Ogłoszenie z dnia 2016-11-04
Ogłoszenie nr 336330 - 2016 z dnia 2016-11-04 r.
Chojnice: Dostawa ambulansu medycznego typ C.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. J. K. Łukowicza w Chojnicach, krajowy numer identyfikacyjny
30816900000, ul.
ul. Leśna
10,
89600
Chojnice, państwo
Polska, woj.
pomorskie, tel.
523 956 974, faks
523 956 505, e-mail
zampublik@szpital.chojnice.pl
Adres strony internetowej (URL): www.szpital.chojnice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa ambulansu medycznego typ C.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):DZAP-380-WR-3/16
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa ambulansu medycznego typ C o parametrach technicznych określonych w załączniku do zaproszenia do negocjacji.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
34114000-9
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/10/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT243200.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 299136,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie WOLNEJ RĘKI
na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienie z wolnej ręki to tryb udzielenia zamówienia, w którym zamawiający udziela zamówienia po negocjacjach tylko z jednym wykonawcą. Tryb zamówienia z wolnej ręki może być zastosowany, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z okoliczności wskazanych w art. 67 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, m.in.: jeżeli ze względu na wyjątkową sytuację, niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia. Wyżej wymieniona przesłanka opisana w art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp została spełniona w tym przypadku.
W przedmiotowej sprawie wyjątkową sytuację, o której mowa wyżej, stanowi konieczność zakupu ambulansu ratunkowego, wynikająca z faktu poważnego uszkodzenia w wypadku drogowym ambulansu będącego na wyposażeniu szpitala, nabytego w ze środków zabezpieczonych w budżecie Wojewody Pomorskiego.
Dnia 20 lipca br. ambulans ratunkowy uczestniczył w wypadku drogowym, w wyniku którego uległ całkowitemu zniszczeniu, ponad 70% - ekspertyza ubezpieczyciela (szkoda całkowita). Pojazd ten (Volkswagen Crafter) szpital zakupił w 2015 r. ze środków zabezpieczonych w budżecie Wojewody Pomorskiego na zadanie polegające na zakupie ambulansu z wyposażeniem - przeprowadzono przetarg nieograniczony na dostawę ambulansu medycznego typ C, zgodnie z określonymi wymogami. W związku z powyższym Zamawiający zobligowany jest do zakupu w miejsce zniszczonego ambulansu pojazdu o porównywalnych parametrach (typ, parametry techniczne, itp.). Ponadto niezbędne jest szybkie udzielenie zamówienia z uwagi na konieczność zabezpieczenia ciągłości świadczeń medycznych w ramach ratownictwa medycznego. Ponadto, nowy ambulans, spełniający wymogi ambulansu typu C należy pilnie zakupić w miejsce uszkodzonego pojazdu, aby zabezpieczyć minimalną ilość ambulansów ratunkowych.
INNE PRZETARGI Z CHOJNIC
- Sukcesywna usługa cateringowa w zakresie przygotowywania i dostawy dziennych zestawów posiłków dla dzieci uczęszczających do Żłobka Miejskiego Nr 2 w Chojnicach
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: "Projekt budowy kanalizacji deszczowej w ul. Borówkowej, Jaśminowej i Jagodowej w Chojnicach"
- Bieżące utrzymanie rowów melioracyjnych i zbiorników retencyjnych w granicach administracyjnych miasta Chojnice
- Dostawa samochodu osobowego na potrzeby Urzędu Gminy w Chojnicach
- Dostawa bielizny jednorazowego użytku
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 2616G Krzyż - Stodółki w km 4+237 do 4+770
więcej: przetargi w Chojnicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.