To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-11-04
Ogłoszenie nr 336057 - 2016 z dnia 2016-11-04 r.
Olsztyn: Remont placu manewrowego WORD Olsztyn przy ul. Towarowej 17.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 317584
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego - Regionalne Centrum Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego w Olsztynie, krajowy numer identyfikacyjny
519486972, ul.
ul. Towarowa
17,
10-416
Olsztyn, państwo
Polska, woj.
warmińsko-mazurskie, tel.
+48895381140, faks
+48895381135, e-mail
sekretariat@word.olsztyn.pl
Adres strony internetowej (URL): www.word.olsztyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: wojewódzka samorządowa osoba prawna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont placu manewrowego WORD Olsztyn przy ul. Towarowej 17.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem inwestycji jest remont placu manewrowego Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Olsztynie o powierzchni 5440m2. Zakres robót obejmuje: 1. Demontaż i ponowny montaż: wiat przystankowych, schodów do kontenera, kontenera, podjazdu dla samochodów - elementy kolidujące. 2. Regulacja wysokościowa odwodnienia liniowego "ACO" wraz z ewentualną wymianą uszkodzonych elementów. Udrożnić odpływ. 3. Wykonanie studzienki kanalizacyjnej fi 600 h=1,5m wraz z kratką i studzienką inspekcyjną fi 425mm oraz rur fi200 SN8 wraz z podłączeniem do istniejącego systemu kanalizacji deszczowej. Odtworzenie nawierzchni po wykonaniu kanalizacji (k.ł.s.m. - 20 cm, podbudowa z BA gr. 8cm) 4. Rozbiórka istniejącej kostki betonowej oraz płytek betonowych wraz z obramowaniem. Wy-konanie podbudowy z k.ł.s.m. gr. 15 cm. Wykonanie w-wy wiążącej z BA gr. 4 cm(KR-3 wg WT-2010). 5. Profilowanie istniejącej podbudowy z kruszywa. Usunięcie nadmiaru kruszywa - obniżenie o 3 cm. Wykonanie warstwy wyrównawczej z BA gr. 3 cm (KR-3 wg WT-2010). Roboty pod wiatą. 6. Rozbiórka istniejącej kostki betonowej. Wykonanie w-wy wiążącej z BA gr. 6 cm(KR-3 wg WT-2010). 7. Rozbiórka i przełożenie istniejącej kostki betonowej (likwidacja kolein) na podsypce cementowo-piaskowej wraz z wymianą uszkodzonych kostek. Wysokość dopasować do nowego asfaltu. 8. Rozbiórka starego krawężnika - 60mb. Budowa nowego krawężnika betonowego 15x30 (światło 5 cm) na ławie betonowej z betony B-15 -65mb 9. Rozbiórka górnej części murka oporowego. Wykonanie górnej części murka oporowego z Ekomuru na zaprawie, zwieńczenie muru obrzeżem 8x30 układanym na płask. Uzupełnienie nawierzchni wzdłuż murka. Nawierzchnie - roboty do wykonania podczas przerwy weekendowej WORD-u. 10. Frezowanie profilacyjne nawierzchni bitumicznej wraz z wywozem i utylizacją. 11. wykonanie warstwy wyrównawczej śr. gr 3 cm (mma KR-3 wg WT-2010) 12. Regulacja istniejących urządzeń - włazy, kratki i studzienki- 4 szt. Wymiana 2 szt. włazów kanalizacyjnych - klasy D-400. 13. Remont cząstkowy nawierzchni (wykruszenia, uzupełnienie nawierzchni przy krawężnikach, wpustach i włazach, murku, wcinki) - średnia gł. 5 cm 14. Wykonanie warstwy ścieralnej z BA KR4 (asfalt modyfikowany) śr. Gr. 4cm wraz z oczyszczeniem i skropieniem nawierzchni. 15. Wykonanie oznakowania poziomego jezdni materiałami prefabrykowanymi wklejanymi bez-pośrednio przy układaniu nawierzchni. Odwzorowanie istniejącego oznakowania.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45233250-6
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT384084.28 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 441420.19 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa zestawu implantów tytanowych płyt blokowanych wraz z wkrętami oraz instrumentarium do Katedry Chirurgii i Rentgenologii z Kliniką Wydziału Medycyny Weterynaryjnej UWM w Olsztynie.
- Dostawa kalendarzy na 2025
- Wykonanie usług pralniczych dla Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Olsztynie w 2025 r., w obiektach: nr 1 w Olsztynie, przy ul. Kościuszki 72/74, nr 2 "Relaks" w Olsztynie przy ul. Żołnierskiej 13b
- Dostawa opraw oświetlenia zewnętrznego-Kortowo III-wraz z oprzyrządowaniem
- Remont lokalu nr 1 w budynku przy ul. Prawocheńskiego 13 Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Szkoły Podstawowej nr 9 im. Mikołaja Kopernika w Olsztynie.
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.