To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-12-09
Czaplinek: Udzielenie Gminie Czaplinek kredytu długoterminowego w kwocie 1 165 522 zł na okres 10 lat przeznaczonego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Czaplinek, w tym na sfinansowanie zadań inwestycyjnych zaplanowanych w budżecie do realizacji w 2015r. i spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek
Numer ogłoszenia: 335996 - 2015; data zamieszczenia: 09.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 302298 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czaplinek, Rynek 6, 78-550 Czaplinek, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 37 26 200, faks 94 37 26 202.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie Gminie Czaplinek kredytu długoterminowego w kwocie 1 165 522 zł na okres 10 lat przeznaczonego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Czaplinek, w tym na sfinansowanie zadań inwestycyjnych zaplanowanych w budżecie do realizacji w 2015r. i spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie długoterminowego kredytu dla Gminy Czaplinek o następującej charakterystyce: 1. Kredyt w kwocie: 1 165 522,00 zł (słownie: jeden milion sto sześćdziesiąt pięć tysięcy pięćset dwadzieścia dwa złotych 00/100 ). 2. Okres kredytowania: 1) Dzień podpisania umowy będzie dniem postawienia kredytu do dyspozycji Zamawiającego w terminach i transzach dostosowanych do potrzeb Zamawiającego z wykorzystaniem kredytu do dnia 31.12.2015 r. na podstawie pisemnych dyspozycji Zamawiającego. 2) Przewidywane uruchomienie kredytu - 01.12.2015 r. 3. Spłata kapitału w następujących 9 ratach począwszy od 2017 r. a) 30 000 zł do dnia 31.12.2017 r. b) 100 000 zł do dnia 31.12.2018 r. c) 100 000 zł do dnia 31.12.2019 r. d) 100 000 zł do dnia 31.12.2020 r. e) 100 000 zł do dnia 31.12.2021 r. f) 100 000 zł do dnia 31.12.2022 r. g) 100 000 zł do dnia 31.12.2023 r. h) 150 000 zł do dnia 31.12.2024 r. i) 385 522 zł do dnia 31.12.2025 r. 4. Oprocentowanie zmienne będące sumą marży zaproponowanej przez Wykonawcę w ofercie i wskaźnika WIBOR 1M z dnia 27.10.2015 r. 5. Spłata odsetek miesięcznie od nie spłaconej części kredytu, począwszy od miesiąca następującego po miesiącu, w którym nastąpiło uruchomienie kredytu. Oprocentowanie w okresach odsetkowych (miesiącach) płatne będzie do ostatniego dnia danego miesiąca i obliczane będzie według zaproponowanej przez wybranego Wykonawcę marży oraz notowania wskaźnika WIBOR 1 M w ostatnim dniu roboczym poprzedniego miesiąca. 6. Dla potrzeb porównania i oceny ofert należy przyjąć notowanie wskaźnika WIBOR 1 M w dniu 27.10.2015 r. w wysokości 1,67. 7. Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę uczestniczącego w przetargu prowizji przygotowawczej w wysokości nie przekraczającej 0,1 % kwoty kredytu, tj. kwoty 1 166,00 zł. 8. Zabezpieczenie kredytu: weksel in blanco. 9. Dla jednolitego sposobu obliczenia ceny i jednocześnie zagwarantowania porównywalności ofert, należy przyjąć terminy spłaty rat kredytowych na 31 grudnia w latach 2016 - 2025 bez względu na to, czy terminy te przypadają na dni wolne od pracy (sobota, niedziela). Szczegółowe zasady spłaty rat kredytu zostaną określone w umowie podpisanej z wybranym Wykonawcą.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GETIN NOBLE BANK S.A. W UPADŁOŚCI
jakie przetargi wygrała firma
GETIN NOBLE BANK S.A. W UPADŁOŚCI
- GETIN NOBLE BANK S.A., ul. Przyokopowa 33, 01-208 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 275821,47 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 305167,07
Oferta z najniższą ceną: 305167,07 / Oferta z najwyższą ceną: 361465,60
Waluta: PLN .
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie kredytu bankowego na dofinansowanie zadania inwestycyjnego pn. Poprawa efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej na terenie gminy Lądek - etap II
- Udzielenie i obsługa kredytu bankowego w 2025 roku na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych pożyczek i kredytów
- Kredyt inwestycyjny.
- udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 20 771 671 PLN.
- Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 24.000.000 PLN.
- Oświetlenie ulic miasta Włocławek w zakresie dostaw energii elektrycznej.
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.