Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-12-09
Nowosiółki Dyd.: dostawa dla Domu Pomocy Społecznej w Huwnikach, Huwniki 127, 37-743 Nowosiółki Dyd. Artykułów spożywczych
Numer ogłoszenia: 336292 - 2015; data zamieszczenia: 09.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Huwnikach , Huwniki 127, 37-743 Nowosiółki Dyd., woj. podkarpackie, tel. 0-16 6719450 w. 43, faks 0-16 6719451.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www: http://dpshuwniki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa dla Domu Pomocy Społecznej w Huwnikach, Huwniki 127, 37-743 Nowosiółki Dyd. Artykułów spożywczych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla Domu Pomocy Społecznej w Huwnikach, Huwniki 127, 37-743 Nowosiółki Dyd. Artykułów spożywczych w okresie od podpisania umowy do 31.12. 2016 r Przedmiot zamówienia składa się z 8 części tj: 1. Dostawa ryb. Formularz cenowy Zał. nr 2a 2. Dostawa pieczywa. Formularz cenowy Zał.nr 2b 3. Dostawa produktów mleczarskich. Formularz cenowy Zał nr2c 4. Dostawa mięsa, przetworów mięsnych i wędlin. Formularz cenowy Zał nr 2d 5. Dostawa owoców ,jarzyn i jaj. Formularz cenowy Zał. nr 2e 6. Dostawa artykułów spożywczych różnych. Formularz cenowy Zał. nr 2f 7. Dostawa drobiu. Formularz cenowy Zał.nr 2g 8. Dostawa mrożonek. Formularz cenowy Zał.nr 2h.
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla Domu Pomocy Społecznej w Huwnikach, Huwniki 127, 37-743 Nowosiółki Dyd. Artykułów spożywczych w okresie od podpisania umowy do 31.12. 2016 r Przedmiot zamówienia składa się z 8 części tj: 1. Dostawa ryb. Formularz cenowy Zał. nr 2a 2. Dostawa pieczywa. Formularz cenowy Zał.nr 2b 3. Dostawa produktów mleczarskich. Formularz cenowy Zał nr2c 4. Dostawa mięsa, przetworów mięsnych i wędlin. Formularz cenowy Zał nr 2d 5. Dostawa owoców ,jarzyn i jaj. Formularz cenowy Zał. nr 2e 6. Dostawa artykułów spożywczych różnych. Formularz cenowy Zał. nr 2f 7. Dostawa drobiu. Formularz cenowy Zał.nr 2g 8. Dostawa mrożonek. Formularz cenowy Zał.nr 2h
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.10.00 - Pieczywo 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.11.00.00 - Mięso 15.13.11.30 - Wędliny .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpshuwniki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Huwnikach
Huwniki 127
37- 743 Nowosiółki Dydyńskie
woj. podkarpackie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2015 godzina 09:00, miejsce: siedzibie Zamawiającego- Dom Pomocy Społecznej w Huwnikach Huwniki 127 37- 743 Nowosiółki Dydyńskie woj. podkarpackie Sekretariat DPS bud. D.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY STOŁÓWKI PRZEDSZKOLA LEŚNEGO W BOLSZEWIE PRZY UL. LEŚNEJ 35 NA 2025 ROK Z PODZIAŁEM NA 9 CZĘŚCI
- Sukcesywna dostawa nabiału na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 10 z Oddziałami Integracyjnymi im. Olimpijczyków Polskich w Suwałkach w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkolno- Przedszkolnego Nr 2 w Białymstoku
- Dostawa mięs, produktów mięsnych do Domu Pomocy Społecznej "Syrena" w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki SP1 im. Tadeusza Kościuszki w Nowym Tomyślu
- Dostawa produktów spożywczych, nabiałowych, wędlin, pieczywa, owoców i warzyw na wykonanie śniadań i kolacji w celu wyżywienia mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Pęcławicach Górnych
więcej: Mięso »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.