Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-10-14
Subkowy: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2011/2012.
Numer ogłoszenia: 335824 - 2011; data zamieszczenia: 14.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Subkowy , ul. Wybickiego 19a, 83-120 Subkowy, woj. pomorskie, tel. 058 5368530, faks 058 5368530.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2011/2012..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg: - gminnych o długości 67,77 km, - na osiedlu Witosa i Jana Pawła II w m. Subkowy o dł. 2,5 km, - osiedlu w m. Gorzędziej o dł. 1,5 km, - dojazdowych do zabudowań: w m. Brzuśce przy ul. Polnej 9, 10, i 14, w m. Waćmierz przy ul. Kasztanowej 1, w m. Gorzędziej 1, w m. Subkowy przy ul. Spółdzielczej 24 i 32 oraz przy ul. Wybickiego 83 na terenie Gminy Subkowy w sezonie 2011/2012 zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji. Zimowe utrzymanie dróg polegać będzie na : 1) odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości na drogach, 2) zabezpieczeniu przez Wykonawcę materiału do zwalczania śliskości tj. 10% mieszanki piaskowo-solnej, 3) wywozie nadmiaru śniegu lub lodu na składowiska do tego przeznaczonych. Zasady odśnieżania i usuwania gołoledzi na drogach : 1) odśnieżanie dróg na całej szerokości jezdni, 2) na jezdni zalega zajeżdżony śnieg lub lód posypany mieszanką piaskowo-solną, zwłaszcza na wzniesieniach, zakrętach skrzyżowaniach i zatokach autobusowych, 3) do posypywania Wykonawca używać będzie zakupionej przez siebie mieszanki piaskowo-solnej, 4) odśnieżanie i zwalczanie śliskości na bieżąco w miarę zaistniałych potrzeb ( opady śniegu, zamarzającej mżawki czy deszczu), 5) rozpoczęcie prac nie później niż w ciągu 1 godziny od zgłoszenia koordynatora Zamawiającego, w przypadku opadów nocnych nie później niż o godzinie 43° rano. Zapotrzebowanie na sprzęt: 1) 5 nośników pod pług do odśnieżania, 2) 5 pługów do odśnieżania, 3) jedna piaskarkę lub rozsypywacz do mieszanki piaskowo-solnej, 4) ładowarka do załadunku mieszanki piaskowo-solnej i śniegu lub lodu, 5) ciągnik z przyczepą lub samochód samowyładowczy, 6) sprzęt ciężki ( typu FADROMA lub spycharka) szt. 1. Dopuszcza się wynajem sprzętu potwierdzony umową najmu. Zamówienie będzie realizowane w oparciu o podpisaną umowę. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt: zorganizuje zaplecze do parkowania sprzętu i składowania mieszanki piaskowo-solnej; przestrzega przepisy bhp i ppoż.; ubezpiecza się od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem zamówienia. 4) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, wskazanym w formularzu ofertowym..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wniesienie wadium nie jest wymagane.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający żąda wykazu min. dwóch usług odpowiadających zamówieniu, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości. oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia należy przedstawić wykaz sprzętu tj. 5 nośników pod pług do odśnieżania, 5 pługów do odśnieżania, jedna piaskarka lub rozsypywacz do mieszanki piaskowo-solnej, ładowarka do ładunku mieszanki piaskowo-solnej i śniegu lub lodu, ciągnik z przyczepą lub samochód samowyładowczy, sprzęt ciężki ( typu FADROMA lub spycharka) szt. 1 wraz z podaniem numerów rejestracyjnych.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia należy przedstawić wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami ich kwalifikacji zawodowych ( prawa jazdy lub inne uprawnienia), doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także z zakresu wykonywanych przez nie czynności.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający żąda przedstawienia polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość min. 50 000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.subkowy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy ul. Wybickiego 19 a, 83-120 Subkowy..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy ul. Wybickiego 19 a, 83-120 Subkowy, pok. nr 18 - sekretariat (I piętro )..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI SUBKOWY
więcej: przetargi SUBKOWY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz na terenach przyległych do budynków stanowiących własność Powiatu Mieleckiego
- Świadczenie usług odśnieżania i zwalczania śliskości oraz innych usług w zakresie zimowego utrzymania dróg na terenie Powiatu Kluczborskiego w sezonie zimowym 2025/2026 z podziałem na 5 zadań (części)
- Kompleksowa usługa utrzymania czystości w obiekcie oraz usługa utrzymania zieleni i odśnieżania dróg, parkingów, chodników, ciągów komunikacyjnych na terenach przyległych do obiektu.
- Utrzymanie czystości w budynkach oraz na terenach przyległych, a także utrzymanie zieleni w zasobach Tyskiego TBS Sp. z o.o.
- Usługi sprzątania w budynkach Prokuratury Regionalnej w Warszawie przy ul. Krakowskie Przedmieście 25/Kozia 1/Trębacka 4/ Nowowiejska 26 B oraz terenu przyległego do tych budynków
- Usługi sprzątania i utrzymywania w czystości pomieszczeń w obiektach trzech Przychodni należących do Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach "Moja Przychodnia"
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.