na budowę oraz przepisami i zasadami wiedzy technicznej. 2) Sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i zastosowanych materiałów, w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych i niedopuszczalnych do stosowania w budownictwie. 3) Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających. 4) Uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych. 5) Przygotowanie i udział w czynnościach odbioru końcowego robót. 6) Potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad. 7) Kontrolowanie rozliczeń robót budowlanych. 8) Przygotowanie danych do rozliczenia rzeczowego i finansowego zadania inwestycyjnego ze wszystkimi instytucjami współfinansującymi. 9) Rozliczenie finansowe i rzeczowe kontraktu. 10) Zarządzanie realizacją Projektu do czasu wystawienia protokołu ostatecznego odbioru i przekazania końcowego robót. 11) Przekazanie inwestycji do eksploatacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 12) Kontynuowanie obowiązków Inżyniera Projektu w okresie gwarancji w zakresie zarządzania gwarancją, w szczególności praw Zamawiającego i obowiązków Wykonawcy robót z niej wynikających. 13) Uczestnictwo w kontrolach gwarancyjnych wraz z Zamawiającym, po wykonaniu robót budowlanych, w okresie gwarancji udzielonej przez Wykonawcę tych robót. 14)Funkcja Inżyniera Projektu będzie pełniona zgodnie z umową oraz zasadami obowiązującymi dla projektów realizowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.54.10.00 - Usługi zarządzania projektem budowlanym .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, o którym mowa w art. 22 ust.1 pkt 2 Pzp, jeżeli w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a) Wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje co najmniej jedna usługę, polegającą na sprawowaniu nadzoru inwestorskiego nad: - budową, przebudową ulic, chodników, zatok lub placów z kostki brukowej betonowej, - budową, przebudową ulic, chodników, zatok lub placów w technologii robót brukarskich z materiałów kamiennych, - budową, przebudową sieci wod-kan, deszczowej, - budową, przebudową linii kablowych elektrycznych lub oświetlenia ulicznego na łączną kwotę minimum - 100 000 zł (brutto.)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Pzp (o którym mowa w pkt. 7.4.1. ppkt 1 SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli: - Dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadającymi uprawnienia budowlane w specjalnościach: a)Inspektor nadzoru robót drogowych - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania (nadzorowania) robót w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. b) Inspektor nadzoru robót ogólnobudowlanych - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania (nadzorowania) robót w specjalności konstrukcyjno budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. c) Inspektor nadzoru robót elektrycznych - posiadający uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania (nadzorowania) robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub uprawnienia równoważne do powyższych, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. d) Inspektor nadzoru robót instalacyjnych - posiadający uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania (nadzorowania) robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych lub uprawnienia równoważne do powyższych, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Istotne postanowienia umowy zawarte są we wzorze umowy, która jest załącznikiem nr 2 do niniejszej SIWZ. 2. Zamawiający dokona zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących przypadkach: 2.1. na długość przewidywanego terminu wykonania zamówienia (przedmiotu umowy)wpływ mogą mieć: a) wydłużenie okresu realizacji robót budowlanych przewidzianych na podstawie Umowy na roboty budowlane dla inwestycji pn. Rewitalizacja Parku Miejskiego w Wojkowicach. W przypadku wydłużenia terminu realizacji przedmiotu umowy (zamówienia) nie zostanie zmienione wynagrodzenie Wykonawcy, b)opóźnienia w zawarciu Umowy na roboty budowlane dla inwestycji pn. Rewitalizacja Parku Miejskiego w Wojkowicach spowodowane w szczególności korzystaniem przez Wykonawców ze środków ochrony prawnej określonych w ustawie Pzp, c) wystąpienie siły wyższej np. pożaru, powodzi, itp., d) wstrzymanie robót realizowanych przez Wykonawcę Umowy na roboty budowlane dla inwestycji pn. Rewitalizacja Parku Miejskiego w Wojkowicach, e) zmiany przepisów prawa związanych z wykonaniem przedmiotowej umowy, 2.2.zmiany zakresu i sposobu wykonania przedmiotu zamówienia (przedmiotu umowy): a) zaistnienie okoliczności powodujących, że wykonanie umowy w pierwotnym zakresie nie jest możliwe, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, b) rezygnacja z części usług lub zmiana zakresu przedmiotu umowy (zamówienia), w szczególności wskutek: zmiany zakresu lub rodzaju robót budowlanych wykonywanych w ramach Umowy dla inwestycji pn. Rewitalizacja Parku Miejskiego w Wojkowicach. 2.3. zmiany osobowe w zakresie pełnienia funkcji Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego, pod warunkiem że następcy będą spełniać wymagania co najmniej jak poprzednik, 2.4. inne zmiany: a)zmiany podwykonawców. Jeżeli zmiana dotyczy podmiotu trzeciego, na zasobach, którego Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający dopuści zmianę pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazane na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego przez dotychczasowego podwykonawcę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wojkowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Wojkowice, ul. Jana III Sobieskiego 290a, Referat Gospodarki Komunalnej - pokój nr 13 - I piętro..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Wojkowice, ul. Jana III Sobieskiego 290a, Kancelaria - parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013. Priorytet VI Zrównoważony rozwój miast Działanie 6.2 Rewitalizacja obszarów zdegradowanych Poddziałanie 6.2.2. Rewitalizacja - małe miasta.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.