Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-10-09
Krzanowice: Kompleksowa usługa edukacyjna obejmująca prowadzenie zajęć w ramach projektów POKL pt. Herkules edukacji - rozwój kompetencji kluczowych uczniów w Gminie Krzanowice
Numer ogłoszenia: 335960 - 2014; data zamieszczenia: 09.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krzanowice , ul. 15 Grudnia 5, 47-470 Krzanowice, woj. śląskie, tel. 32 4108202, 4108030, faks 32 4108042, 4108030.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krzanowice.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa usługa edukacyjna obejmująca prowadzenie zajęć w ramach projektów POKL pt. Herkules edukacji - rozwój kompetencji kluczowych uczniów w Gminie Krzanowice.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zajęcia z informatyki Zajęcia wyrównawcze - 1grupa- SPB + 1 grupa- SPW 60 godz. (2 grupy x 30 godz.) 2. Zajęcia z informatyki Zajęcia wyrównawcze - 2grupy SPK 60 godz. (2 grupy x 30 godz.) 3. Zajęcia z informatyki Zajęcia rozwijające -2 grupy- Gimnazjum Krzanowice 80 godz. (2 grupy x 40 godz.) 4. Zajęcia z informatyki Zajęcia rozwijające -1 grupa- Gimnazjum Krzanowice 40 godz.(1 grupa x 40 godz.) 5. Zajęcia z języka angielskiego Zajęcia wyrównawcze- 2 grupy SPB + 2 grupy SPW grgrup Zajęcia wyrównawcze 120 godz. (4 grupy x 30 godz.) 6. Zajęcia z języka angielskiego Zajęcia wyrównawcze- 4 grupy SPK 120 godz. (4 grupy x 30 godz.) 7. Zajęcia z języka angielskiego Zajęcia wyrównawcze - 5 grup Gimnazjum Krzanowice 150 godz. (5 grup x 30 godz.) 8. Zajęcia z matematyki Zajęcia wyrównawcze- 2 grupy SPK + 1grupa SPB 90 godz. (3 grupy x 30 godz.) 9. Zajęcia z matematyki Zajęcia wyrównawcze- 1 grupa SPW 30 godz. (1 grupa x 30 godz.) 10. Zajęcia z matematyki Zajęcia wyrównawcze- 3 grupy Gimnazjum Krzanowice 90 godz. (3 grupy x 30 godz.) 11. Zajęcia z języka niemieckiego Zajęcia rozwijające - uczniowie zdolni - 1 grupa SPB + 1 grupa SPW 60 godz. (2 grupy x 30 godz.) 12. Zajęcia z języka niemieckiego Zajęcia rozwijające - uczniowie zdolni- 1 grupa SPK + 1 grupa Gimnazjum Krzanowice 60 godz. (2 grupy x 30 godz.) 13. Zajęcia muzyczno-taneczno-teatralne Zajęcia z muzyki, teatru i tańca- 2 grupy SPK + 1 grupa SPB + 3 grupy Gimnazjum Krzanowice 240 godz. (6 grup x 40 godz.) 14. Zajęcia muzyczno-taneczno-teatralne Zajęcia z muzyki, teatru i tańca- 1 grupa SPW 40 godz. (1 grupa x 40 godz.) 15. Zajęcia fotograficzno-filmowe Zajęcia z fotografii i filmu - 2 grupy SPK + 1 grupa SPB + 1 grupa SPW + 3 grupy Gimnazjum Krzanowice 280 godz. (7 grup x 40 godz.).
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: -pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; -gwarancjach bankowych; -gwarancjach ubezpieczeniowych; -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, póz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, póz. 253, Nr 66, póz. 596 i Nr 216, póz. 1824 oraz z 2004 r. Nr 145, póz. 1537). -Dowód wniesienia wadium w oryginale należy załączyć do oferty. -Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Nr rachunku: BANK SPÓŁDZIELCZY w RACIBORZU ODDZIAŁ KRZANOWICE, 47-470 KRZANOWICE, ul. RYNEK 1 89 8475 1029 2003 3300 0084 0047 z dopiskiem Wadium i numer postępowania. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. -Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. - Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli: - wykonawca, którego oferta zostanie wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 nie uzupełnił dokumentów, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn niezależnych od niego; -zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał minimum dwie usługi edukacyjne w ramach których zrealizowano zajęcia pozalekcyjne dla młodzieży szkolnej, o wartości minimum 70 tys. zł każda. Do wymienionych w wykazie usług należy załączyć dowody określające, czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże poniższe warunki: Nazwa zajęć oraz kwalifikacje , wymagania minimalne kadry: 1. Zajęcia z informatyki 1 nauczyciel/trener, wykształcenie wyższe kierunkowe lub posiadanie kwalifikacji do nauczania informatyki, 3-letni staż pracy, posiadanie stopnia awansu zawodowego nauczyciel kontraktowy lub wymagane uprawnienia pedagogiczne. 2. Zajęcia z informatyki 1 nauczyciel-trener, wykształcenie wyższe kierunkowe lub posiadanie kwalifikacji do nauczania informatyki, 3-letni staż pracy, posiadanie stopnia awansu zawodowego nauczyciel kontraktowy lub wymagane uprawnienia pedagogiczne. 3. Zajęcia z informatyki 1 nauczyciel-trener, wykształcenie wyższe kierunkowe lub posiadanie kwalifikacji do nauczania informatyki, 3-letni staż pracy, posiadanie stopnia awansu zawodowego nauczyciel kontraktowy lub wymagane uprawnienia pedagogiczne. 4. Zajęcia z informatyki 1 nauczyciel-trener, wykształcenie wyższe kierunkowe lub posiadanie kwalifikacji do nauczania informatyki, 3-letni staż pracy, posiadanie stopnia awansu zawodowego nauczyciel kontraktowy lub wymagane uprawnienia pedagogiczne. 5. Zajęcia z języka angielskiego 1 nauczyciel-trener, wykształcenie wyższe kierunkowe lub posiadanie kwalifikacji do nauczania języka angielskiego, posiadanie stopnia awansu zawodowego nauczyciel kontraktowy lub wymagane uprawnienia pedagogiczne, minimum 1 rok doświadczenia w nauczaniu języka angielskiego. 6. Zajęcia z języka angielskiego 1 nauczyciel-trener, wykształcenie wyższe kierunkowe lub posiadanie kwalifikacji do nauczania języka angielskiego, posiadanie stopnia awansu zawodowego nauczyciel kontraktowy lub wymagane uprawnienia pedagogiczne, minimum 1 rok doświadczenia w nauczaniu języka angielskiego. 7. Zajęcia z języka angielskiego 1 nauczyciel-trener, wykształcenie wyższe kierunkowe lub posiadanie kwalifikacji do nauczania języka angielskiego, posiadanie stopnia awansu zawodowego nauczyciel kontraktowy lub wymagane uprawnienia pedagogiczne, minimum 1 rok doświadczenia w nauczaniu języka angielskiego. 8. Zajęcia z matematyki 1 nauczyciel, wykształcenie wyższe kierunkowe lub posiadanie kwalifikacji do nauczania matematyki, 3-letni staż pracy, posiadanie stopnia awansu zawodowego nauczyciel kontraktowy. 9. Zajęcia z matematyki 1 nauczyciel, wykształcenie wyższe kierunkowe lub posiadanie kwalifikacji do nauczania matematyki, 3-letni staż pracy, posiadanie stopnia awansu zawodowego nauczyciel kontraktowy. 10. Zajęcia z matematyki 1 nauczyciel, wykształcenie wyższe kierunkowe lub posiadanie kwalifikacji do nauczania matematyki, 3-letni staż pracy, posiadanie stopnia awansu zawodowego nauczyciel kontraktowy. 11. Zajęcia z języka niemieckiego 1 nauczyciel-trener, wykształcenie wyższe kierunkowe lub posiadanie kwalifikacji do nauczania języka angielskiego, posiadanie stopnia awansu zawodowego nauczyciel kontraktowy lub wymagane uprawnienia pedagogiczne, minimum 1 rok doświadczenia w nauczaniu języka niemieckiego. 12. Zajęcia z języka niemieckiego 1 nauczyciel-trener, wykształcenie wyższe kierunkowe lub posiadanie kwalifikacji do nauczania języka angielskiego, posiadanie stopnia awansu zawodowego nauczyciel kontraktowy lub wymagane uprawnienia pedagogiczne, minimum 1 rok doświadczenia w nauczaniu języka niemieckiego. 13. Zajęcia muzyczno-taneczno-teatralne 1 nauczyciel-trener, wykształcenie wyższe kierunkowe lub posiadanie kwalifikacji do nauczania muzyki lub tańca lub teatru, 3-letni staż pracy, uprawienia pedagogiczne. 14. Zajęcia muzyczno-taneczno-teatralne 1 nauczyciel-trener, wykształcenie wyższe kierunkowe lub posiadanie kwalifikacji do nauczania muzyki lub tańca lub teatru, 3-letni staż pracy, uprawienia pedagogiczne. 15. Zajęcia fotograficzno-filmowe 1 nauczyciel-trener, wykształcenie wyższe kierunkowe lub posiadanie kwalifikacji do prowadzenia zajęć z zakresu fotografii lub filmu, 3-letni staż pracy, uprawienia pedagogiczne. UWAGA: W ofercie należy wskazać 15 różnych osób. Wykonawca nie może wykazać się tą samą osobą do więcej niż jednego z zajęć.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie należy przedłożyć: Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca musi posiadać nie mniej niż - 40.000,00 PLN własnych środków lub zdolność kredytową w tej samej wysokości. Jeżeli wykonawca, polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów wymaga się przedłożenia informacji, o której mowa w pkt. 7.2.4 SIWZ dotyczącej tych podmiotów.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
2) Ponadto, należy przedłożyć dokumenty; a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. W przypadku wykazania się doświadczeniem i wiedzą innego podmiotu wykonawca jest zobowiązany udowodnić, że wykonawca ten będzie uczestniczył w realizacji przedmiotu zamówienia. Jeżeli wykonawca przedstawia kserokopię dokumentów odnoszących się do tych podmiotów to za zgodność z oryginałem potwierdza wykonawca lub ten podmiot.;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oferta cenową zgodną z załączonym drukiem Oferty cenowej- załącznik do SIWZ. 2. Oryginał wniesienia zabezpieczenia wadialnego załączony do oferty jako oddzielny dokument.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 60
- 2 - ilość przeprowadzopnych usług edukacyjnych - 30
- 3 - posiadany certyfikat w zakresie jakości usług edukacyjnych - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana istotnych postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Zleceniobiorcy może nastąpić na skutek: a) wystąpienia siły wyższej, przez którą Strony rozumieją zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych b) wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, c) w przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy d) w przypadku wystąpienia zmian w projekcie pn. Herkules edukacji - rozwój kompetencji kluczowych uczniów w Gminie Krzanowice, w zakresie mającym wpływ na realizację umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krzanowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Kultury w Krzanowicach ul. Zawadzkiego 3, 47-470 Krzanowice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2014 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Biurze Projektu - Miejski Ośrodek Kultury w Krzanowicach ul. Zawadzkiego 3, 47-470 Krzanowice w terminie do dnia 17.10.2014r. do godz. 09:00..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Współfinansowanie: Europejski Fundusz Społeczny, Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" w roku 2025".
- Przeprowadzenie kursu - wózki widłowe (jezdniowe)
- Organizacja i przeprowadzenie studium "Innowacyjne usługi społeczne na rzecz rodziny i dziecka"
- "Sukcesywne świadczenie usług w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia doradztwa zawodowego, szkoleń i kursów dla 260 uczniów i 2 nauczycieli przedmiotów zawodowych"
- Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" na rok 2025
- Prowadz.zaj.wczes. wspomag roz.dziecka-poprzez zaj. ze spec. oraz udziel.dodat.usł.terapeut., fizjo.,psych., pedag.,log. i in. spec. w celu real. zad. wiod. oś. koord.-rehab.-opiek. w PPP w Bieruniu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.