Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-07
Chełmno: Dostawa separatora piasku z płukaniem dla oczyszczalni ścieków w Chełmnie
Numer ogłoszenia: 335718 - 2012; data zamieszczenia: 07.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Wodociągów i Kanalizacji , ul. Nad Groblą 2, 86-200 Chełmno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6864933, faks 056 6864933.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zwik.chelmno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowy Zakład Budżetowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa separatora piasku z płukaniem dla oczyszczalni ścieków w Chełmnie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem przetargu jest: Dostawa separatora piasku z płukaniem dla oczyszczalni ścieków w Chełmnie Przedmiot zamówienia obejmuje: - dostawę, montaż w istniejącym ciągu technologicznym i uruchomienie zintegrowanego, kompletnego urządzenia do separacji, płukania i odwadniania piasku. Wymagania techniczno - materiałowe: - Wymagana przepustowość min. 7 l/s. - Wymagana wydajność wypłukanego piasku min. 0,5 m3/h. - Obciążenie hydrauliczne w przeliczeniu na pulpę piaskową min. 5,6 l/s. - Gwarantowane parametry wypłukanego piasku - zgodnie z obowiązującym Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 7 września 2005 r. w sprawie kryteriów oraz procedur dopuszczania odpadów do składowania odpadów danego typu oraz załącznikiem nr 3 (dotyczy parametru - rozpuszczony węgiel organiczny) zamieszczonymi w Dz. U. z dnia 28 września 2005 r. - Założony cykl obejmujący płukanie i separację piasku nie może przekraczać 40 minut. - Stopień odwodnienia piasku nie mniej niż 70% s.m. - Jako medium płuczące przewiduje się wykorzystanie zarówno wody z sieci wodociągowej o ciśnieniu dyspozycyjnym 5 bar. oraz ścieki oczyszczone. - Urządzenie należy wyposażyć w pompę podwyższającą ciśnienie medium płuczącego. - Zużycie medium płuczącego max. 6 m3/h. - Separator należy wyposażyć urządzenie dokonujące pomiaru zużycia medium płuczącego. - Urządzenie winno być wyposażone w miernik ciśnienia hydrostatycznego pulpy piaskowej sterujący pracą separatora piasku (nie dopuszcza się uruchomiania włącznikiem czasowym). - Płukanie piasku powinno odbywać się na złożu wzruszanym przy pomocy mieszadła napędzanego silnikiem o mocy nie większej niż 0,40 kW. - Separacja i płukanie piasku muszą odbywać się w jednym urządzeniu (urządzenie zintegrowane). - Napędy w wykonaniu IP 55 zabezpieczone antykorozyjnie. - Wszystkie elementy separatora-płuczki piasku mające kontakt ze ściekami/piaskiem wykonane ze stali nierdzewnej nie gorszej niż AISI 304. - Spirala transportera ślimakowego wałowego wykonana ze stali konstrukcyjnej zabezpieczonej antykorozyjnie, łożyskowana, napęd transportera o mocy nie większej niż 0,55 kW. - Separator w najniższym miejscu powinien być wyposażony w spust awaryjny umożliwiający podpięcie węża W-52 z końcówką hydrantową. - Urządzenie powinno być dostarczone ze względów remontowych w min. dwóch zasadniczych częściach demontowalnych tj. zbiornik oraz przenośnik. - Urządzenie powinno zapewniać swobodny dostęp do elementów mogących być demontowalnymi w celu wykonania napraw lub przeglądów (np.: dolne łożyskowanie wału przenośnika ślimakowego, pokrywy, osłony). - Urządzenie należy zamontować w pomieszczeniu separatorów piasku, obok obecnie zamontowanych separatorów piasku. - Wybudowana instalacja winna umożliwiać zamienną pracę z obecnie zainstalowanymi separatorami na czas przeglądu lub awarii, z zachowaniem dotychczasowej automatyki. - Piasek poddawany odwodnieniu będzie dostarczany przemiennie z dwóch piaskowników pionowych wirowych, w formie pulpy piaskowej. - Odpływ pulpy piaskowej z każdego piaskownika odbywa się rurociągiem DN 100 zakończonym w pomieszczeniu separatora zasuwą DN 100 z napędem ręcznym. - Spust pulpy piaskowej odbywa się przemiennie z każdego piaskownika pompą pulpy piaskowej o wydajności 5,6 l/s każda. - Sygnał uruchomienia piaskownika oraz separatorów piasku wysyłany jest z komputera sterującego pracą oczyszczalni, znajdującego się w pomieszczeniu sterowni (pomieszczenie poza budynkiem separatorów piasku). - Odpływ wody z separacji piasku odbywa się grawitacyjnie rurociągiem PVC DN 160x3,2. Szafa sterująca: - Główną szafę sterującą należy zamontować w pomieszczeniu separatora. - Szafa winna zawierać wszystkie elementy niezbędne do automatycznej pracy urządzenia m.in.: - sterownik sterujący pracą wszystkich urządzeń separatora, - panel sterowniczy wyposażony w ekran ciekłokrystaliczny, zamontowany na elewacji szafki sterowniczej, obrazujący stan pracy separatora lub stan awarii oraz przyciski funkcyjne umożliwiające zmianę parametrów pracy separatora, - wyłącznik główny i awaryjny, - zabezpieczenia przeciążeniowe silników, - przełącznik ręcznie-0-automat, - licznik godzin pracy, - możliwość przyłączenia dodatkowego zewnętrznego sygnalizatora pracy, dodatkowe styki sygnalizacyjne winny umożliwiać monitorowanie pracy urządzenia: sygnały o pracy, awarii poszczególnych elementów urządzenia, - stopień zabezpieczenia IP 65. - Szafa winna być przystosowana do wykonania w późniejszym okresie systemu sterowania i monitoringu separatora z płuczką z centralnej dyspozytorni w oparciu o protokół Profibus DP lub nowszy. Pozostałe Wymagania: 1. Dostawca separatora z płuczką piasku winien przedłożyć w dokumentacji przetargowej: a. opis techniczny urządzenia z uwzględnieniem parametrów silników, rodzaju materiałów z których wykonane zostało urządzenie; b. rysunek urządzenia; c. listy referencyjne od eksploatatorów urządzeń, które spełniają wymóg zawartości części organicznych mniejszej 3%; d. załączyć wyniki badań na zawartość związków organicznych w wypłukanym piasku przeprowadzonych w trakcie eksploatacji urządzenia; 2. Dostawca urządzenia zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej na oczyszczalni ścieków w Chełmnie przy ul. Nad Groblą 2. 3. Producent urządzenia winien posiadać serwis na terenie Polski. 4. Wymagany przyjazd serwisu w okresie gwarancji - 48 godzin od zgłoszenia telefonicznego potwierdzonego pisemnie faksem. 5. Dostawca, w ramach realizowanego zamówienia, dokona szkolenia w zakresie obsługi, przeglądów i konserwacji urządzeń i instalacji do separacji piasku, wskazanych przez Zamawiającego pracowników obsługi oczyszczalni ścieków, w liczbie 9 osób. Przeszkolonym osobom Wykonawca wystawi imienne certyfikaty przeszkolenia. 6. Całość robót należy wykonać w oparciu o: a. dokumentację przetargową, b. dokumentację techniczną dostępną u Zamawiającego w Oczyszczalni ścieków w Chełmnie, c. obowiązujące przepisy Prawa Budowlanego, odpowiednie normy, d. przeprowadzoną wizję w terenie, e. dokonanie własnych obmiarów z natury. 7. Wykonawca zamówienia przed przystąpieniem do robót montażowych zobowiązany jest przedłożyć do akceptacji dokumentację montażową wraz z rysunkami lokalizacji urządzenia. 8. Dokumentacja zostanie uzgodniona przez Zamawiającego w ciągu 5 dni roboczych. 9. Prace należy wykonać w sposób nie powodujący zakłóceń pracy oczyszczalni. 10. Z uwagi na proces technologiczny oczyszczania ścieków prace montażowe należy przeprowadzić w przeciągu 5 dni. 11. Terminy prowadzonych prac należy ustalać z kierownictwem oczyszczalni ścieków. 12. Wykonawca udzieli gwarancji na wszystkie elementy urządzenia (wykonany przedmiot zamówienia), wynoszący 24 m-ce licząc od dnia końcowego odbioru. 2) Wykonawcy zobowiązani są do dokonania własnej kalkulacji cenowej i zebrania wszelkich informacji, które mogą być niezbędne do określenia ceny przedmiotu zamówienia. 3) Wszelkie koszty przygotowania oferty ponosi Wykonawca..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, (o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7) po zaistnieniu okoliczności zgodnie z u.p.z.p. i warunkami umowy.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.22.00 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 3000,00 zł (PLN) Słownie: trzy tysiące złotych PLN.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale VIII specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wymaganych w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż powyższe warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z powyższych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z powyższego postępowania.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia wykonawca winien złożyć wykaz wykonanych dostaw (załącznik nr 4 do SIWZ). Wykonawcy winni wykazać realizację dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dokumentami potwierdzającymi, że zostały wykonane lub są wykonywane należycie winny być: 1. listy referencyjne od eksploatatorów urządzeń u których wykonano dostawy, potwierdzające spełnienie wymogu uzyskania zawartości części organicznych mniejszej niż 3%; 2. wyniki badań na zawartość związków organicznych w wypłukanym piasku przeprowadzonych w trakcie eksploatacji urządzenia. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale VIII specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wymaganych w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż powyższe warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z powyższych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z powyższego postępowania.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale VIII specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wymaganych w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż powyższe warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z powyższych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z powyższego postępowania.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale VIII specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wymaganych w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż powyższe warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z powyższych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z powyższego postępowania.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale VIII specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wymaganych w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż powyższe warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z powyższych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z powyższego postępowania.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dowód wniesienia wadium
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.chelmno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Wodociągów i Kanalizacji, ul. Nad Groblą 2, 86-200 Chełmno.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2012 godzina 09:00, miejsce: Zakład Wodociągów i Kanalizacji, ul. Nad Groblą 2, 86-200 Chełmno.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z CHEŁMNA
- ,,Budowa i wyposażenie siedziby Gminnej Biblioteki Publicznej - Centrum Usług Kulturalnych i Społecznych w Kolnie"
- Usługa opieki wytchnieniowej dla osób sprawujących opiekę nad dziećmi z orzeczeniem o niepełnosprawności lub nad osobami posiadającymi orzeczenie o znacznym stopniu niepełnosprawności
- Świadczenie usługi wynajmu i prania bielizny szpitalnej dla ZOZ w Chełmnie
- Przebudowa ul. Konwaliowej w Chełmnie wraz z kanalizacją deszczową
więcej: przetargi w Chełmnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa oczyszczalni ścieków w Węglińcu
- System do neutralizacji i wspomagania procesów technologicznych
- Modernizacja oczyszczalni ścieków w zakresie wykonania kraty taśmowo-hakowej i praso-płuczką.
- Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w Opatowie o zbiornik retencyjny ścieków oraz punkt przyjęcia osadów z oczyszczalni przydomowych
- Modernizacja i budowa urządzeń wodno-kanalizacyjnych na terenie miasta Frombork
- "Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w miejscowości Dziembakowo wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Dziembakowo i Białe Błoto" .
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.