To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-12-09
Gostynin: Zakup i dostawa przedpłaconych kart płatniczych dla pracowników Regionalnego Ośrodka Psychiatrii Sądowej w Gostyninie
Numer ogłoszenia: 336048 - 2015; data zamieszczenia: 09.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 318752 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Ośrodek Psychiatrii Sądowej, ul. Zalesie 1A, 09-500 Gostynin, woj. mazowieckie, tel. (024) 2357154, faks (024) 2357155.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa przedpłaconych kart płatniczych dla pracowników Regionalnego Ośrodka Psychiatrii Sądowej w Gostyninie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa przedpłaconych kart płatniczych w liczbie 157 sztuk o wartości brutto 93.200,00 złotych, dla pracowników Regionalnego Ośrodka Psychiatrii Sądowej w Gostyninie uprawniających do zakupu artykułów użytku codziennego, a w szczególności artykułów: spożywczych, drogeryjnych, chemii gospodarczej, tekstylnych, AGD itp. Karty płatnicze muszą być możliwe do zrealizowania we wszystkich placówkach współpracujących z wyłonionym Wykonawcą na terenie całego kraju oraz we wszystkich placówkach współpracujących z wyłonionym Wykonawcą na terenie miasta Gostynina. Dostawa kart płatniczych nastąpi na następujących warunkach: 1. Termin ważności kart - minimum 12 miesięcy od daty zawarcia umowy. 2. Dostarczenie kart do siedziby Zamawiającego. 3. Ubezpieczenie przesyłki na czas transportu przez Wykonawcę. 4. Dostarczenie kart w opakowaniach zbiorczych, posegregowanych przez Wykonawcę zgodnie z wymogami Zamawiającego, tj. karty winny być posegregowane według ich wartości. 5. Aktywacja kart płatniczych najpóźniej 2 dni robocze po przesłaniu (faxem/e-mail) do Wykonawcy potwierdzenia odbioru kart. 6. Możliwość reklamacji w razie stwierdzenia nieprawidłowej kwoty karty albo innych nieprawidłowości w opakowaniu zbiorczym, rozpatrzenie i załatwienie reklamacji przez Wykonawcę w ciągu 3 dni. 7. Zamawiający nie dopuszcza pobierania opłat z tytułu użytkowania kart przez użytkowników (tzn. prowizji od każdej transakcji realizowanej za pomocą karty płatniczej, opłaty rocznej za użytkowanie karty itp.). 8. Zamawiający zastrzega, że obsługa procesu zasilania kart płatniczych leży po stronie Wykonawcy. 9. Ilość i wartość zasilenia kart w złotych: Liczba / Wartość zasilenia kart w złotych Lp. Liczba przedpłaconych kart płatniczych Wartość zasilenia 1. 8 750,00 2. 33 700,00 3. 37 650,00 4. 36 600,00 5. 17 550,00 6. 13 500,00 7. 13 200,00 RAZEM: 157 93.200,00 WARTOŚĆ CAŁKOWITA: 93.200,00 złotych brutto słownie: dziewięćdziesiąt trzy tysiące dwieście złotych 00/100.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.16.30.00 - Karty płatnicze .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Edenred Polska Sp. z o. o., ul. Przemysłowa 30, 00-450 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 93200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 93200,00
Oferta z najniższą ceną: 93200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 93200,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z GOSTYNINA
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 4 w Gostyninie
- "Sukcesywne dostawy wędlin, mięsa różnego oraz drobiu i wyrobów drobiarskich dla potrzeb Powiatowego Domu Pomocy Społecznej w Czarnowie na rok 2025"
- "Likwidacja barier transportowych w Placówkach Opiekuńczo -Wychowawczych w Gostyninie - zakup mikrobusu 9-cio osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych w ramach "Programu ...
- Zakup i dostawa leków dla Krajowego Ośrodka Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym w Gostyninie
- "Zimowe utrzymanie dróg" - wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie zimowym 2024/2025 z podziałem na 4 części
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 3 IM. OBROŃCÓW WESTERPLATTE W GOSTYNINIE
więcej: przetargi w Gostyninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi mycia zewnętrznego oraz odkurzanie pojazdów służbowych KSP
- Dostawa kart przedpłaconych i bonów podarunkowych
- Dostawa elektronicznych kart przedpłaconych dla pracowników PISF
- "Dostawa elektronicznych kart podarunkowych (przedpłaconych) na zakup artykułów spożywczo-przemysłowych dla pracowników SP ZOZ Garwolin
więcej: Karty płatnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.