eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy SączPrzetarg nieograniczony na dostawę protez i tasiemek naczyniowych, endoprotez dróg żółciowych, uniwersalnych protez ścięgna oraz staplerów i oprzyrządowania do elektrokoagulacji.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-12-09

Nowy Sącz: Przetarg nieograniczony na dostawę protez i tasiemek naczyniowych, endoprotez dróg żółciowych, uniwersalnych protez ścięgna oraz staplerów i oprzyrządowania do elektrokoagulacji.
Numer ogłoszenia: 336148 - 2015; data zamieszczenia: 09.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu , ul. Młyńska 10, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. (018) 44388-77; 443-66-35, faks (018) 4438540; 443-86-01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: spzoz.nrs.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.szpitalnowysacz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę protez i tasiemek naczyniowych, endoprotez dróg żółciowych, uniwersalnych protez ścięgna oraz staplerów i oprzyrządowania do elektrokoagulacji..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje 10 zadań kod CPV 33.18.42.00-5; 33.14.11.20-7; 33.14.00.00-3; 33.18.32.00-8 Zadanie nr 1 - Protezy naczyniowe, łaty naczyniowe 33.18.42.00-5 Zadanie nr 2 - Tasiemka naczyniowa 33.14.11.20-7 Zadanie nr 3 - Endoprotezy dróg żółciowych 33.18.42.00-5 Zadanie nr 4 - Wielorazowe oprzyrządowanie do elektrokoagulacji Force Triad i Force E28/ Valleylab 33.14.00.00-3 Zadanie nr 5 - Ładunki do staplerów wielorazowego użytku 33.14.00.00-3 Zadanie nr 6 - Staplery i ładunki do staplerów jednorazowego użytku 33.14.00.00-3 Zadanie nr 7 - Staplery skórne 33.14.00.00-3 Zadanie nr 8 - Klipsownica automatyczna Jednorał. użytku z klipsami tytanowymi 33.14.00.00-3 Zadanie nr 9 - Czyścik do nożyków do elektrokoagulacji 33.14.00.00-3 Zadanie nr 10 - Uniwersalna proteza ścięgna 33.18.32.00-8.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.42.00-5, 33.14.11.20-7, 33.14.00.00-3, 33.18.32.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie oświadczenia - załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie oświadczenia - załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie oświadczenia - załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie oświadczenia - załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie oświadczenia - załącznik nr 3 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Oświadczenie, o wyrobach medycznych. 2) Katalogi zaoferowanego towaru w celu sprawdzenia zgodności ich parametrów z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ. Zamawiający wymaga aby katalogi i foldery były przedstawione w języku polskim. W katalogu należy wyraźnie i w sposób nie budzący wątpliwości zaznaczyć oferowany przedmiot zamówienia. Katalog musi potwierdzać parametry oferowanego przedmiotu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin realizacji bieżącego zamówienia - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

zgodnie z zapisami SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalnowysacz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.szpitalnowysacz.pl odebrać w zespole ds. zamówień publicznych D.A.T. ul. Młyńska 10 lub otrzymać drogą pocztową na wniosek Wykonawcy. Cena specyfikacji przesłanej pisemnie 10 zł.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2015 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy przesłać droga pocztową (33-300 Nowy Sącz, ul. Młyńska 10) lub złożyć bezpośrednio w zespole ds. zamówień publicznych DAT, ul. Młyńska 10 lub w sekretariacie Dyrekcji..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Protezy naczyniowe, łaty naczyniowe 33.18.42.00-5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Protezy naczyniowe, łaty naczyniowe 33.18.42.00-5.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.42.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji bieżącego zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Tasiemka naczyniowa 33.14.11.20-7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tasiemka naczyniowa 33.14.11.20-7.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji bieżącego zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - Endoprotezy dróg żółciowych 33.18.42.00-5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Endoprotezy dróg żółciowych 33.18.42.00-5.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.42.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji bieżącego zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - Wielorazowe oprzyrządowanie do elektrokoagulacji Force Triad i Force E28/ Valleylab 33.14.00.00-3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wielorazowe oprzyrządowanie do elektrokoagulacji Force Triad i Force E28/ Valleylab 33.14.00.00-3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji bieżącego zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 - Ładunki do staplerów wielorazowego użytku 33.14.00.00-3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ładunki do staplerów wielorazowego użytku 33.14.00.00-3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji bieżącego zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 - Staplery i ładunki do staplerów jednorazowego użytku 33.14.00.00-3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Staplery i ładunki do staplerów jednorazowego użytku 33.14.00.00-3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji bieżącego zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7 - Staplery skórne 33.14.00.00-3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Staplery skórne 33.14.00.00-3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji bieżącego zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8 - Klipsownica automatyczna Jednorał. użytku z klipsami tytanowymi 33.14.00.00-3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Klipsownica automatyczna Jednorał. użytku z klipsami tytanowymi 33.14.00.00-3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji bieżącego zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie nr 9 - Czyścik do nożyków do elektrokoagulacji 33.14.00.00-3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czyścik do nożyków do elektrokoagulacji 33.14.00.00-3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji bieżącego zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie nr 10 - Uniwersalna proteza ścięgna 33.18.32.00-8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Uniwersalna proteza ścięgna 33.18.32.00-8.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji bieżącego zamówienia - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.