To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-12-19
Kostrzyn nad Odrą: Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Przedszkola Miejskiego nr 3 Ekoludki w Kostrzynie nad Odrą przy ul. Niepodległości 19
Numer ogłoszenia: 336073 - 2011; data zamieszczenia: 19.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 383752 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedszkole Miejskie Nr 3 "EKOLUDKI", ul. Niepodległości 19, 66-470 Kostrzyn nad Odrą, woj. lubuskie, tel. 95 7522184, faks 95 7522184.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Przedszkole Miejskie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Przedszkola Miejskiego nr 3 Ekoludki w Kostrzynie nad Odrą przy ul. Niepodległości 19.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Przedszkola Miejskiego nr 3 Ekoludki przy ul. Niepodległości 19 w Kostrzynie nad Odrą z podziałem na 9 części: Część 1 Dostawa nabiału Cześć 2 Dostawa pieczywa i wyrobów piekarskich Część 3 Dostawa mięsa i wyrobów wędliniarskich Część 4 Dostawa świeżych warzyw i owoców Część 5 Dostawa ryb i produktów rybnych Część 6 Dostawa mrożonek Cześć 7 Dostawa wody Cześć 8 Dostawa jaj Cześć 9 Dostawa artykułów ogólnospożywczych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SWIZ) oraz w dodatkowym szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia , stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.81.00.00 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie 03.14.40.00 - Produkty rolne 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty 15.20.00.00 - Ryby przetworzone i konserwowane 15.89.60.00 - Produkty głęboko mrożone 15.98.10.00 - Wody mineralne 03.14.25.00 - Jaja 15.13.10.00 - Konserwy i przetwory z mięsa 15.32.00.00 - Soki owocowe i warzywne 15.33.00.00 - Przetworzone owoce i warzywa 15.40.00.00 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne 15.60.00.00 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa nabiału
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"BEMA PLUS" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
"BEMA PLUS" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- Bema Plus Sp. z o.o, ul. Artylerzystów 4/5 68-200 Żary, 68-200 Żary, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32710,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 30673,66
Oferta z najniższą ceną: 15927,98 / Oferta z najwyższą ceną: 30673,66
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa mięsa i wyrobów wędliniarskich
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Perlik, 69-100 Słubice ul. Gołębia 6, 69-100 Słubice, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17848,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16202,54
Oferta z najniższą ceną: 16202,54 / Oferta z najwyższą ceną: 16202,54
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Dostawa ryb i produktów rybnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHU Fala Grzegorz Romanowski, ul. Podmiejska 23, 66-400 Gorzów Wlkp., kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2874,90
Oferta z najniższą ceną: 2874,90 / Oferta z najwyższą ceną: 3145,70
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Dostawa jaj
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Handel obwoźny Agnieszka Bańka, ul. 1 maja 5, 69-113 Górzyca, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3381,00
Oferta z najniższą ceną: 3381,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3381,00
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: Dostawa artykułów ogólnospożywczych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Dariusz Biaduń HURTOWNIA ART.SPOŻYWCZYCH "DARO"
jakie przetargi wygrała firma
Dariusz Biaduń HURTOWNIA ART.SPOŻYWCZYCH "DARO"
- Hurtownia artykułów spożywczych Daro Dariusz Biaduń, ul. Chrobrego 24c, 74-400 Dębno, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19652,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 22146,86
Oferta z najniższą ceną: 22146,86 / Oferta z najwyższą ceną: 22146,86
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkole nr 28 "Na Fali" w Gdańsku z podziałem na 5 części"
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 1 W SIECHNICACH
- Sukcesywna dostawa wędlin, mięsa i mięsa drobiowego na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Pabianicach
- Sukcesywna dostawa mleka i artykułów nabiałowych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Pabianicach
- Dostawa żywności na potrzeby stołówki przy Szkole Podstawowej im. św. Jana Pawła II w Gruszczycach.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Pabianicach
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.