To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-01-24
Płock: Kompleksowy serwis pogwarancyjny kserokopiarek znajdujących się w Oddziale ZUS
w Płocku oraz podległych jednostkach terenowych
Numer ogłoszenia: 33642 - 2013; data zamieszczenia: 24.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 531546 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku, ul. Jachowicza 1, 09-402 Płock, woj. mazowieckie, tel. 24 2625271, faks 24 2625660.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowy serwis pogwarancyjny kserokopiarek znajdujących się w Oddziale ZUS w Płocku oraz podległych jednostkach terenowych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Kompleksowy serwis pogwarancyjny kserokopiarek znajdujących się w Oddziale ZUS w Płocku oraz podległych jednostkach terenowych. Część nr 1: kompleksowy serwis pogwarancyjny 6 sztuk kserokopiarek Océ. Część nr 2: kompleksowy serwis pogwarancyjny 12 sztuk kserokopiarek KYOCERA MITA. Część nr 3: kompleksowy serwis pogwarancyjny 2 sztuk kserokopiarek CANON, 8 sztuk kserokopiarek GESTETNER, 15 sztuk kserokopiarek RICOH, 2 sztuk kserokopiarek RANK XEROX, 14 sztuk kserokopiarek SHARP, 2 sztuk kserokopiarek TOSHIBA.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.31.00 - Usługi w zakresie naprawy fotokopiarek 50.31.32.00 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: kompleksowy serwis pogwarancyjny 6 sztuk kserokopiarek Océ
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe B. i J. Szczyglińscy COPI-FLEX Spółka jawna, ul. Padlewskiego 5, 09-402 Płock, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 74951,22 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 92400,00
Oferta z najniższą ceną: 92400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 178080,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: kompleksowy serwis pogwarancyjny 12 sztuk kserokopiarek KYOCERA MITA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe B. i J. Szczyglińscy COPI-FLEX Spółka jawna, ul. Padlewskiego 5, 09-402 Płock, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5406,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6575,00
Oferta z najniższą ceną: 6575,00 / Oferta z najwyższą ceną: 23675,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: kompleksowy serwis pogwarancyjny 2 sztuk kserokopiarek CANON, 8 sztuk kserokopiarek GESTETNER, 15 sztuk kserokopiarek RICOH, 2 sztuk kserokopiarek RANK XEROX, 14 sztuk kserokopiarek SHARP, 2 sztuk kserokopiarek TOSHIBA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe B. i J. Szczyglińscy COPI-FLEX Spółka jawna, ul. Padlewskiego 5, 09-402 Płock, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12344,72 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 15028,00
Oferta z najniższą ceną: 15028,00 / Oferta z najwyższą ceną: 44096,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Dostawa nowej minikoparki wraz z osprzętem
- Bieżąca konserwacja pomieszczeń dla zatrzymanych w budynku Sądu Okręgowego w Płocku
- Wykonanie 5-letniego przeglądu technicznego oraz opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej (...) prac modernizacyjnych amfiteatru, zlokalizowanego w Płocku, przy ul. Rybaki 15.
- Obsługa bankowa budżetu Powiatu Płockiego
- Dostawa pieczywa do Zakładu Karnego w Płocku
- Sporządzenie operatów szacunkowych w celu aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego
więcej: przetargi w Płocku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.