Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-02-03
Strzelin: Dostawa znaków drogowych, konstrukcji wsporczych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na rok 2012 dla sieci dróg administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Strzelinie
Numer ogłoszenia: 33568 - 2012; data zamieszczenia: 03.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Strzelinie , ul. Kamienna 3, 57-100 Strzelin, woj. dolnośląskie, tel. 71 3921278, faks 71 7351124.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa znaków drogowych, konstrukcji wsporczych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na rok 2012 dla sieci dróg administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Strzelinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa znaków drogowych, konstrukcji wsporczych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na rok 2012 dla sieci dróg administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Strzelinie w następujących ilościach i asortymencie:1)Znaki ostrzegawcze A średnie (900mm) na podkładzie z blachy ocynkowanej, profilowanej z krawędzią zaginaną, folia typu 1 szt. - 40, 2)Jak wyżej, lecz A-7 ustąp pierwszeństwa ,folia typu 2 szt .- 6 3)Znaki zakazu B średnie (800mm) na podkładzie z blachy ocynkowanej profilowanej z krawędzią zaginaną ,folia typu 1 szt. - 25 4)Jak wyżej, lecz B-20 stop, folia typu 2 szt. - 7 5)Znaki nakazu C średnie (800mm) na podkładzie z blachy ocynkowanej profilowanej z krawędzią zaginaną ,folia typu 1 szt. - 11 6)Znaki informacyjne D średnie na podkładzie z blachy ocynkowanej, profilowanej z krawędzią zaginaną ,folia typu 1 m2 - 20 7)Jak wyżej, lecz D-6, D-6a, D-6b, folia typu 2w szt. - 8 8) Znaki i kierunki miejscowości E średnie na podkładzie z blachy ocynkowanej, profilowanej z krawędzią zaginaną ,folia typu 1 m2 - 35 9)Tablice znaku uzupełniającego F na podkładzie z blachy ocynkowanej, profilowanej z krawędzią zaginaną, folia typu 1 m2 - 28 10)Znaki G średnie na podkładzie z blachy ocynkowanej, profilowanej z krawędzią zaginaną ,folia typu 1 m2 - 1 11)Tabliczki uzupełniające do znaków drogowych T na podkładzie z blachy ocynkowanej, profilowanej z krawędzią zaginaną, folia typu 1 m2 - 12 12)Znaki U średnie na podkładzie z blachy ocynkowanej, profilowanej z krawędzią zaginaną ,folia typu 1 m2 - 15 13) Słupek do znaku, słupek z rury ocynkowanej ze szwem gładkie o średnicy o 76,1 x 3,2 mm, mb - 1220 14) Słupek do znaku, słupek z rury ocynkowanej ze szwem gładkie o średnicy o 60,3 x 3,2 mm, mb - 370 15) Urządzenie bezpieczeństwa U-18a fi 900, szt. - 6 16) Urządzenie bezpieczeństwa U-18b 800x1000, szt. - 4 Szczegółowe zasady realizacji zamówienia określa Szczegółowa Specyfikacja Techniczna - załącznik nr 8 do SIWZ 2. Dostawa znaków drogowych, konstrukcji wsporczych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego będzie następować etapowo. 3. O ilościach znaków drogowych, konstrukcji wsporczych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i terminach poszczególnych dostaw Zamawiający będzie informował Wykonawcę z czternastodniowym wyprzedzeniem faksem. Dostawy znaków drogowych, konstrukcji wsporczych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego odbywać się będą transportem wraz z rozładunkiem Wykonawcy i na jego koszt do Powiatowego Zarządu Dróg w Strzelinie, ul. Kamienna 3, 57-100 Strzelin w godzinach od 9.00 do 14.00. 4. Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić Zamawiającemu w dniu dostawy wymagane atesty i certyfikaty na dostarczony towar. 5. Wykonawca udzieli na dostarczony towar gwarancji: dla znaków z folią typu 1 (minimum 7 lat), dla znaków z folią typu 2 (minimum 10 lat),dla znaków z folią pryzmatyczną (minimum 12 lat), dla konstrukcji wsporczej (minimum 10 lat). Bieg gwarancji rozpoczyna się od daty odbioru wykonywanych w ramach poszczególnych zleceń towaru. 6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od umowy (na warunkach podanych w projekcie umowy) lub ograniczenia planowanej wielkości zamówienia. 7. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej w terenie (na własny koszt) oraz do uzyskania wszelkich niezbędnych informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny oferty i podpisania umowy, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania umowy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.99.22.00 - Znaki drogowe 34.92.84.70 - Elementy oznakowania .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Sprawdzenie w/w warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wykazanych w Rozdz. V SIWZ wg zasady spełnia/nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej dwa zamówienia polegające na dostawie znaków drogowych, konstrukcji wsporczych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego o wartości co najmniej 40 000 zł brutto każde. Wykonawca winien wykazać, że w/w dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów. W takim przypadku Wykonawca winien udowodnić zamawiającemu, że będzie dysponował tymi zasobami, tj. przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Sprawdzenie w/w warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wykazanych w Rozdz. V SIWZ wg zasady spełnia/nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Sprawdzenie w/w warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wykazanych w Rozdz. V SIWZ wg zasady spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Sprawdzenie w/w warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wykazanych w Rozdz. V SIWZ wg zasady spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Sprawdzenie w/w warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wykazanych w Rozdz. V SIWZ wg zasady spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony i podpisany formularz oferty - wg załącznika nr 1 do SIWZ 2. Wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy - wg załącznika nr 2 do SIWZ 3. Zaakceptowany wzór umowy - załącznik nr 3 do SIWZ 4. Pełnomocnictwo, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Istotne postanowienia do umowy zawiera wzór umowy - ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, oraz określa warunki takiej zmiany: 2.1 zmiany osób reprezentujących, w przypadku zmian organizacyjnych, 2.2 w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego ( np.: powodują skrócenie terminu realizacji umowy, zmniejszenie wartości zamówienia), 2.3 przypadki losowe ( np. kataklizmy, awarie urządzeń wywołane przez wyładowania atmosferyczne lub inne czynniki zewnętrzne i niemożliwe do przewidzenia wydarzenia), które będą miały wpływ na treść zawartej umowy i termin realizacji.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatstrzelinski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Strzelinie, ul. Kamienna 3, 57-100 Strzelin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Strzelinie, ul. Kamienna 3, 57-100 Strzelin - Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa oznakowania pionowego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach wojewódzkich administrowanych przez ZDW w Zielonej Górze - RDW w Kłodawie
- Budowa drogi gminnej nr 103370L w Skrobowie-Kolonii, gmina Lubartów
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Kartuzach
- Dostawa znaków drogowych.
więcej: Elementy oznakowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.