Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-29
Kraków: Budowa portalu internetowego MPK S.A. w Krakowie.
Numer ogłoszenia: 336250 - 2009; data zamieszczenia: 29.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne S.A. , ul. Jana Brożka 3, 30-347 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 2541019, faks 012 2541241.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpk.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka akcyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa portalu internetowego MPK S.A. w Krakowie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa portalu internetowego MPK S.A. w Krakowie w oparciu o system zarządzania treścią czyli CMS, dostosowanego dla osób niepełnosprawnych. Portal ma być zbudowany z pięciu stron WWW takich jak: strona główna MPK, biuletyn informacji publicznej BIP, projekty unijne, reklama, krakowska karta miejska KKM, z zastrzeżeniem że cztery ostatnie strony muszą przyjąć postać multisites tzn. dane w nich zawarte zostaną wykorzystane na stronie głównej bez ich ponownego wprowadzania do CMS w formie zajawek. Wybrane treści stron utworzonych w oparciu o nowy CMS muszą zostać przetłumaczone na język angielski oraz język niemiecki. Dla portalu należy utworzyć layout graficzny. Ponadto należy utworzyć wersję tekstową strony głównej MPK S.A. dla urządzeń mobilnych. Ze stroną główną MPK S.A. muszą być zintegrowane istniejące już elementy takie jak: wyszukiwarka połączeń w oparciu o Google Maps oraz rozkłady jazdy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.21.22.22 - Usługi opracowywania oprogramowania do serwera sieci WWW .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert nalezy wnieść wadium w wysokości 2 000 zł (dwa tysiące złotych).III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; poprzez doświadczenie Wykonawcy rozumie się należyte wykonanie, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie przedmiotowego zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) minimum 5 stron WWW w oparciu o CMS. Wykazane usługi muszą być potwierdzone dokumentami, że zostały wykonane z należytą starannością. Za dzień wszczęcia postępowania przyjmuje się dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Poprzez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia rozumie się również wspólników spółki cywilnej. 3. W przypadku, o którym mowa w punkcie 2, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, co potwierdzą stosownym pisemnym pełnomocnictwem podpisanym przez wszystkie podmioty występujące wspólnie o udzielenie przedmiotowego zamówienia. 4. Jako spełnienie wymogu przedłożenia pełnomocnictwa, o którym mowa w punkcie 3, uznaje się również złożenie umowy konsorcjum lub umowy spółki cywilnej, jeżeli będzie z niej wynikać upoważnienie dla osoby występującej w postępowaniu do reprezentowania wszystkich podmiotów występujących wspólnie (konsorcjantów, wspólników spółki cywilnej) w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunki określone w pkt 1.b) i 1.c) mogą być spełnione przez Wykonawców łącznie, pozostałe warunki muszą być spełnione przez każdego z Wykonawców osobno. 6. Do wykonawców, o których mowa w punkcie 2 stosuje się odpowiednio przepisy dotyczące Wykonawcy. 7. Ocena spełnienia przez wykonawców warunków, o których mowa w punkcie 1 nastąpi na podstawie przedłożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów, których wykaz został określony poniżej na zasadzie spełnia/ nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa powyżej, od wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane jest przedstawienie następujących dokumentów: 1.1. Oświadczenie zgodnie z wymaganiami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 1.3. Wykaz wykonanych, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) minimum 5 stron WWW w oparciu o CMS, z podaniem przedmiotu (adresem strony, ilością podstron, informacją czy strona zawiera BIP i jakie posiada wersje językowe), dat wykonania i odbiorców. 1.4. Dokumenty potwierdzające, że wykazane usługi zostały wykonane należycie. 2. W przypadku oferty złożonej przez Wykonawców występujących wspólnie, dokument wymieniony w pkt 1.2 składa każdy z Wykonawców. 3. Wymienione w punkcie 1 dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 1.2 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 5. Dokumenty, o których mowa w pkt 4., powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty powinny być wystawione w terminach zgodnych z pkt 5. 7. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamawiający przekaże SIWZ wraz zaproszeniem do składania ofert..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Biuro Obsługi Klienta MPK S.A., ul. J. Brożka 3, 30-347 Kraków..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: I. Kryteria wyboru Wykonawców do dalszego udziału w postępowaniu, tj. zaproszenia do składania ofert Wykonawców niewykluczonych z postępowania: 1. Do złożenia ofert Zamawiający zaprosi 5 Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu. 2. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż 5 , Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców spełniających te warunki. 3. Jeżeli liczba Wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 5, Zamawiający zaprosi do składania ofert 5 Wykonawców, z maksymalną ilością punktów. 4. Ocenie punktowej będzie podlegać doświadczenie Wykonawcy określone w pkt III.2)1.b) ogłoszenia, w następujący sposób każda wykazana strona WWW, bedzie podlegać ocenie: 4.1. wykonanie strony dla firmy z branży komunikacji pasażerskiej - 25 pkt 4.2. liczba podstron każdej wykazanej strony WWW: 1-5 podstron - 0 pkt, 6-50 podstron - 15 pkt, 51-70 podstron - 35 pkt , powyżej 71 podstron - 50 pkt 4.3 wykonanie strony BIP z uwzględnieniem zgodności z poniższymi przepisami - 15 pkt a) ustawy z dnia 6 września 2001 r o dostępie do informacji publicznej, Dz. U. nr 112 z 2001 r. nr 112, poz. 1198 (wraz z późn. zmianami) - w szczególności art. 8 ustawy, b) rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej, Dz. U. nr 10 z 2007 r., poz. 68 - w szczególności rozdziały, 1, 3 i 5, c) rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 11 października 2005 r. w sprawie minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. nr 212 z 2005 r. poz. 1766) 4.4.wykonanie strony wielojęzycznej (co najmniej w dwóch językach) - 10 pkt. 5. Punkty zostaną przyznane na podstawie informacji zawartych w dokumentach, o których mowa w pkt III.2).1.b) ogłoszenia (tj. wykazie wykonanych usług wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie). 6.. W przypadku gdy dwóch lub większa liczba Wykonawców otrzyma taką samą liczbę punktów i będzie to ich kwalifikowało na piątej pozycji, Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich tych Wykonawców. II. Opis sposobu przygotowywania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 1. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu zawierający nazwę przedmiotu zamówienia oraz dane Wykonawcy: nazwę, adres, siedziby i korespondencyjny, nr telefonu, faksu, NIP, informację o ilości i rodzaju składanych załączników wraz z załącznikami, tj.: oświadczeniem z art. 22 ust. 1 ustawy oraz dokumentami, o których mowa w niniejszym ogłoszeniu, pod rygorem uznania za nieważny - musi być sporządzony w języku polskim, w formie pisemnej, czytelnie oraz podpisany przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji, bądź umocowane przez osoby do składania oświadczeń woli na podstawie pisemnego pełnomocnictwa. 2. Formularz wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z wzorami: oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i wykazu usług Zamawiający udostępnił w wersji elektronicznej na stronie internetowej www.mpk.krakow.pl. 3. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z załącznikami należy złożyć w Biurze Obsługi Klienta MPK SA w Krakowie, ul. Jana Brożka 3, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu na budowę portalu internetowego MPK S.A. w Krakowie, znak sprawy FZ/82/p/09 oraz z podaniem na opakowaniu nazwy i adresu Wykonawcy. 4. Dokumenty składane wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Tłumaczenie może być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 5. W przypadku podpisania i/lub poświadczania za zgodność z oryginałem dokumentów przez osobę niewidniejącą w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) firmy jako organ upoważniony do reprezentacji Wykonawcy, należy do wniosku załączyć upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu (pełnomocnictwo), podpisane przez organ upoważniony do reprezentacji Wykonawcy. 6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) należy dołączyć do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7. Zaleca się, aby wszystkie zapisane strony wniosku (wraz z załącznikami) były parafowane i kolejno ponumerowane..
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Budowa dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych na ul. Łobzowskiej - skrzyżowanie od ul. Siemiradzkiego w Krakowie
- DFP.271.2.2025.AB -Dostawa wraz z wdrożeniem Systemu do Elektronicznego Obiegu Dokumentów Finansowych i Automatyzacji Procesów Biznesowych (SEOD) wraz z integracją z systemem InfoMedica dla S.U.
- Zakup usługi sieciowego dostępu do kolekcji czasopism elektronicznych w 2025 roku ze wszystkich stanowisk komputerowych UJ oraz spoza sieci uczelnianej za pomocą systemu autentykacji.
- Dostawa 4szt kamer optycznych dla CDSI DE-dzp.272-081/25
- "Zakup specjalistycznego samochodu do 3.5 t do transportu dzieł sztuki"
- Adaptacja pomieszczenia na potrzeby punktu pielęgniarskiego z pokojem przygotowawczym wraz z modernizacją istniejących sanitariów przy salach chorych na oddziale szybkiej diagnostyki w pawilonie M5
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.