eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PobiedziskaZimowe utrzymanie dróg gminnych pozamiejskich w rejonie I i II w sezonie 2011/2012.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-10-14

Pobiedziska: Zimowe utrzymanie dróg gminnych pozamiejskich w rejonie I i II w sezonie 2011/2012.
Numer ogłoszenia: 336224 - 2011; data zamieszczenia: 14.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 253125 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pobiedziska, ul. Tadeusza Kościuszki 4, 62-010 Pobiedziska, woj. wielkopolskie, tel. 061 8977100, faks 061 8977124.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg gminnych pozamiejskich w rejonie I i II w sezonie 2011/2012..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych pozamiejskich w rejonie I i II w sezonie 2011/2012. 2. Zamówienie ma być wykonane zgodnie ze specyfikacją zimowego utrzymania dróg gminnych oraz Planem zimowego utrzymania dróg na sezon 2011/2012, które stanowią załącznik do SIWZ. 3. Zamówienie zostało podzielone na dwie części: 3.1. Zadanie 1. Zimowe utrzymanie dróg w rejonie I według wykazu (pkt 1.) z załącznika nr 2 do Planu zimowego utrzymania dróg na sezon 2011/2012. 3.1.1. Wykonanie usługi zimowego utrzymania polega w szczególności: - odśnieżanie: 51,02 km, - zwalczanie gołoledzi: 54.000,00 m2, 3.1.2. Zamawiający podaje poniżej szacowaną krotność liczby przejazdów w sezonie: - odśnieżanie: 40 - zwalczanie gołoledzi: 70 3.2. Zadanie 2. Zimowe utrzymanie dróg w rejonie II według wykazu (pkt 2.) z załącznika nr 2 do Planu zimowego utrzymania dróg na sezon 2011/2012. 3.2.1. Wykonanie usługi zimowego utrzymania polega w szczególności: - odśnieżanie: 49,88 km - zwalczanie gołoledzi: 25.300,00 m2, 3.2.2. Zamawiający podaje poniżej szacowaną krotność liczby przejazdów w sezonie: - odśnieżanie: 40 - zwalczanie gołoledzi: 70 4. Drogi gminne w akcji zimowego utrzymania dróg należy utrzymać zgodnie ze standardem III B. 5. Na drogach utrzymywanych w standardzie III B jezdnia posypywana będzie na: - skrzyżowaniach z drogami, - skrzyżowaniach z koleją, - odcinkach o pochyleniu powyżej 4%, - na przystankach autobusowych, innych miejscach wskazanych przez pracowników Urzędu Gminy w Pobiedziskach. 6. Odśnieżanie zleconych powierzchni należy wykonać na całej szerokości i długości z jednoczesnym odrzucaniem go poza krawędź oczyszczonego pasa, zapobiegając przy tym tworzeniu się zwałów śniegu na krawędzi, skrzyżowaniach i przejść dla pieszych. 7. Sposób odśnieżania opisany w punkcie 6. nie stosuje się do ulic, do których bezpośrednio przylega chodnik - w tym przypadku należy rozgarniać śnieg tuż przy krawędzi jezdni w taki sposób, aby zwały śniegu nie utrudniały swobodnego poruszania się pieszych po chodniku. 8. Przystąpienie do pracy zadysponowanego sprzętu lub osób ma nastąpić najpóźniej w ciągu 2 godzin od chwili powzięcia decyzji o konieczności podjęcia akcji na drodze lub wystąpienia gołoledzi uniemożliwiającej swobodne poruszanie się po drogach. Pojazdy używane do prac przy usuwaniu śliskości zimowej powinny być wyposażone w ostrzegawczy sygnał świetlny błyskowy barwy żółtej, zgodnie z ustawą o ruchu drogowym. 9. Odśnieżanie pasa drogowego przy zatokach przystankowych należy prowadzić tak , aby zwały śniegu nie pozostawały przy krawędzi zatoki przystankowej utrudniając wsiadanie i wysiadanie z autobusu. 10. W przypadku awarii pojazdu (sprzętu) Wykonawca zapewnia pojazd (sprzęt) zastępczy w czasie nie dłuższym niż 2 godziny od momentu pojawienia się awarii sprzętu o porównywalnych parametrach technicznych zaakceptowany przez Zamawiającego oraz pokryć koszty jego podstawienia. 11. Wykonawca musi dysponować dostateczną, do bieżącego wykonania zabiegów, liczbą sprzętu specjalistycznego, tj, np. pługi, pługopiaskarki, rozsypywarki, równiarki, ładowarki oraz sprzęt ciężki do likwidacji zatorów śnieżnych. 12. Pojazdy, którymi dysponuje Wykonawca, uczestniczące w posypywaniu i odśnieżaniu muszą być sprawne technicznie. 13. Wykonawca we własnym zakresie zapewni odpowiednią ilość soli, piasku, która wystarczy na prowadzenie Akcji Zima w ciągu całego sezonu zimowego. Sól drogowa wykorzystywana do posypywania ulic winna spełniać wymogi normy PN-86/C-84081/02, piasek natomiast powinien spełniać normy PN-B-11113:1996. Używane materiały powinny spełniać wymagania Rozporządzenia Ministra Środowiska w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach z dnia 27 października 2005 r.(Dz. U. z 2005 r. Nr 230 poz. 1960). 14. Cena ryczałtowa za jeden kilometr prowadzenia Akcji Zima powinna uwzględniać w szczególności: koszt odśnieżania lub posypywania całej szerokości jezdni przy pełnym wykorzystaniu posiadanych środków technicznych, koszt zakupu materiału, pracy sprzętu i ludzi. 15. W robocze dni tygodnia, tj. od poniedziałku do piątku o godz. 9.00 rano Wykonawca będzie przesyłał za pomocą faksu, do siedziby Zamawiającego raport o stanie dróg informujący, jakie drogi i o której godzinie zostały odśnieżone w okresie od poprzedniego raportu oraz jaki jest aktualny stan nawierzchni dróg wchodzących w zakres umowy, a także na których drogach pracuje sprzęt. Wzór raportu stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji. Wzór raportu stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji. 16. Każdorazowo po wykonaniu prac zawartych w umowie Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania pisemnego potwierdzenia od upoważnionych przedstawicieli Urzędu o wykonanych pracach. 17. Wykonawca poda Zamawiającemu czynny całą dobę nr telefonu kontaktowego, pod który upoważnieni przedstawicie Zamawiającego zgłaszać mogą roboty do wykonania. 18. Zamawiający w każdej chwili, jeżeli uzna dalszą akcję odśnieżania za zbędną, może zatrzymać pracę sprzętu i wezwać Wykonawcę do zaprzestania akcji. Za wykonany zakres pracy Wykonawca otrzyma wynagrodzenie przewidziane w umowie. 19. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zlecenia odśnieżania i zwalczania gołoledzi na ulicach nie ujętych w tabelach z wykazem dróg, a koniecznych do umożliwienia mieszkańcom dojazdów do posesji. Rozliczenie nastąpi zgodnie ze złożoną ofertą ze środków należących do Sołectw...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie 1. Zimowe utrzymanie dróg w rejonie I według wykazu (pkt 1.) z załącznika nr 2 do Planu zimowego utrzymania dróg na sezon 2011/2012.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowo Usługowa Luktrans, Gniezno, 62-200 ul. Konikowo 10-12, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 223603,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 223603,20

  • Oferta z najniższą ceną: 223603,20 / Oferta z najwyższą ceną: 480040,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie 2. Zimowe utrzymanie dróg w rejonie II według wykazu (pkt 2.) z załącznika nr 2 do Planu zimowego utrzymania dróg na sezon 2011/2012

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Spółdzielnia Usług Rolniczych w Pobiedziskach, ul. Poznańska 54, 62-010 Pobiedziska, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 174742,64 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 174742,64

  • Oferta z najniższą ceną: 174742,64 / Oferta z najwyższą ceną: 329990,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.