Ogłoszenie z dnia 2015-01-02
Krosno: Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do
drukarek i kopiarek dla Grupy Zakupowej
Numer ogłoszenia: 335 - 2015; data zamieszczenia: 02.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Krośnie Sp. z o.o., ul. Fredry 12, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4368311, faks 013 4368678.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sp. z o.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek dla Grupy Zakupowej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek na potrzeby Grupy Zakupowej, złożonej z nw. podmiotów: I. Gmina Krosno II. Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Krośnie Sp. z o.o. III. Miejska Komunikacja Samochodowa Sp. z o.o. w Krośnie IV. Towarzystwo Budownictwa Społecznego - Przedsiębiorstwo Mieszkaniowe Sp. z o.o. w Krośnie V. Miejski Zespół Szkół nr 6 w Krośnie VI. Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.00.00.00 - Druki i produkty podobne 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część A zamówienia- Dostawa materiałów biurowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Biuro Plus Krosno Sp. z o.o., ul. Pużaka 51, Krosno, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 149309,63 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 179360,29
Oferta z najniższą ceną: 179360,29 / Oferta z najwyższą ceną: 191352,13
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Część B zamówienia- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Resgraph Sp. z o.o., ul. Boya Żeleńskiego 19, Rzeszów, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 156675,61 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 89503,04
Oferta z najniższą ceną: 89503,04 / Oferta z najwyższą ceną: 144616,18
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Spełnione są łącznie dwie przesłanki ustawowe (art. 70 p.z.p.) : - przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, - wartość zamówienia jest mniejsza niż kwota od której uzależniona jest publikacja ogłoszenia o zamówieniu w Dz.U.U.E, określona w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2011 r. w sprawie kwot wartości zamówień oraz konkursów, od których uzależniony jest obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Oficjalnych Publikacji Unii Europejskiej. Ponadto istnieje możliwość zaproszenia do wzięcia udziału w postępowaniu, zgodnie z wymogami ustawowymi, co najmniej 5 Wykonawców prowadzących działalność w tej branży.
INNE PRZETARGI Z KROSNA
- PRZEBUDOWA CZĘŚCI ZABYTKOWEGO BUDYNKU PAŃSTWOWEJ AKADEMII NAUK STOSOWANYCH W KROŚNIE WRAZ Z MONTAŻEM DŹWIGU OSOBOWEGO NA DZIAŁKACH NR EW. 2166/3 I 2164/1 W OBRĘBIE ŚRÓDMIEŚCIE W KROŚNIE RYNEK 1
- Rozbudowa drogi gminnej ul. Żwirki i Wigury w Krośnie (sąsiedztwo bloku przy ul. Podkarpackiej 5)
- Utrzymanie w czystości dróg i chodników na terenie Miasta Krosna w latach 2025-2026
- ,,Zakup masy mineralno - bitumicznej, emulsji asfaltowej oraz kruszywa naturalnego"
- Odtworzenie Pierwszej Krajowej Fabryki Zegarów Wieżowych w Krośnie - wyposażenie, dostawa i montaż
- "Wykonywanie przeglądów technicznych oraz kompleksowa naprawa i konserwacja ambulansów sanitarnych"
więcej: przetargi w Krośnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SUKCESYWNE DOSTAWY OPASEK DO IDENTYFIKACJI ORAZ DRUKU SAMOKOPIUJĄCEGO DLA SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O.
- Świadczenie dostaw materiałów papierniczych i biurowych do placówek oświatowych na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski
- Najem urządzeń wielofunkcyjnych dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania w m.st. Warszawie sp. z o.o.
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych
więcej: Druki i produkty podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.