Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-26
Warszawa: Dostawę mebli biurowych dla Komendy Miejskiej PSP m.st. Warszawy
Numer ogłoszenia: 335785 - 2008; data zamieszczenia: 26.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej m.st. Warszawy , ul. Polna 1, 00-622 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5967300, faks 022 5967800.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.warszawa-straz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę mebli biurowych dla Komendy Miejskiej PSP m.st. Warszawy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH dla KOMENDY MIEJSKIEJ PSP m.st. Warszawy: A. Pomieszczenia biurowe Wydziału Technicznego ul. Domaniewska 40 A B. Pomieszczenia magazynowo - biurowe ul. Domaniewska 40 A C. Pomieszczenia biurowe Wydziału Kwatermistrzowskiego ul. Chłodna 3 Jednostka Ratowniczo Gaśnicza nr 6 ul. Marymoncka 89/91 Jednostka Ratowniczo Gaśnicza nr 13 ul. Strażacka 141 D. Pomieszczenia biurowe KM PSP Warszawa ul. Polna 1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych, których parametry techniczne określone zostały w Formularzach cenowych poszczególnych jednostek organizacyjnych (zał. nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f) oraz w OGÓŁNYM OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA zał. nr 2 do SIWZ. Zamówienie obejmuje dostarczenie i zamontowanie mebli w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Obowiązkiem Wykonawcy będzie również usuniecie opakowań po dostarczonych meblach. Wykonawca udzieli co najmniej 24 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia. Kolorystyka mebli - zgodnie z Formularzem cenowym (zał. nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f). Wykonawca zobowiązany będzie do: 1) dostawy przedmiotu zamówienia do wskazanego przez Zamawiającego miejsca na terenie m. st. Warszawy, 2) zapewnienia sprawnego montażu i rozmieszczenia mebli zgodnie ze wskazówkami Zamawiającego. 3) zapewnienia usunięcia opakowań po dostarczonych meblach. 4) zapewnienia przeprowadzenia instruktażu pracowników Zamawiającego dotyczącego użytkowania dostarczonych i zamontowanych mebli i urządzeń..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.11.20.00 - Krzesła 39.11.00.00 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części 39.13.10.00 - Regały biurowe 39.12.11.00 - Biurka 39.12.10.00 - Biurka i stoły 39.51.61.00 - Meble tapicerowane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Opis warunków udziału w postępowaniu 1.1. Zgodnie z art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych z późn. zm. o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. z późn zm.). 3. Dodatkowe wymagania odnoszące się do wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (nie dotyczy to podwykonawców) 3.1. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i podpisania umowy. 3.2. Do oferty muszą zostać dołączone dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu dotyczące wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie. 3.3. Wszyscy partnerzy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia będą ponosić solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami. 3.4. Przed podpisaniem umowy Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia przekazują Zamawiającemu kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 3.5. Przy ocenie spełniania warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnianiu warunków będą zsumowane..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Opis sposobu dokonania oceny wyżej wymienionych warunków. 2.1 W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności należy do oferty załączyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.2. W celu potwierdzenia posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia oraz w celu potwierdzenia, że firma znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. z późn. zm.), należy złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 3..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warszawa-straz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Chłodna 3 w Warszawie.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2008 godzina 08:30, miejsce: kancelaria (parter budynku) Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej m.st. Warszawy, ul. Polna 1, 00-622 Warszawa.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część A.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH dla KOMENDY MIEJSKIEJ PSP m.st. Warszawy. Pomieszczenia biurowe Wydziału Technicznego ul. Domaniewska 40 A.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.11.20.00-0, 39.11.00.00-6, 39.13.10.00-9, 39.12.11.00-7, 39.12.10.00-6, 39.51.61.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część B.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH dla KOMENDY MIEJSKIEJ PSP m.st. Warszawy. Pomieszczenia magazynowo - biurowe ul. Domaniewska 40 A..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.11.20.00-0, 39.11.00.00-6, 39.13.10.00-9, 39.12.11.00-7, 39.12.10.00-6, 39.51.61.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część C.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH dla KOMENDY MIEJSKIEJ PSP m.st. Warszawy. Pomieszczenia biurowe Wydziału Kwatermistrzowskiego ul. Chłodna 3. Jednostka Ratowniczo Gaśnicza nr 6 ul. Marymoncka 89/91. Jednostka Ratowniczo Gaśnicza nr 13 ul. Strażacka 141..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.11.20.00-0, 39.11.00.00-6, 39.13.10.00-9, 39.12.11.00-7, 39.12.10.00-6, 39.51.61.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część D.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH dla KOMENDY MIEJSKIEJ PSP m.st. Warszawy. Pomieszczenia biurowe KM PSP Warszawa ul. Polna 1..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.11.20.00-0, 39.11.00.00-6, 39.13.10.00-9, 39.12.11.00-7, 39.12.10.00-6, 39.51.61.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa produktów leczniczych na potrzeby oddziałów Szpitala Czerniakowskiego sp. z o. o
- Dostawa 1 (jednego) przenośnego systemu zagłuszania, nr postępowania 71/Cut/24/DG
- Przebudowa budynku biurowo-mieszkalnego, stanowiącego siedzibę NW w Jędrzejowie - roboty budowlane i instalacyjne wraz z zagospodarowaniem terenu - etap II
- Wymiana pokrycia dachowego wykonanego z papy termozgrzewalnej metodą odtworzeniową oraz remontu uszkodzonych przez nieszczelność pokrycia dachowego pomieszczeń w budynku przy ul. Marszałkowskiej 3/5
- Realizacja wielobranżowych prac budowlano/modernizacyjnych i instalacyjnych na obszarze Oddziału Klinicznego Położnictwa w DSK.
- Zakup systemu do backupu
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego, akcesoriów, oprogramowania, mebli, wirtualnego laboratorium, pomocy dydaktycznych dla szkół.
- "Zakup wyposażenia, pomocy, sprzętu do Świetlicy Środowiskowej w Marianowie, Sancygniowie w Gminie Działoszyce"
- Zakup pierwszego wyposażenia do Żłobka Gminnego w Nurcu-Stacji w celu utworzenia nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3, w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029
- Dostawa fabrycznie nowych krzeseł obrotowych do Oddziału ZUS w Chrzanowie i Inspektoratów ZUS w Olkuszu, Oświęcimiu, Wadowicach i Suchej Beskidzkiej.
- DOSTAWA ORAZ MONTAŻ MEBLI I WYPOSAŻENIA DLA POTRZEB KLINICZNEGO ODDZIAŁU NEFROLOGII, TRANSPLANTOLOGII I CHORÓB WEWNĘTRZNYCH
- Dostawa krzeseł i foteli biurowych na potrzeby Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
więcej: Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.