Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-29
Kraków: Administrowanie systemem telekomunikacyjnym ALCATEL 4400 oraz konserwacja i naprawa sieci teletechnicznej łącznie z urządzeniami współpracującymi z centralą.
Numer ogłoszenia: 336304 - 2009; data zamieszczenia: 29.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie , ul. Podchorążych 2, 30-084 Kraków, woj. małopolskie, tel. 0-12 662 60 53, faks 0-12 637 22 43.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ap.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Administrowanie systemem telekomunikacyjnym ALCATEL 4400 oraz konserwacja i naprawa sieci teletechnicznej łącznie z urządzeniami współpracującymi z centralą..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Administrowanie systemem telekomunikacyjnym ALCATEL 4400 oraz konserwacja i naprawa sieci teletechnicznej łącznie z urządzeniami współpracującymi z centralą..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.33.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji linii telekomunikacyjnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wyznacza wadium w wysokości 5.000 zł wpłacone przelewem na konto Uczelni Nr 71 1240 4722 1111 0000 4852 4687 lub w innej formie przewidzianej ustawą Pzp. Wadium na koncie Uczelni musi znaleźć się przed terminem składania ofert.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca posiada prawo do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi i zgodnie z przedmiotem zamówienia. 2. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę, doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny niezbędny do wykonania zamówienia. 3. Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 prawa zamówień publicznych. 4. Wykonawca spełnia wymogi art.22 ust.1 prawa zamówień publicznych. 5. Wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków lub też uzyskał przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności. 6. Wykonawca nie zalega z uiszczaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub też uzyskał przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności. 7. Wykonawca dostarczył dokumenty wymienione w pkt.13 niniejszej specyfikacji..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie Wykonawcy o wpisie do Ewidencji działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem zamówienia, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy: pzp. 3) Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków do właściwego Urzędu Skarbowego lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. 4) Oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego. 5) Oświadczenie z art. 24 ustawy, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. 6) Wykaz osób posiadających uprawnienia niezbędne do administrowania centralami Alcatel 4400 lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia takich osób - poparty kopiami certyfikatów na poziomie Alcatel 4740 i Alcatel 4760). 7) Kserokopie pozytywnych referencji z ostatnich trzech lat dotyczące administrowania i konserwowania minimum dwóch systemów telekomunikacyjnych opartych o centrale PABX Alcatel 4400. 8) Oświadczenie, że w przypadku zlecenia części robót podwykonawcy, Wykonawca zawrze umowę konsorcyjną na zakres przedmiotu prac ze wskazaniem lidera, zakresu odpowiedzialności wobec Zamawiającego (dla podmiotów składających ofertę wspólną) zgodnie z cz. II pkt 3 nin. siwz. 9) Cena oferty musi być opracowana zgodnie z załącznikiem nr 1 do siwz. 10) Oświadczenie, że Wykonawca uwzględnił wszystkie koszty wynikające z przedmiotu zamówienia. 11) Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i przyjmujemy jej postanowienia bez zastrzeżeń, oraz że zdobył konieczne informacje potrzebne do właściwego przygotowania oferty, 12) Wypełniona i podpisana propozycja umowy stanowiąca (Załącznik nr 2 do oferty). 13) Druk oferty stanowiący (Załącznik nr 1 do oferty). 14) Oświadczenie, że Wykonawca akceptuje termin płatności faktur przez Zamawiającego w terminie do 30 dni licząc od złożenia zaakceptowanej faktury bez naliczania karnych odsetek. 15) Oświadczenie, że Wykonawca jest związany złożoną ofertą przez czas 30 dni od wyznaczonego terminu otwarcia ofert. 16) Kserokopia wpłaty wadium przetargowego w wysokości 5.000 zł przelewem na konto Nr 71 1240 4722 1111 0000 4852 4687 lub w formie przewidzianej ustawą: Pzp..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.up.krakow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Pedagogiczny im. KEN, 30-084 Kraków, ul. Podchorążych 2, pokój 177 lub listem poleconym priorytetowym po wcześniejszym zamówieniu na nr faksu 012 637-22-43.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2009 godzina 09:00, miejsce: Uniwersytet Pedagogiczny im. KEN, 30-084 Kraków, ul. Podchorążych 2, pokój 177.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy worków i padów dla jednostek Uniwersytetu Jagiellońskiego (z wyłączeniem Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum)
- Regeneracja i naprawa dysku rozpyłowego zabudowanego w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
- Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w budynkach przychodni zdrowia, w podziale na 3 części
- Sprzedaż i dostawa pianotwórczych środków gaśniczych.
- DOSTARCZENIE TESTERA BEZPIECZEŃSTWA ELEKTRYCZNEGO
- 78.2025 Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy, montażu, uruchomienia wraz z konfiguracją jednego (1) mobilnego zestawu mikrofonowego do dyskusji z dodatkowym wyposażeniem oraz szkoleniem dla WB UJ.
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.