Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-04-01
Szczytno: Przebudowa drogi powiatowej nr 1502N w msc. Świętajno - dł. 1,729 km w lok. 10+890 ÷ 12+619
Numer ogłoszenia: 33601 - 2016; data zamieszczenia: 01.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Szczytnie , ul. K. Mrongowiusza 2, 12-100 Szczytno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6231495 w. 41, faks 089 6240736.
- Adres strony internetowej zamawiającego: szczytno-zdp.bip.wm.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 1502N w msc. Świętajno - dł. 1,729 km w lok. 10+890 ÷ 12+619.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie drogi powiatowej nr 1502N relacji dr. kraj. nr 53 (Szczytno) - Świętajno w msc. Świętajno w lokalizacji od km 10+890 do km 12+619 na terenie gminy Świętajno, woj. warmińsko - mazurskie. Długość odcinka objętego zasięgiem przebudowy wynosi 1,729 km. 2. Roboty realizowane będą na podstawie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych do Starostwa Powiatowego w Szczytnie w dniu 07.09.2015 r. 3. Przedmiot zamówienia będzie wykonywany na podstawie dokumentacji projektowej, przedmiaru robót, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, ustaleń SIWZ oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną. 4. Opis stanu istniejącego: Na całym odcinku droga posiada nawierzchnię bitumiczną o zmiennej szerokości 4,0 m - 7,5 m z poboczami gruntowymi o szerokości ok. 1,0 m i częściowo obustronnymi rowami i w msc. Świętajno obustronnymi chodnikami o szerokości 1,0 m. Analizowany odcinek jest drogą powiatową jednopasmową, dwukierunkową o średnim natężeniu ruchu. Droga posiada skoleinową i uszkodzoną nawierzchnię, zniszczoną z bardzo licznymi wybojami (krawędź w większości smoło - beton), na której licznie wykonywany remont spowodował deformację nawierzchni. W drodze przebiega instalacja telekomunikacyjna. Nie przewiduje się robót związanych z przebudową linii infrastruktury technicznej. 5. Stan projektowany: Przebudowa nawierzchni drogi powiatowej wraz z odnową oznakowania poziomego na skrzyżowaniu z drogą gminną i powiatową nr 1496N odcinek Dźwierzuty - Świętajno. Zakres rzeczowy inwestycji: - wykonanie poszerzenia drogi, - wykonanie pasa zieleni wraz ze zjazdami, - wykonanie azylu dla pieszych, - remont nieczynnej instalacji burzowej, - wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego na skrzyżowaniu. Przyjęto wykonanie przebudowy drogi z zastosowaniem technologii: - karczowanie pni drzew, - roboty ziemne, - mechaniczne wykonanie koryta pod jezdnię głębokości 20 cm, - mechaniczne wykonanie koryta pod zjazdy głębokości 15 cm, - mechaniczne wykonanie koryta pod chodnik głębokości 10 cm, - ułożenie podbudowy z kruszywa łamanego pod jezdnię - warstwa dolna frakcja 0-31,5 mm o grubości po zagęszczeniu 20 cm, - ułożenie podbudowy z kruszywa łamanego na zjazdach o gr. 15 cm, - ułożenie podbudowy z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie pod chodnik o gr. 10 cm, - ułożenie nawierzchni chodników z kostki betonowej o gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej o grubości 3 cm, - ustawienie krawężników betonowych 15x30 przy chodnikach i 15x22 na zjazdach na ławie betonowej z betonu C12/15, - ustawienie obrzeży betonowych 30x8 na podsypce cementowo - piaskowej przy chodniku, - wykonanie warstwy wiążącej na poszerzeniu - gr. 5 cm, - mechaniczne wyrównanie podbudowy mieszanką mineralno - asfaltową w ilości 75 kg/m2, - ułożenie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno - asfaltowej o grubości 4 cm; - wykonanie pobocza o nawierzchni żwirowej o szerokości do 1,25 m i średniej grubości 10 cm, - ustawienie znaków pionowych, - oznakowanie poziome na jezdni i przejściach, - oznakowanie poziome nawierzchni bitumicznej - na gorąco, za pomocą mas termoplastycznych (skrzyżowanie). 6. Rozwiązanie wysokościowe: Nawierzchnia drogi została dowiązana do istniejącego terenu po lewej i po prawej stronie na wysokości działek mieszkalnych zlokalizowanych w ciągu drogi osiedlowej. Zastosowano przekrój daszkowy z pochyleniem poprzecznym 2% na drodze o szerokości 5,5 m - 7,0 m oraz pobocze żwirowe o pochyleniu od 2% do 5%. Zaprojektowane rozwiązania wysokościowe zabezpieczają prawidłowe odprowadzenie wód opadowych z nawierzchni drogi. 7. Konstrukcja nawierzchni bitumicznej: Zaprojektowano nawierzchnię drogi o przekroju: - nawierzchnia z kruszywa łamanego - warstwa dolna - gr. 20 cm, - warstwa wiążąca na poszerzeniu z masy mineralno - asfaltowej - gr. 5 cm, - warstwa wyrównawcza z masy mineralno - asfaltowej 75 kg/m2, - warstwa ścieralna z masy mineralno - asfaltowej - gr. 4 cm. 8. Konstrukcja zjazdów: - nawierzchnia z kostki betonowej - gr. 8 cm, - podsypka cementowo - piaskowa - gr. 3 cm, - podbudowa z kruszywa naturalnego - gr. 15 cm. 9. Konstrukcja chodnika i azylu dla pieszych: - nawierzchnia z kostki betonowej - gr. 8 cm, - podsypka cementowo - piaskowa - gr. 3 cm, - podbudowa z kruszywa naturalnego - gr. 10 cm. 10. Opis wykonywania robót: - wykonanie wykopów pod ułożenie rur wraz z zagęszczeniem, - wykonanie koryta oraz dostarczenie kruszywa łamanego (mieszanka optymalna 0-31,5 mm), - rozłożenie kruszywa łamanego jednolitą warstwą za pomocą równiarki oraz wyprofilowanie do spadku poprzecznego zgodnego z projektem wynoszącym 2%, grubość warstwy po zagęszczeniu powinna wynosić 20 cm na drodze, - zagęszczenie kruszywa o optymalnej wilgotności za pomocą walców, - wykonanie remontu odwodnienia, - mechaniczne oczyszczenie i skropienie podbudowy tłuczniowej emulsją asfaltową w ilości 0,8 kg/m2, - ustawienie krawężników betonowych pod chodnik i wyspy rozdzielające, - ustawienie obrzeży przy chodniku, - mechaniczne ułożenie warstwy wiążącej na poszerzeniu z masy bitumicznej, - mechaniczne ułożenie warstwy wyrównawczej z masy bitumicznej, - mechaniczne oczyszczenie i skropienie podbudowy tłuczniowej emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m2, - mechaniczne ułożenie warstwy ścieralnej z masy bitumicznej, - mechaniczne wykonanie koryta pod zjazdy, - rozłożenie kruszywa łamanego na zjazdach, - ułożenie nawierzchni z kostki betonowej na chodniku i zjazdach, - ułożenie nawierzchni warstwy ścieralnej z masy bitumicznej na zjazdach, - ustawienie oznakowania pionowego oraz wykonanie oznakowania poziomego, - wykonanie pobocza z materiału uzyskanego z korytowania. 11. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty: - w kosztorysie ofertowym (załącznik nr 1a do SIWZ), - w projekcie umowy (załącznik nr 8 do SIWZ), - w przedmiarze robót (załącznik nr 10 do SIWZ), - oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - (załącznik nr 11 do SIWZ).
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.33.00 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 18 000,00 zł (słownie: osiemnaście tysięcy złotych i 00/100)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia dysponowania wiedzą i doświadczeniem, Wykonawcy winni udokumentować zrealizowanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jednej roboty polegającej na budowie/przebudowie/rozbudowie drogi klasy co najmniej Z o wartości roboty minimum 450 000,00 zł brutto. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych dokumentów, o których mowa w rozdziale VI ust. 4 pkt 2 i 3 SIWZ. W przypadku oferty wspólnej warunek zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający wspólną ofertę będą spełniać go łącznie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi doświadczenie, wykształcenie i kwalifikacje odpowiednie do stanowisk, jakie zostaną im powierzone, tj.: - 1 osobę na stanowisko kierownika budowy - posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów). Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych dokumentów, o których mowa w rozdziale VI ust. 4 pkt 4 i 5 SIWZ. W przypadku oferty wspólnej warunek zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający wspólną ofertę będą spełniać go łącznie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
wypełniony formularz oferty wraz z kosztorysem ofertowym, dowód wniesienia wadium, pełnomocnictwo(a) - jeżeli dotyczy, zobowiązanie podmiotu trzeciego - jeżeli dotyczy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 98.0
- 2 - Okres gwarancji i rękojmi - 2.0
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian zawarto w SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://szczytno-zdp.bip-wm.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Szczytnie, ul. Mrongowiusza 2, 12-100 Szczytno, woj. warmińsko - mazurskie, pokój nr 26.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.04.2016 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Szczytnie, ul. Mrongowiusza 2, 12-100 Szczytno, woj. warmińsko - mazurskie, pokój nr 20 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SZCZYTNA
- Zwiększenie poziomu cyberbezpieczeństwa miejskiej sieci e-Szczytno
- Budowa drogi leśnej w leśnictwie Kulka o długości 1,269 km
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH I GOSPODARCZYCH DLA ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W SZCZYTNIE
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Olszyny
- Przebudowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Wały
więcej: przetargi w Szczytnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa elektroenergetycznej sieci nn. 0,4 kV kablowej oświetlenia drogowego drogi powiatowej w m. Czółna, gm. Niedrzwica Duża
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Drzewica - etap 1
- Budowa mostu w ciągu drogi gminnej wewnętrznej w km 2+760 na potoku Jelnianka w m. Jelna
- Remont drogi gminnej 140241K ulica Bema w km od 0+000 do km 0+438 w miejscowości Miechów, gm. Miechów
- Przebudowa przepustu drogowego na drodze gminnej nr 150848C w miejscowości Janowice
- Remont nawierzchni dróg gruntowych na terenie Gminy Puck w podziale na 3 części.
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.