eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDostawa warzyw, owoców oraz ryb w 2011 r

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-24

Kraków: Dostawa warzyw, owoców oraz ryb w 2011 r
Numer ogłoszenia: 335851 - 2010; data zamieszczenia: 24.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej im. św. Brata Alberta w Krakowie , ul. Adolfa Nowaczyńskiego 1, 30-336 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 255 41 61, faks 12 2691057.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsnowaczynskiego.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Opieka społeczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa warzyw, owoców oraz ryb w 2011 r.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy warzyw, owoców oraz ryb w okresie od 01.01.2011 r. do 30.06.2011 r.: część A - warzywa korzeniowe - marchew, buraki, cebula, seler, pietruszka 4200 kg, kapusta - łącznie 1200 kg, por 1200 szt część B - ziemniaki, warzywa przetworzone kiszone - ziemniaki 10800 kg, kapusta kiszona, ogórki kiszone - łącznie 650 kg, część C - warzywa i owoce mrożone, ryby - warzywa i owoce mrożone - 1680 kg łącznie , ryby mrożone - 300 kg, makrela wędzona - 144 kg, tuńczyk w kawałkach, w oleju - 1800 szt, śledź solony matjas - 180 kg, część D - owoce - jabłka - 3600 kg, truskawki 300 kg część E- warzywa i owoce pozostałe - sałata - 250 szt., pomidor, ogórek zielony - łącznie 330 kg, kapusta, kalafior,- łącznie 210 szt, rzodkiewka, cebulka ziel., botwinka łącznie - 540 pęczków, pietruszka ziel., koperek ziel. - łącznie 30 kg, pieczarki - 60 kg, owoce cytrusy, banany - łącznie 342 kg, kiwi 600 szt.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.20.00.00-3, 15.20.00.00-0, 15.30.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena w oparciu o podpisane oświadczenie Wykonawcy (Załącznik Nr 3 do SIWZ) - zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena w oparciu o podpisane oświadczenie Wykonawcy (Załącznik Nr 3 do SIWZ) - zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena w oparciu o podpisane oświadczenie Wykonawcy (Załącznik Nr 3 do SIWZ) - zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena w oparciu o podpisane oświadczenie Wykonawcy (Załącznik Nr 3 do SIWZ) - zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena w oparciu o podpisane oświadczenie Wykonawcy (Załącznik Nr 3 do SIWZ) - zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Określone w pkt VI SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia brutto jedynie w przypadku zmiany stawki VAT w ramach niniejszej umowy. Zmiana ta następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w przypadku sporadycznych, sezonowych potrzeb.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpsnowaczynskiego.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej im. Św. Brata Alberta, 30-336 Kraków, ul. Nowaczyńskiego 1, Dział Żywienia.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2010 godzina 08:30, miejsce: Dom Pomocy Społecznej im. Św. Brata Alberta, 30-336 Kraków, ul. Nowaczyńskiego 1, Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Warzywa korzeniowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa: warzywa korzeniowe - marchew, buraki, cebula, seler, pietruszka łącznie - 4200 kg, kapusta - łącznie 1200 kg, por 1200 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.11.10-0, 03.22.14.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ziemniaki, warzywa przetworzone kiszone.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa: ziemniaki, warzywa przetworzone kiszone - ziemniaki 10800 kg, kapusta kiszona, ogórki kiszone - łącznie 650 kg.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.21.21.00-1, 15.33.10.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Warzywa i owoce mrożone, ryby.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa: warzywa i owoce mrożone, ryby - warzywa i owoce mrożone - 1680 kg łącznie , ryby mrożone - 300 kg, makrela wędzona - 144 kg, tuńczyk w kawałkach, w oleju - 1800 szt, śledź solony matjas - 180 kg,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.00.00-0, 15.20.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Owoce.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa: owoce - jabłka 3600 kg, truskawki 300 kg.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Warzywa i owoce pozostałe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa: warzywa i owoce pozostałe - sałata - 250 szt., pomidor, ogórek zielony - łącznie 330 kg, kapusta, kalafior,- łącznie 210 szt, rzodkiewka, cebulka ziel., botwinka łącznie - 540 pęczków, pietruszka ziel., koperek ziel. - łącznie 30 kg, pieczarki - 60 kg, owoce cytrusy, banany - łącznie 342 kg, kiwi 600 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.10.00-6, 03.22.21.10-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.