Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-01-28
Dopiewo: Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Dopiewo - Zp/341/2/2011
Numer ogłoszenia: 33559 - 2011; data zamieszczenia: 28.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dopiewo , ul. Leśna 1c, 62-070 Dopiewo, woj. wielkopolskie, tel. 0618148331 w 34, faks 061 8148092.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dopiewo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Dopiewo - Zp/341/2/2011.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1.Przedmiotem niniejszego postępowania jest bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Dopiewo, w roku 2011r. W zakres niniejszego zamówienia wchodzi następujący przewidywany zakres prac, który może ulec zmianie ilościowej : L.p Przedmiot robót: j.m. Zakres robót [jedn.obm.] 1 2 3 4 I Utwardzanie nawierzchni dróg gruntowych . Zakup, dostawa wraz z rozgarnięciem oraz zagęszczeniem walcem gruzu betonowego sortowanego 16-40mm t 4.500,00 Zakup, dostawa wraz z rozgarnięciem oraz zagęszczeniem walcem gruzu betonowego sortowanego 40-60mm t 9.300,00 Zakup, dostawa wraz z rozgarnięciem oraz zagęszczeniem walcem gruzu betonowego sortowanego 40-100mm t 1.500,00 Zakup, dostawa wraz z rozgarnięciem oraz zagęszczeniem walcem mieszanki melafirowej (kliniec) 4-31 mm t 345,00 Korytowanie drogi wraz z wywozem na składowisko (cena zawiera koszty składowiska) m3 500,00 Ręczne prace do drobnych robót naprawczych (łopata, oskardy, ubijarki ręczne) h 500,00 II Równania i profilowanie dróg gruntowych Profilowanie i wałowanie nawierzchni dróg gruntowych m2 250.00,00 Ścinka lub profilowanie poboczy gruntowych w celu szybkiego odpływu wód deszczowych z nawierzchni drogi m2 1.000,00 Odtwarzanie rowów odparowujących mb 210,00 III Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych dróg Rakowiny emulsją asfaltową i grysami m2 138,00 Wyboje 2 - 5 cm emulsją asfaltową i grysami m2 871,00 Remont z wypełnieniem masą bitumiczną m2 300,00 Umocnienie zjazdów mieszanką mineralno-asfaltową na gorąco m2 150,00 Regulacja włazów studziennych szt. 10,00 Wymiana włazów studziennych szt. 5,00 Remonty chodników m2 90,00 IV Utrzymanie zieleni przydrożnej Pielęgnacja drzewostanu m3 3.500,00 Koszenie poboczy i rowów m2 65.000,00 Wycinka drzew szt. 40,00 Przycinanie żywopłotów mb 3.000,00 Koszenie placów zielonych m2 40.000,00 V Sprzątanie dróg i ulic gminnych Zamiatanie ulic przy krawężnikach mb 50.000,00 Zamiatanie placów przy krawężnikach m2 10.000,00 VI Czyszczenie wpustów ulicznych Czyszczenie kratek wpustowych [szt.] szt. 22,00 Szczegółowo opis przedmiotu niniejszego zamówienia został opisany w SST - specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych . 2.Termin wykonania zamówienia: sukcesywnie w zależności od potrzeb od dnia podpisania umowy do 31.12.2011r., lub do wyczerpania kwoty przeznaczonej na realizację przedmiotowego zamówienia. 3.Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9 Roboty w zakresie konserwacji dróg 45.23.32.20-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg 90.61.00.00-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 77310000-6 Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 77342000-9 Przycinanie żywopłotów.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art.67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. 3.Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9 Roboty w zakresie konserwacji dróg 45.23.32.20-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg 90.61.00.00-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 77310000-6 Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 77342000-9 Przycinanie żywopłotów
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9, 45.23.32.20-7, 90.61.00.00-6, 77.31.00.00-6, 77.34.20.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy muszą udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie zrealizowania , w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej : - 1 zamówienia polegającego na profilowaniu i wałowaniu , lub/i utwardzaniu dróg gruntowych kruszywem lub gruzem betonowym , o wartości min. 500.000,00 zł brutto, - 1 zamówienia polegającego na utrzymania zieleni przydrożnej , o łącznej wartości min. 40.000,00 zł brutto, - 1 zamówienia polegającego na oczyszczaniu nawierzchni dróg i ulic przy krawężniku o łącznej wartości min. 40.000,00 zł brutto. Ocena spełniania wyżej opisanego warunku udziału w postępowaniu dokonana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, informacja może być złożona wspólnie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać się dysponowaniem następującym nw. sprzętem : - min. 1 koparko-ładowarkę o poj. łyżki min. 1 m3, - min. 1 ładowarkę, - min. 1 równiarką drogową, - min. 1 walcem ogumionym, o ciężarze min. 12 ton, - min. 1 walcem guma - met z wibracją , o ciężarze min. 10 ton, - min. 1 samochodem ciężarowym min. 10 ton, samowyładowczy w trzech położeniach, - min. 1 zamiatarką uliczną , - min. 1 wysięgnikiem koszowym (min. 15m) , - min. 1 rębakiem do gałęzi (z możliwością rozdrobnienia gałęzi o średnicy min. 12 cm, - min. 1 wóz asenizacyjny lub samochodów ssący do czyszczenia kanałów, studzienek, - min. 1 recykler, - min. 1 płyta wibracyjna. Ocena spełniania wyżej opisanego warunku udziału w postępowaniu dokonana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, informacja może być złożona wspólnie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1 Wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem załącznika nr 1 do siwz. 2.Wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. 9 SIWZ 3. Dokument lub pełnomocnictwo, z których wynika uprawnienie osoby (osób) do składania oświadczeń woli i reprezentowania wykonawcy, jeżeli prawo to nie wynika z rejestru.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga zgody obu stron wyrażonej pisemnie pod rygorem nieważności. 2. Wykonawca jest także zobowiązany do niezwłocznego zawiadomienia Zamawiającego, nie później jednak niż w terminie 24 godzin, o wszelkich przeszkodach mogących spowodować niewywiązanie się przez niego z terminów wykonania zleconych prac. Wszelkie takie przeszkody winny ponadto zostać udokumentowane przez Wykonawcę odpowiednią notatką, określającą w szczególności datę wystąpienia przeszkody, jej charakter oraz czas trwania. 3. W wypadku, gdy którekolwiek z postanowień niniejszej umowy okaże się z jakiejkolwiek przyczyny nieważne, pozostałe postanowienia niniejszej umowy pozostają w całości ważne i skuteczne. Strony zastąpią nieważne postanowienia umowy takimi postanowieniami, które z punktu widzenia ekonomicznych interesów stron będą mogły zostać uznane za porównywalne. 4. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu realizacji zleconych prac w następujących sytuacjach: a. zawieszenia robót przez Zamawiającego, b. innych przeszkód uniemożliwiających prowadzenie robót, za które nie odpowiada Wykonawca, c. wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności. 5. W przypadku wystąpienia opóźnień z powodów wyżej wymienionych strony mogą ustalić nowe terminy realizacji. 6. Uzasadnieniem zmian może być jedynie prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów oraz zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych robót.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dopiewo.nowoczesnagmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dopiewo ul. Leśna 1c, 62-070 Dopiewo pok. nr 15.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.02.2011 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Dopiewo ul. Leśna 1c, 62-070 Dopiewo pok. nr 5 - Biuro obsługi klienta.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 2. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 3. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 4. Udostępnienie dokumentacji postępowania odbywać się będzie po złożeniu pisemnego wniosku. Zamawiający określi termin i miejsce udostępnienia dokumentacji..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI DOPIEWO
- Wykonanie dokumentacji projektowej budowy DWT w Dąbrówce na odcinku od ul. Widok do S11
- Wykonanie koncepcji a następnie dokumentacji projektowej dla planowanej inwestycji pn. "Budowa budynku biurowego w Dopiewie przy ul. Łąkowej
więcej: przetargi DOPIEWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi gminnej relacji Zdziar Wielki - Zdziar Łopatki - Krawięczyn - Nowe Żochowo na odcinku od km 0+000,00 do km 0+408,10
- "Budowa drogi gminnej w miejscowości Krzywanice
- Utrzymanie terenów zielonych na terenie miasta Lędziny w 2025 r.
- Utrzymanie terenów zielonych w zasobach Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Głogowie przy ulicy Sowińskiego i Folwarcznej
- Wykonanie szczelin dylatacyjnych wraz z ich wypełnieniem masami zalewowymi w nawierzchniach płyt kamiennych w rejonie skrzyżowania ul. Marszałkowskiej z ul. Złotą w Warszawie
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1648K ul. Oswalda Balzera od km 6+050,00 do km 14+506,00 w miejscowości Murzasichle, Małe Ciche, Brzegi - powiat tatrzański
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.