To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-09-07
Poznań: Przebudowa systemu sygnalizacji włamania i napadu w obiekcie Narodowego Banku Polskiego Oddziału Okręgowego w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 336214 - 2012; data zamieszczenia: 07.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 227360 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Poznaniu, Al. Marcinkowskiego 12, 60-967 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8514 200, faks 61 8514 418.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa systemu sygnalizacji włamania i napadu w obiekcie Narodowego Banku Polskiego Oddziału Okręgowego w Poznaniu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy systemu sygnalizacji włamania i napadu w budynku Oddziału Okręgowego Narodowego Banku Polskiego w Poznaniu przy Al. Marcinkowskiego 12.Budynek, w którym mają być przeprowadzone prace, znajduje się w zabudowie zwartej z przyległym podwórzem. W ramach planowanej inwestycji będą prowadzone prace polegające na przystosowaniu do wyższego poziomu bezpieczeństwa części systemu sygnalizacji włamania i napadu chroniącej pomieszczenia węzła kasowo-skarbcowego (część systemu podłączona do centralki SSWiN chroniącej pomieszczenia węzła kasowo-skarbcowego) oraz ochronę nowych pomieszczeń piwnicznych. Charakterystyczne parametry określające zakres robót: a)wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie wymiany 40 elementów aktywnych i pasywnych, manipulatorów oraz urządzenia - centralki SSWiN (ochrona węzła kasowo-skarbcowego) oraz nowych 5 elementów systemu w celu objęcia ochroną nowych pomieszczeń piwnicznych, b)demontaż starych elementów, c)dostarczenie nowych elementów, zamontowanie oraz konfiguracja oprogramowania, d)instalacja 5 zaprojektowanych elementów systemu w celu objęcia ochroną nowych pomieszczeń piwnicznych, e)integracja zamontowanych elementów z platformą integrującą Gemos 3, f)przeszkolenie 5 administratorów i wskazanych przez Zamawiającego 10 osób obsługujących system, g)konserwacja i serwis w ramach gwarancji: - zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na przedmiot zamówienia określony w Sekcji II 1.3 lit.b-e minimum 24 miesiące, która obowiązywać będzie od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru. - w okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia na rzecz Zamawiającego konserwacji i serwisu gwarancyjnego w następujący sposób: 1)zapewnić zamawiającemu możliwość powiadamiania przez 24 godziny o awariach systemu za pomocą faxu lub maila, 2)czas reakcji na zgłoszenie awarii 4 godziny od momentu zgłoszenia awarii, 3)czas naprawy - do 4 dni roboczych od momentu zgłoszenia awarii, 4)miejsce naprawy - siedziba Zamawiającego, 5)w okresie gwarancji Wykonawca musi zapewnić bez dodatkowych opłat dostarczenie aktualizacji oprogramowania oraz pomoc przy jej instalacji, 6)konserwacja raz na trzy miesiące. -w przypadku braku możliwości wykonania naprawy w siedzibie Zamawiającego zamontowanych urządzeń, Wykonawca na własny koszt i ryzyko odbierze urządzenie od Zamawiającego oraz dostarczy go po naprawie do Zamawiającego, h) przeniesienie autorskich praw majątkowych do dokumentacji oraz prawa do zezwalania na wykonywanie zależnych praw autorskich do dokumentacji. Realizacja przedmiotu zamówienia wiąże się z dostępem do informacji niejawnych o klauzuli zastrzeżone. W związku z tym, Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania postanowień ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg ograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ATREM S.A., Złotniki ul. Czołgowa 4, 62-002 Suchy Las, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 105691,06 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 144472,12
Oferta z najniższą ceną: 144472,12 / Oferta z najwyższą ceną: 163790,24
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa samochodu terenowego typu PICK-UP , 5-cio osobowego, z napędem 4x4
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania: "Wykonanie robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj dla zadania: Adaptacja strefy SPA na strefę Saun -1"
- Zakup samochodu BUS 8+1
- Zakup samochodu osobowego
- Zakup samochodu osobowo-ciężarowego 2+1
- Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej podmiotu przeprowadzającego eksperyment medyczny -Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozwój infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Chynów
- Wykonanie robót w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - wykonanie remontu balkonów budynku przy ul. Kleczkowskiej 17 oraz Glinianej 63 we Wrocławiu
- "Opracowanie dokumentacji projektowej termomodernizacji placówek oświatowych w ramach zadania pn. "Optymalizacja efektywności energetycznej placówek oświatowych na terenie Miasta (...)" - część nazwy
- Rewitalizacja Rynku w Lubinie - odtworzenie historycznego traktatu staromiejskiego - rewitalizacja infrastruktury miejskiej.
- Montaż przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Sułów - obszary z ciekami wodnymi - II etap
- Opracowanie projektu budowlanego wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynku wielorodzinnego w gminie Elbląg"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.