eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › Budowa oświetlenia ulicznego/parkowego w Tychach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-11

Tychy: Budowa oświetlenia ulicznego/parkowego w Tychach
Numer ogłoszenia: 33623 - 2015; data zamieszczenia: 11.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Tychy , Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. (032) 7763333, faks (032) 7763344.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umtychy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa oświetlenia ulicznego/parkowego w Tychach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektów budowlano-wykonawczych sieci oświetleniowej oraz wykonanie robót budowlanych z podziałem na zadnia jak niżej: Zadanie nr 1 -Budowa oświetlenia w rejonie ul. Mąkołowskiej 120-132 w Tychach Zakres prac zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym (stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ) obejmuje m.in.: wykonanie projektu budowlano-wykonawczego budowy sieci oświetleniowej wraz z uzyskaniem stosownego pozwolenia na budowę lub zgłoszenia zamiaru budowy oraz wykonanie zaprojektowanej sieci oświetleniowej ulicy Mąkołowskiej 120-132 w zaznaczonych punktach na podkładzie mapowym - min. 10 sztuk słupów aluminiowych anodowanych w kolorze INOX C45 typu: SAL -5 wg wymagań technicznych z oprawami wg wzoru o parametrach nie gorszych niż oprawa ledowa typu: COSMO LED 72. Zadanie nr 2 - Budowa oświetlenia w rejonie nieruchomości położonych przy Al. Bielskiej 75-79 i 83-87 w Tychach Zakres prac zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym (stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ) obejmuje m.in.: wykonanie projektu budowlano-wykonawczego budowy sieci oświetleniowej z uzyskaniem stosownego pozwolenia na budowę lub zgłoszenia zamiaru budowy oraz wykonanie zaprojektowanej sieci oświetleniowej w rejonie nieruchomości położonych przy Al. Bielskiej 75-79 i 83-87 w zaznaczonych punktach na podkładzie mapowym - min. 5 sztuk słupów parkowych typu: SAL -4D wg wymagań technicznych z oprawami wg wzoru o parametrach nie gorszych niż oprawa OPC 1 z kloszem AURIS. Projektowane oświetlenie musi nawiązywać do istniejącego oświetlenia parkowego w rejonie nieruchomości położonej przy Al. Bielskiej 69-71 i Al. Niepodległości 2-4. Zadanie nr 3 - Budowa energooszczędnego oświetlenia przy ul. Wierzbowej od łącznika z ul. Szkolną do granic z gminą Wyry Zakres prac zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym autorstwa Przedsiębiorstwa Projektowania Handlu i Usług PROJEKT (stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ) obejmuje m.in: a) Posadowienie 6 szt. słupów oświetleniowych na działce 650/30, anodowanych, kolor C-45 INOX, nie gorszych niż typu SAL-59B z fundamentem oraz wnęką bezpiecznikową z oprawą ledową nie gorszą niż typu COSMO LED 72, b) Ułożenie kabla typu YAKY 4x35mm2..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.12.00-2, 71.32.21.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Zadanie nr 1 - 2 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych 00/100 PLN) Zadanie nr 2 - 1 100,00 PLN (słownie: tysiąc sto złotych 00/100 PLN) Zadanie nr 3 - 700,00 PLN (słownie: siedemset złotych 00/100 PLN) 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem z konta na konto na rachunek bankowy zamawiającego: Bank Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna 12 1240 2975 1111 0010 6077 6489 Kod Swift (wymagany przy przelewach międzynarodowych): PKOP PL PW b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). W przypadku wniesienia wadium w formach określonych w ppkt b do e dokument winien być wystawiony na Gminę Miasta Tychy, Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy. Niniejszy dokument należy dołączyć do oferty.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykonanie minimum dwóch robót (każda z robót winna dotyczyć realizacji jednego zamówienia i być przedmiotem jednej umowy) niezależnie od ilości zadań do których wykonawca przystąpi - dotyczących wykonania oświetlenia ulic lub obiektów o wartości min. 50 000,00 zł brutto każda - załącznik nr 5 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dowody określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest dysponowanie osobą/osobami z uprawnieniami: Dla zadania nr 1 i 2 - SEP do 1kV - budowlanymi w zakresie nadzorowania robót w specjalności elektrycznej, - budowlanymi w zakresie projektowania w specjalności elektrycznej Dla zadania nr 3 - SEP do 1kV - budowlanymi w zakresie nadzorowania robót w specjalności elektrycznej - załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku złożenia oferty na więcej niż 1 zadanie, powyższe osoby mogą się powtarzać.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Inne oświadczenia lub dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania, które należy dołączyć do oferty: a) załącznik nr 1 do SIWZ - wypełniony formularz oferty, b) pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z załączonych do oferty dokumentów, c) dowód wpłaty wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres rękojmi za wady - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia zamawiający przewiduje możliwości zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty. Warunki tej zmiany są następujące: Zadanie 1 i 2 Zamawiający dopuszcza zmianę wysokości podatku od towarów i usług - w takim przypadku, na pisemny wniosek wykonawcy bądź zamawiającego zostanie sporządzony aneks do umowy uwzględniający zmiany wartości umowy wynikające z tego tytułu. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy jedynie w następujących przypadkach: a) w razie wystąpienia siły wyższej, czyli losowego zdarzenia zewnętrznego, którego skutków nie da się przewidzieć, np. intensywne opady atmosferyczne, huragan, a także w razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków wystąpienia siły wyższej, b) w razie zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy, c) w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Stron i niezawinionych przez Wykonawcę, a związanych z opóźnieniem w uzyskaniu od stosownych instytucji i organów niezbędnych uzgodnień, pozwoleń, decyzji itp., w terminach instrukcyjnych bądź obligatoryjnych wynikających z obowiązujących przepisów prawa. Zadanie 3 Zamawiający dopuszcza zmianę wysokości podatku od towarów i usług - w takim przypadku, na pisemny wniosek wykonawcy bądź zamawiającego zostanie sporządzony aneks do umowy uwzględniający zmiany wartości umowy wynikające z tego tytułu. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy jedynie w następujących przypadkach: a) w razie wystąpienia siły wyższej, czyli losowego zdarzenia zewnętrznego, którego skutków nie da się przewidzieć, np. intensywne opady atmosferyczne, huragan, a także w razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków wystąpienia siły wyższej, b) w razie zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.umtychy.pl/zamowienia-publiczne/jednostki-organizacyjne-urzedu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wersja papierowa w cenie 50,00 zł Urząd Miasta Tychy Wydział Zamówień Publicznych pok. 808 Al. Niepodległości 49 43-100 Tychy.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2015 godzina 10:15, miejsce: Urząd Miasta Tychy Wydział Zamówień Publicznych pok. 808 Al. Niepodległości 49 43-100 Tychy.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: Zadanie nr 1 i 2: - prace projektowe - do 30.08.2015 r. - roboty budowlane - do 30.11.2015 r. Zadanie nr 3 - do 6 tygodni od dnia podpisania umowy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa oświetlenia w rejonie ul. Mąkołowskiej 120-132 w Tychach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym (stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ) obejmuje m.in.: wykonanie projektu budowlano-wykonawczego budowy sieci oświetleniowej wraz z uzyskaniem stosownego pozwolenia na budowę lub zgłoszenia zamiaru budowy oraz wykonanie zaprojektowanej sieci oświetleniowej ulicy Mąkołowskiej 120-132 w zaznaczonych punktach na podkładzie mapowym - min. 10 sztuk słupów aluminiowych anodowanych w kolorze INOX C45 typu: SAL -5 wg wymagań technicznych z oprawami wg wzoru o parametrach nie gorszych niż oprawa ledowa typu: COSMO LED 72..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.12.00-2, 71.32.31.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres rękojmi za wady - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budowa oświetlenia w rejonie nieruchomości położonych przy Al. Bielskiej 75-79 i 83-87 w Tychach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym (stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ) obejmuje m.in.: wykonanie projektu budowlano-wykonawczego budowy sieci oświetleniowej z uzyskaniem stosownego pozwolenia na budowę lub zgłoszenia zamiaru budowy oraz wykonanie zaprojektowanej sieci oświetleniowej w rejonie nieruchomości położonych przy Al. Bielskiej 75-79 i 83-87 w zaznaczonych punktach na podkładzie mapowym - min. 5 sztuk słupów parkowych typu: SAL -4D wg wymagań technicznych z oprawami wg wzoru o parametrach nie gorszych niż oprawa OPC 1 z kloszem AURIS. Projektowane oświetlenie musi nawiązywać do istniejącego oświetlenia parkowego w rejonie nieruchomości położonej przy Al. Bielskiej 69-71 i Al. Niepodległości 2-4..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.31.00-9, 45.31.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres rękojmi za wady - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Budowa energooszczędnego oświetlenia przy ul. Wierzbowej od łącznika z ul. Szkolną do granic z gminą Wyry.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym autorstwa Przedsiębiorstwa Projektowania Handlu i Usług PROJEKT (stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ) obejmuje m.in: a) Posadowienie 6 szt. słupów oświetleniowych na działce 650/30, anodowanych, kolor C-45 INOX, nie gorszych niż typu SAL-59B z fundamentem oraz wnęką bezpiecznikową z oprawą ledową nie gorszą niż typu COSMO LED 72, b) Ułożenie kabla typu YAKY 4x35mm2..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres rękojmi za wady - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.