Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-10-14
Chełm: Usługi związane z zimowym utrzymaniem chodników w sezonie zimowym 2011/2012 przy drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW w Chełmie.
Numer ogłoszenia: 335908 - 2011; data zamieszczenia: 14.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Chełmie , ul. Lwowska 24, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5603123, faks 082 5603123.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi związane z zimowym utrzymaniem chodników w sezonie zimowym 2011/2012 przy drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW w Chełmie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi związane z zimowym utrzymaniem chodników przy drogach wojewódzkich nr 812 na odc. Łowcza - Chełm - Krasnystaw, nr 838 odc. Głębokie - Dorohucza, nr 843 na odc. Chełm - Wierzchowiny, nr 839 na odc. Siedliszcze - Pawłów - Rejowiec, nr 842 na odc. Żółkiewka - Krasnystaw, nr 846 na odc. Małochwiej Duży - Kraśniczyn w sezonie zimowym 2011/2012r. CPV: 90.63.00.00-2 usługi usuwania oblodzeń 90.62.00.00-9 usługi odśnieżania 1. Zamówienie zostało podzielone na następujące zadania : ZADANIE NR 1 a) -zimowe utrzymanie chodników na drodze wojewódzkiej nr 812 odc. Chełm - Krasnystaw w m. Siennica Nadolna 1). Odśnieżanie chodników i parkingu na całej szerokości. 2). Posypywanie śliskich chodników i parkingu piaskiem dostarczonym przez Zamawiającego (Obwód Drogowy Chełm). b) -zimowe utrzymanie chodników na drodze wojewódzkiej nr 812 odc. Chełm - Krasnystaw w m. Krasnystaw (ul. Rejowiecka i ul. Lwowska) 1) Odśnieżanie chodników całej szerokości. 2) Posypywanie śliskich chodników piaskiem dostarczonym przez Zamawiającego (Obwód Drogowy Chełm). c) -zimowe utrzymanie chodników na drodze wojewódzkiej nr 842 odc. Wysokie - Krasnystaw w m. Krasnystaw (ul. Kłosowskiego) 1) Odśnieżanie chodników całej szerokości. 2) Posypywanie śliskich chodników piaskiem dostarczonym przez Zamawiającego (Obwód Drogowy Wysokie). RAZEM ZADANIE NR 1 - 11 170,00 m2 ZADANIE NR 2 a) -zimowe utrzymanie chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej nr 812 odc. Chełm-Krasnystaw w m. Rudka 1). Odśnieżanie chodnika na całej szerokości. 2). Posypywanie śliskiego chodnika piaskiem dostarczonym przez Zamawiającego (Obwód Drogowy Chełm). b) -zimowe utrzymanie chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej nr 812 odc. Łowcza - Chełm w m. Horodyszcze 1). Odśnieżanie chodnika na całej szerokości. 2). Posypywanie śliskiego chodnika piaskiem dostarczonym przez Zamawiającego (Obwód Drogowy Chełm). c) -zimowe utrzymanie chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej nr 843 odc. Chełm - Wierzchowiny 1). Odśnieżanie chodnika na całej szerokości. 2). Posypywanie śliskiego chodnika piaskiem dostarczonym przez Zamawiającego (Obwód Drogowy Chełm). RAZEM ZADANIE NR 2 - 9 388,50 m2 ZADANIE NR 3 a) -zimowe utrzymanie chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej nr 839 odc. Siedliszcze - Pawłów - Rejowiec w m. Siedliszcze 1). Odśnieżanie chodnika na całej szerokości. 2). Posypywanie śliskiego chodnika piaskiem dostarczonym przez Zamawiającego (Obwód Drogowy Chełm). b) -zimowe utrzymanie chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej nr 839 odc. Siedliszcze - Pawłów - Rejowiec w m. Pawłów 1). Odśnieżanie chodnika na całej szerokości. 2). Posypywanie śliskiego chodnika piaskiem dostarczonym przez Zamawiającego (Obwód Drogowy Chełm). c) -zimowe utrzymanie chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej nr 839 odc. Siedliszcze - Pawłów - Rejowiec w m. Rejowiec Fabr. - Rejowiec 1). Odśnieżanie chodnika na całej szerokości. 2). Posypywanie śliskiego chodnika piaskiem dostarczonym przez Zamawiającego (Obwód Drogowy Chełm). RAZEM ZADANIE NR 3 - 10 875,00 m2 ZADANIE NR 4 -zimowe utrzymanie chodników w ciągu drogi wojewódzkiej nr 838 odc. Głębokie-Dorohucza od m. Barki do m. Chojeniec. 1). Odśnieżanie chodników na całej szerokości. 2). Posypywanie śliskich chodników piaskiem dostarczonym przez Zamawiającego (Obwód Drogowy Wysokie). RAZEM ZADANIE NR 4 - 3 050,8 m2 2. Oprócz czynności podstawowych do obowiązków Wykonawcy należy także niezwłoczne przekazywanie informacji o : 1). Czasie rozpoczęcia i zakończenia wykonywania usługi , 2). Zagrożeniach spowodowanych warunkami atmosferycznymi, 3). Innych zdarzeniach zauważonych na drodze. 3. Materiały do zwalczania śliskości zabezpiecza i dostarcza Wykonawcy Zamawiający. 4. Wezwanie do pracy odbywać się będzie telefonicznie przez upoważnionych pracowników Zamawiającego. Czas przystąpienia do pracy od przyjęcia wezwania wynosi 1 godz. 5. W razie opóźnienia w rozpoczęciu usług przekraczającego 1 godzinę zamawiający ma prawo powierzyć wykonywanie usług innym osobom. 6. Okresowe powierzenie wykonywania usług objętych niniejszą umową innym wykonawcom, w przypadku określonym w ust. 2, nie zwalnia Wykonawcy z zapłaty kar umownych. 7. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych prac objętych umową. 8. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, Wykonawca może złożyć ofertę na jedno, dwa, trzy lub cztery zadania Wartość: Zadania nr 1 - 33 510,00 zł; Zadania nr 2 - 28 165,50 zł; Zadania nr 3 - 32 625,00 zł; Zadania nr 4 - 9 150,00 zł. /netto/.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: ZADANIE NR 1 - 1 000,00 zł, słownie złotych: jeden tysiąc ZADANIE NR 2 - 800,00 zł. słownie złotych: osiemset ZADANIE NR 3 - 800,00 zł, słownie złotych: osiemset ZADANIE NR 4 - 200,00 zł, słownie złotych: dwieście 2. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto ZDW w Lublinie w Kredyt Banku S.A. O/Lublin nr 89 1500 1520 1215 2004 1596 0000. 4. W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium. UWAGA: 1. Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. /przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego/. W myśl art. 63. ust. 3 pkt.1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (Dz. U z 2002 Nr 72 poz. 665 j. t.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. 2. Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy pzp) uważa się za wniesione w terminie jeżeli wpłynie na konto ZDW w Lublinie przed upływem terminu składania ofert.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejon Dróg Wojewódzkich w Chełmie; 22-100 Chełm, ul. Lwowska 24.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Rejon Dróg Wojewódzkich w Chełmie; 22-100 Chełm, ul. Lwowska 24 /sekretariat/.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług należytego utrzymania stanu sanitarno - porządkowego nieruchomości wraz z terenami przynależnymi na nieruchomościach administrowanych przez Łódzkie Nieruchomości Sp. z o.o."
- "Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach biurowych, halach i laboratoriach Łukasiewicz-EMAG oraz na terenie wokół budynków Zamawiającego"
- Zimowe utrzymanie dróg i ulic na terenie Miasta i Gminy Kostrzyn wraz z materiałem
- Utrzymanie letnie oraz zimowe terenów zewnętrznych zasobów TBS ABK Sp. z o.o. w Pruszczu Gdańskim, w okresie od 1 kwietnia 2025 r.do 31 marca 2026 r.
- Usługi w zakresie wykonywania prac porządkowo - czystościowych w obiekcie i na terenie posesji Sądu Apelacyjnego w Białymstoku
- Wykonanie usługi pielęgnacji zieleni wraz z utrzymaniem czystości terenów dziedzińca Urzędu Miasta Legnicy Pl. Słowiański 8 i 7 oraz na posesji i wokół budynku Urzędu Miasta Legnicy ul. Kościuszki 38
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.