Ogłoszenie z dnia 2008-11-26
Szczecin: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO
I OPROGRAMOWANIA WRAZ Z INSTALACJĄ DLA JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
AKADEMII ROLNICZEJ W SZCZECINIE - oznaczenie sprawy ZP/KOMP/10/08
Numer ogłoszenia: 335619 - 2008; data zamieszczenia: 26.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Rolnicza w Szczecinie , ul. Janosika 8, 71-424 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 422-08-51 w 319, faks 091 4232417.
- Adres strony internetowej zamawiającego: WWW.AR.SZCZECIN.PL
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I OPROGRAMOWANIA WRAZ Z INSTALACJĄ DLA JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH AKADEMII ROLNICZEJ W SZCZECINIE - oznaczenie sprawy ZP/KOMP/10/08.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania wraz z instalacją dla poszczególnych jednostek organizacyjnych Akademii Rolniczej w Szczecinie wyszczególnionego poniżej: 1. części komputerowe (zadanie nr 1), 2. oprogramowanie do komputera (zadanie nr 2), 3. kopiarka (zadanie nr 3), 4. drukarka (zadanie nr 4), 5. monitor, port replicator, pendrive (zadanie nr 5), 6. komputer przenośny (zadanie nr 6), 7. zestaw komputerowy (zadanie nr 7), 8. zestaw komputerowy (zadanie nr 8), 9. MapInfo Professional 9,0PL (zadanie nr 9), 10. skaner (zadanie nr 10), 11. zestaw komputerowy (zadanie nr 11). Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy (znaki towarowe), mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Dokładny opis przedmiotu zamówienia - w załącznikach do SIWZ dla każdego zadania oddzielnie..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.23.21.50 - Drukarki atramentowe 48.90.00.00 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.21.00 - Drukarki i plotery 30.23.20.00 - Sprzęt peryferyjny 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli 30.21.33.00 - Komputer biurkowy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych przez Wykonawcę dokumentach i oświadczeniach, wymaganych specyfikacją.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy w obrocie gospodarczym, następujących dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, którego treść stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. W celu potwierdzenia, że oferowane przez Wykonawcę dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ, Zamawiający żąda: 1) dołączenia do oferty opisu przedmiotu zamówienia dla każdego oferowanego zadania oddzielnie (zgodnie z załącznikiem od nr 4 - 14 do SIWZ) oraz materiałów na temat oferowanego urządzenia w celu potwierdzenia parametrów technicznych wyspecyfikowanych przez Zamawiającego (zaleca się aby prospekty, broszury, dane techniczne były w języku polskim)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ar.szczecin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Budynku Rektoratu Akademii Rolniczej w Szczecinie, pok. 302, 303, ul. Janosika 8, 71 - 424 Szczecin.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2008 godzina 13:00, miejsce: w Budynku Rektoratu Akademii Rolniczej w Szczecinie, Sekretariat Uczelni, pok. 119, ul. Janosika 8, 71 - 424 Szczecin.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa części komputerowych dla Zakładu Chemii Fizjologicznej.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.20.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa oprogramowania do komputera dla Zakładu Ekologii.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.90.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa kopiarki dla Zakładu Ekologii.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa drukarki dla Katedry Doradztwa w Agrobiznesie.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa monitora, port replicatora, pendrive-a dla Katedry Zarządzania Przedsiębiorstwami.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.00-5, 30.23.20.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa komputera przenośnego dla Katedry Doradztwa w Agrobiznesie.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zestawu komputerowego dla Biblioteki Głównej.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.23.13.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zestawu komputerowego dla Biura Rektora.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.23.13.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie nr 9.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mapinfo Profesional 9,0 PL dla Katedry Hodowli Ptaków Użytkowych i Ozdobnych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.90.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie nr 10.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa skanera dla Katedry Ekologii Morza i Ochrony Środowiska.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.20.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie nr 11.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zestawu komputerowego dla DS Andromeda.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Przebudowa i dostosowanie do obowiązujących przepisów Domu Studenta nr 4 przy ul. Podgórnej 26 w Szczecinie - etap I.
- "Świadczenie usług pogrzebowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie"
- "Świadczenie usług w zakresie żywienia Mieszkańców Domu Pomocy Społecznej przy ul. Wł. Broniewskiego 4/6 w Szczecinie, w roku 2025."
- "Bezpośrednia ochrona obiektu, osób i mienia w godz. 19:00- 07:00 w budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Wł. Broniewskiego 4/6 w Szczecinie w 2025 roku, część 1 "
- "Bezgotówkowa dostawa paliw płynnych do pojazdów służbowych użytkowanych przez Okręgowy Urząd Miar w Szczecinie"
- Usługa dostępu do Systemu Informacji Prawnej
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu informatycznego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego.
- Świadczenie usług informatycznych na rzecz Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Łodz
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i materiałów dydaktycznych do pracowni szkolnych szkół objętych wsparciem w ramach projektu "Efektywne szkolnictwo zawodowe w powiecie grójeckim"
więcej: Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.