Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-19
Rzeszów: Roboty budowlane dotyczące remontu kominów ponad dachem w zakresie nakryw kominowych
Numer ogłoszenia: 335864 - 2010; data zamieszczenia: 19.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie , ul. Lisa Kuli 20, 35-025 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8509206, faks 017 8524457.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup-rzeszow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane dotyczące remontu kominów ponad dachem w zakresie nakryw kominowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dotyczące remontu kominów ponad dachem w zakresie nakryw kominowych w szczególności polegające na: 1) remoncie czapek kominowych, 2) remoncie pokrycia dachowego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ określa: 1) dokumentacja techniczna stanowiąca Załącznik Nr 1.1 do SIWZ, 2) przedmiar robót stanowiący Załącznik Nr 1.2 do SIWZ, 3) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) stanowiąca Załącznik Nr 1.3 do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.26.19.20 - Konserwacja dachów .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu na podstawie informacji zawartych w oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożonym przez Wykonawcę.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu na podstawie informacji zawartych w oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożonym przez Wykonawcę.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu na podstawie informacji zawartych w oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożonym przez Wykonawcę.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu na podstawie informacji zawartych w oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożonym przez Wykonawcę.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu na podstawie informacji zawartych w oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożonym przez Wykonawcę.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający uprawnienia do podpisywania oferty, jeżeli uprawnienia Osoby/Osób podpisujących ofertę nie wynikają z przepisów prawa lub złożonych w ofercie dokumentów rejestrowych. Treść pełnomocnictwa powinna jednoznacznie określać czynności do wykonania których pełnomocnik jest upoważniony.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W wyjątkowych okolicznościach Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w zakresie i na zasadach określonych § 2 ust. 3 - 5 wzoru umowy stanowiącego Załącznik Nr 6 do SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wup-rzeszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie, ul. Lisa - Kuli 20, 35-025 Rzeszów, pokój nr 206, II piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2010 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie, ul. Lisa - Kuli 20, 35-025 Rzeszów. Kancelaria - pokój nr 1 na parterze.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Dostawa okluderów, reduktorów i balonów do Pracowni Radiologii Zabiegowej
- USŁUGA WYWOZU NIECZYSTOŚCI STAŁYCH SEGREGOWANYCH I NIESEGREGOWANYCH Z BUDYNKÓW O/ZUS RZESZÓW: Al. Piłsudskiego 12 i ul. Siemiradzkiego 10.
- Świadczenie usług przechowywania zwłok, użyczenie sali do przeprowadzenia sekcji zwłok na rzecz Prokuratury Okręgowej w Rzeszowie
- Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej- IX
- Roboty budowlane w formule zaprojektuj - zbuduj dla wykonania zagospodarowania terenu przy przedszkolu Publicznym nr 46 w Rzeszowie ul Iwonicka 45
- Usługa szkoleniowa nt. "Ochrona danych osobowych w projektach otrzymujących wsparcie z EFS+ w ramach FEP 2021-2027"
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont łazienek w budynku dydaktycznym (szkola) ZSLiE w Brynku.
- Remont budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Przysusze.
- Utworzenie żłobka publicznego w Mieście Radymnie
- PRZEBUDOWA ZABYTKOWEGO BUDYNKU PRZY UL. SPORTOWEJ 1 W SUCHEDNIOWIE - II postępowanie
- Wykonanie robót remontowych na obiektach PIW w Lublinie znajdujących się przy ulicy Jana Pawła II 3 w Lublinie oraz przy ulicy Spółdzielczości Pracy 3 w Lublinie.
- Przebudowa, rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku przychodni zdrowia na potrzeby: Centrum Usług Społecznych oraz Żłobka Gminnego z podziałem na dwa zadania- II postępowanie
więcej: Wykonywanie pokryć dachowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.