To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-08-20
Warszawa: Zakup usług polegających na zapewnieniu kompleksowej realizacji projektu Nowoczesne technologie w chowie bydła mlecznego
Numer ogłoszenia: 335614 - 2013; data zamieszczenia: 20.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 312270 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA, ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 623 19 23, faks 22 623 19 09.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Fundacja.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usług polegających na zapewnieniu kompleksowej realizacji projektu Nowoczesne technologie w chowie bydła mlecznego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup usług polegających na zapewnieniu kompleksowej realizacji projektu: Nowoczesne technologie w chowie bydła mlecznego, zwanego dalej Projektem. Celem ogólnym projektu jest promocja i przekazywanie przykładów dobrych oraz innowacyjnych rozwiązań w rolnictwie z wykorzystaniem środków unijnych z programów: Modernizacja Gospodarstw Rolnych, Ułatwianie Startu Młodym Rolnikom. Celem szczególnym projektu jest pokazanie rozwiązań pozwalających młodemu, ambitnemu rolnikowi na bycie konkurencyjnym na rynku produktów żywnościowych (mlecznych), przy jednoczesnym spełnieniu wymogów bezpieczeństwa żywnościowego i dobrostanu zwierząt, poprzez zachowanie wymogów wzajemnej zgodności na wszystkich etapach produkcji. Zastosowanie nowoczesnych rozwiązań, znajomość zasad prawidłowego żywienia bydła oraz dbanie o zdrowie zwierząt jest również sukcesem do osiągnięcia opłacalności ekonomicznej. Szkolenia mają pokazać, że w Polsce istnieją gospodarstwa, które otwierają się na nowości technologiczne stosowane w innych krajach oraz zachęcić do stosowania takich rozwiązań. W celu realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca zorganizuje Biuro Projektu, zwane dalej Biurem, odpowiedzialne za całość prac związanych z realizacją Projektu. W celu sprawnego funkcjonowania Biura wykonawca zapewni: a) zespół składający się z osób zapewniających prawidłową i terminową realizację Projektu; b) minimum jeden numer telefonu stacjonarnego, numer telefonu komórkowego, numer faksu oraz adres mailowy i korespondencyjny; c) organizację pracy, która umożliwi łatwy kontakt z przedstawicielami Biura. Czas odpowiedzi na zapytanie mailowe nie może przekroczyć dwóch dni roboczych. Przedstawiciele Biura będą ściśle współpracować z zamawiającym i na bieżąco dostarczać wszelkich informacji o realizacji Projektu. Podstawowe zadania Biura: 1. Kompleksowa organizacja i realizacja trzech trzydniowych szkoleń. Organizacja szkoleń: a) realizację programu szkolenia, stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ, zgodnie z poniższymi wymaganiami: - program zostanie zrealizowany podczas trzech trzydniowych szkoleń, które zostaną przeprowadzone w terminie do dnia 30 września 2013 r., w miejscach wybranych przez wykonawcę, - wykładowcy muszą być ekspertami w dziedzinach objętych programem szkolenia i posiadać wykształcenie co najmniej wyższe o profilu zgodnym z tematyką szkolenia, Listę wykładowców wykonawca przekaże zamawiającemu i partnerom projektu o których mowa w pkt. 4, każdorazowo najpóźniej w terminie 7 dni przed dniem realizacji każdego ze szkoleń. Wykonawca wykona niniejsze zadanie w terminie do 30 września 2013 r. b) nabór uczestników każdego z trzech trzydniowych szkoleń, zgodnie z poniższymi wymaganiami: - w każdym ze szkoleń weźmie udział 30 osób, - do udziału w szkoleniach zaproszone zostaną osoby wykonujące zawód doradcy rolniczego i specjalizujące się w doradztwie technologicznym w zakresie produkcji zwierzęcej oraz uczniowie i nauczyciele szkół rolniczych. Listę osób zaproszonych do uczestnictwa w każdym ze szkoleń, wraz z podaniem podstawy zaproszenia do uczestnictwa, wykonawca przekaże zamawiającemu i partnerom projektu, o których mowa w pkt. 4, najpóźniej w terminie 7 dni przed dniem realizacji każdego ze szkoleń. c) sale konferencyjne oraz gospodarstwa rolnicze, w zakresie niezbędnym do realizacji programu szkoleń, zgodnie z poniższymi wymaganiami: - miejsce: każdorazowo w miejscu szkoleń, - termin: każdorazowo w terminie szkoleń, - minimalne wymagania: liczba miejsc siedzących w sali konferencyjnej każdorazowo co najmniej 30, sprzęt do prezentacji multimedialnych (co najmniej komputer, rzutnik oraz ekran), Wykonawca zawiadomi zamawiającego i partnerów projektu, o których mowa w pkt. 4, o miejscu realizacji każdego ze szkoleń najpóźniej w terminie 7 dni przed dniem realizacji każdego ze szkoleń. d) noclegi dla wszystkich uczestników każdego ze szkoleń, zgodnie z poniższymi wymaganiami: - termin: każdorazowo w nocy pomiędzy pierwszym i drugim oraz drugim i trzecim dniem każdego ze szkoleń, - miejsce: każdorazowo miejsce realizacji każdego ze szkoleń, - ilość osób: każdorazowo liczba osób odpowiadająca liczbie uczestników szkolenia, Nocleg zostanie zapewniony w pokojach jedno- i/lub dwuosobowych, w hotelu o standardzie co najmniej dwugwiazdkowym lub innym obiekcie o równorzędnym standardzie. e) wyżywienie dla wszystkich uczestników każdego ze szkoleń, zgodnie z poniższymi wymaganiami: - ilość osób: każdorazowo liczba odpowiadająca liczbie uczestników każdego ze szkoleń, - termin: każdorazowo termin realizacji każdego ze szkoleń, - miejsce: każdorazowo miejsce realizacji każdego ze szkoleń, śniadania oraz kolacje zostaną zapewnione każdorazowo w miejscu zakwaterowania, - zakres usługi - podczas każdego ze szkoleń wykonawca zapewni: pierwszego dnia: obiad składający się z co najmniej dwóch dań gorących oraz napoju; kolacja w formie bufetu składająca się z co najmniej pieczywa, trzech rodzajów wędlin, nabiału (w szczególności sera białego oraz żółtego), dżemu, dwóch rodzajów sałatek, kawy oraz herbaty; serwis kawowy podczas trwania szkolenia składający się z co najmniej kawy, herbaty oraz ciasteczek; drugiego dnia: śniadanie w formie bufetu składające się z co najmniej pieczywa, trzech rodzajów wędlin, nabiału (w szczególności sera białego oraz żółtego), dżemu, dwóch rodzajów sałatek, kawy oraz herbaty; obiad składający się z co najmniej dwóch dań gorących oraz napoju; kolacja w formie bufetu składająca się z co najmniej pieczywa, trzech rodzajów wędlin, nabiału (w szczególności sera białego oraz żółtego), dżemu, dwóch rodzajów sałatek, kawy oraz herbaty; trzeciego dnia: śniadanie w formie bufetu składające się z co najmniej pieczywa, trzech rodzajów wędlin, nabiału (w szczególności sera białego oraz żółtego), dżemu, dwóch rodzajów sałatek, kawy oraz herbaty; obiad składający się z co najmniej dwóch dań gorących oraz napoju; f) transport wszystkich uczestników każdego ze szkoleń, w zakresie niezbędnym do realizacji ich programu, zgodnie z poniższymi wymaganiami: - transport będzie realizowany autokarem lub busem posiadającym klimatyzację, wyposażonym każdorazowo w liczbę miejsc odpowiadającej liczbie uczestników każdego ze szkoleń, g) pełna obsługa administracyjna i techniczna każdego ze szkoleń, h) jednorazowe ubiory ochronne dla wszystkich uczestników każdego ze szkoleń, w zakresie niezbędnym do realizacji ich programu. Podczas każdego ze szkoleń wykonawca umieści w widocznym miejscu banner zawierający logotypy i slogany określone w załączniku nr 7 do SIWZ. Wykonawca wykona niniejsze zadanie w terminie do dnia 30 września 2013 r. 2. Zapewnienie uczestnikom szkoleń materiałów szkoleniowych. W ramach tego zadania wykonawca zapewni: a) opracowanie graficzne, druk oraz dystrybucję programu szkolenia, zgodnie z poniższymi wymaganiami: - forma: broszura (program szkolenia) w pełnym kolorze, - wszyscy uczestnicy każdego ze szkoleń, o których mowa w pkt. 1, otrzymają po jednym egzemplarzu programu szkolenia podczas i w związku z uczestnictwem w szkoleniach, b) opracowanie merytoryczne, graficzne, druk oraz dystrybucję konspektów wykładów wygłoszonych podczas szkoleń, zgodnie z poniższymi wymaganiami: - forma: broszura (konspekt wykładów) w pełnym kolorze, - wszyscy uczestnicy każdego ze szkoleń, o których mowa w pkt. 1, otrzymają po jednym egzemplarzu konspektu podczas i w związku z uczestnictwem w szkoleniach, Każdy materiał szkoleniowy, o którym mowa w niniejszym punkcie, musi zawierać stałą i trwałą wizualizację logotypów i sloganów określonych w załączniku nr 7 do SIWZ. 3. Nagranie i dystrybucja płyt z filmem Nowoczesne technologie w chowie bydła mlecznego. Film zostanie przekazany Wykonawcy najpóźniej w dniu podpisania umowy. - forma: płyta DVD z filmem Nowoczesne technologie w chowie bydła mlecznego, - wszyscy uczestnicy każdego ze szkoleń, o których mowa w pkt. 1, otrzymają po jednym egzemplarzu płyty DVD z filmem Nowoczesne technologie w chowie bydła mlecznego podczas i w związku z uczestnictwem w szkoleniach - razem 90 szt. - dodatkowo, Wykonawca zapewni dystrybucję filmu zgodnie z listą dystrybucyjną, stanowiącą załącznik nr 8 do SIWZ - razem 2300 szt. Na pudełkach z filmem zostaną umieszczone logotypy i slogany określone w załączniku nr 7 do SIWZ. Wykonawca wykona niniejsze zadanie w terminie 30 września 2013 r. 4. Partnerami projektu są: a) Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie, b) Polska Federacja Hodowców Bydła i Producentów Mleka w Warszawie. Pozostałe warunki dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy, stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 60.00.00.00 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) 39.16.22.00 - Pomoce i artykuły szkoleniowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Schemat III Pomocy Technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM DORADZTWA ROLNICZEGO W BRWINOWIE
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM DORADZTWA ROLNICZEGO W BRWINOWIE
- Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie, ul. Pszczelińska 99, 05-840 Brwinów, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 64690,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 79562,55
Oferta z najniższą ceną: 79562,55 / Oferta z najwyższą ceną: 79562,55
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazwą Akademia Kompetencji w zakresie Zamówień Publicznych dla pracowników uczelni
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostki Centrum Usług Logistycznych w Juracie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło (5 lokali).
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (część II)
- Remont nawierzchni wieży do skoków zlokalizowanej na basenie Pałacu Młodzieży w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Dostawa materiałów laboratoryjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja konferencji, zapewnienie usług hotelarskich, restauracyjnych, sal konferencyjnych podczas Narady Kierowników Placówek Zagranicznych w dniach 6 - 12 lipca 2025 r.
- Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkoleniowej dla 7 osób bezrobotnych w zakresie "ABC przedsiębiorczości".
- "Świadczenie usługi restauracyjnej"
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla Departamentu Gospodarki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w 2025 roku
- "Przeprowadzenie szkoleń specjalistycznych dla pracowników i kandydatów na pracowników centrum usług społecznych"
- Obsługa transportu pasażerskiego w zakresie czarteru samolotu pasażerskiego i transferów lokalnych oraz świadczenie kompleksowej usługi w zakresie rezerwacji i sprzedaży biletów lotniczych
więcej: Pomoce i artykuły szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.