To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-11-04
Ogłoszenie nr 336098 - 2016 z dnia 2016-11-04 r.
Konin: "Przedszkole - tu się rozwija świat dziecka" w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020
Oś Priorytetowa 8 Edukacja,
Działanie 8.1 Ograniczanie i zapobieganie przedwczesnemu kończeniu nauki szkolnej oraz wyrównanie dostępu do edukacji przedszkolnej i szkolnej,
Poddziałanie 8.1.1 Edukacja przedszkolna
Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego
Zadanie: organizacja nowych miejsc wychowania przedszkolnego.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU z dnia 13.10.2016 r.
dostawy
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu"PRZEDSZKOLE - TU SIĘ ROZWIJA ŚWIAT DZIECKA"
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 322822
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
tak
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedszkole nr 17 "Wojtusiowa Izba", krajowy numer identyfikacyjny
301508659, ul.
Okólna
57,
62-510
Konin, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
632431074, faks
632431074, e-mail
annakasprzak@vip.onet.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.wikom.pl/p17konin/strona1.htm
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Przedszkole - tu się rozwija świat dziecka" w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa 8 Edukacja, Działanie 8.1 Ograniczanie i zapobieganie przedwczesnemu kończeniu nauki szkolnej oraz wyrównanie dostępu do edukacji przedszkolnej i szkolnej, Poddziałanie 8.1.1 Edukacja przedszkolna Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego Zadanie: organizacja nowych miejsc wychowania przedszkolnego. OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU z dnia 13.10.2016 r. dostawy
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Część pierwsza zamówienia: Organizacja placu zabaw: a) Wykonanie 20 m2 bezpiecznej nawierzchni placu zabaw, b) Dostawa i montaż 1 sztuki piaskownicy okrągłej, c) Dostawa i montaż 1 sztuki huśtawki wahadłowej podwójnej, d) Dostawa i montaż 1 sztuki karuzeli tarczowej, e) Dostawa i montaż 1 sztuki huśtawki ważka, f) Dostawa i montaż 1 sztuki zestawu zabawowego lokomotywa. 2. Część druga zamówienia: Dostosowanie / modernizacja budynków / pomieszczeń a) Dostawa i montaż barierek ochronnych ogrodzeniowych czerwono białych 8 sztuk, b) Dostawa i montaż wykładziny na korytarz 80 m2, c) Dostawa i montaż stolarki drzwiowej w OP 1: drzwi wejściowe, wejściowe boczne, zaplecze 3 sztuki, d) Dostawa i montaż stolarki drzwiowej w OP 2: drzwi wejściowe, ewakuacyjne, zaplecze 3 sztuki, e) Dostawa i montaż wykładziny dywanowej w OP 1 30 m2, f) Dostawa i montaż wykładziny dywanowej w OP 2 30 m2, g) Wyposażenie zapewniające bezpieczne warunki opieki nad dziećmi w OP 1, 1 usługa, h) Wyposażenie zapewniające bezpieczne warunki opieki nad dziećmi w OP 2, 1 usługa, i) Dostawa i montaż półek na kubeczki i ręczniki w OP 1, 5 sztuk, j) Dostawa i montaż półek na kubeczki i ręczniki w OP 2, 5 sztuk, k) Dostawa i montaż luster w OP 1, 4 sztuki, l) Dostawa i montaż luster w OP 2, 4 sztuki, m) Dostawa i montaż podajników na ręczniki papierowe w OP 1, 2 sztuki, n) Dostawa i montaż podajników na ręczniki papierowe w OP 2, 2 sztuki, o) Dostawa i montaż uchwytów na papier toaletowy w OP 1, 2 sztuki, p) Dostawa i montaż uchwytów na papier toaletowy w OP 2, 2 sztuki, q) Dostawa chłodziarki do kuchni 1 sztuka, r) Dostawa zmywarki gastronomicznej z wyparzaczem 1 sztuka, s) Dostawa szafa do przechowywania 4 sztuki t) Dostawa i montaż podajników na mydło w OP 1, 4 sztuki u) Dostawa i montaż podajników na mydło w OP 2, 4 sztuki. 3.Część trzecia zamówienia: Dostawa mebli i wyposażenia a) Dostawa i montaż stolików dziecięcych do OP 1, 5 sztuk b) Dostawa krzeseł dziecięcych z regulacją do OP 1, 25 sztuk, c) Dostawa poduchy do siedzenia OP 1, 20 sztuk, d) Dostawa poduchy do siedzenia OP 2, 15 sztuk, e) Dostawa kołdra z poduszką OP 1, 25 sztuk, f) Dostawa szafa do przechowywania OP 1, 1 sztuka, g) Dostawa szatnia OP 1, 5 kompletów, h) Dostawa szatnia OP 2, 5 kompletów. 4. Czwarta cześć zamówienia Sprzęt audiowizualny a) Dostawa telewizora dla OP 1,2, 2 sztuki b) Dostawa sprzętu audiowizualnego do OP 1,2 - radio z odtwarzaczem CD, 2 sztuki c) Dostawa aparatu fotograficznego do OP 1,2, 2 sztuki, 5. Piąta część zamówienia Sprzęt TIK a) Dostawa laptopa z oprogramowaniem do prowadzenia zajęć przedszkolnych w OP 1,2, 2 sztuki 6. Szósta część zamówienia Sprzęt TIK środki trwałe a) Dostawa tablicy interaktywnej z oprogramowaniem doprowadzenia zajęć przedszkolnych w OP 1,2, 2 sztuki. 7. Siódma cześć zamówienia: Pomoce dydaktyczne, zabawki, sprzęt specjalistyczny a) Dostawa pomocy dydaktycznych doprowadzenia zajęć przedszkolnych w OP 1,2, 2 komplety b) Dostawa zabawek do OP 1, 1 komplet c) Dostawa zabawek do OP 2, 1 komplet d) Dostawa pomocy dydaktycznych do ćwiczeń korekcyjno ruchowych w OP 1, 1 komplet e) Dostawa pomocy dydaktycznych do ćwiczeń korekcyjno ruchowych w OP 2, 1 komplet f) Dostawa pomocy dydaktycznych do ćwiczeń logopedycznych w OP 1, 1 komplet g) Dostawa pomocy dydaktycznych do ćwiczeń logopedycznych w OP 2, 1 komplet h) Dostaw pomocy dydaktycznych do ćwiczeń umuzykalniająco rytmicznych w OP 1, 1 komplet i) Dostawa pomocy dydaktycznych zużywalnych (kredki, pisaki, gumki itp.) do OP 1,2, 33 komplet.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
39150000-8
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: ORGANIZACJA PLACU ZABAW |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT16585 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 12423 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: SPRZĘT AUDIOWIZUALNY |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT4471 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 5500 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: SPRZĘT TIK |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT3252 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 4000 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 6 | NAZWA: SPRZĘT TIK - ŚRODKI TRWAŁE |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT6504 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 7980 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KONINA
- Utrzymanie, konserwacja i remont bieżący sieci kanalizacji deszczowej na terenie miasta Konina
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Nr 12 im. Kubusia Puchatka w Koninie w 2025 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 7 "Bolek i Lolek" w Koninie w 2025 r.
- Usługa fizycznej ochrony osób i mienia, monitoring systemu alarmowego oraz wsparcie grupy interwencyjnej w prokuraturach okręgu konińskiego w okresie 12 miesięcy tj. od 01.01.2025r. do 31.12.2025r.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 1 "Kosmatek"w Koninie w 2025 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Nr 10 z Oddziałami Integracyjnymi "Leszczynowa Górka" w 2025r.
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.