Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-12-19
Tomaszów Lubelski: Pełnienie funkcji pomocy do dzieci projektu pn. Małe Przedszkola nr umowy 336.POKL.09.01.01-06-174/09-01
Numer ogłoszenia: 336501 - 2011; data zamieszczenia: 19.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedszkole Samorządowe Nr 5 , ul. Moniuszki 51, 22-600 Tomaszów Lubelski, woj. lubelskie, tel. 84 6650086.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji pomocy do dzieci projektu pn. Małe Przedszkola nr umowy 336.POKL.09.01.01-06-174/09-01.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa Pełnienie funkcji pomocy do dzieci projektu pn. Małe Przedszkola nr umowy 336.POKL.09.01.01-06-174/09-01. Szczegółowy zakres określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załączni- kami. Wykonanie będzie warunkiem wszystkich zadań ujętych w projekcie, tj: a) opieka nad dziećmi Beneficjenta Ostatecznego (BO) - dzieci b) usługa będzie świadczona w ośrodku edukacji przedszkolnej przy Przedszkolu Samorządowym nr 2 prowadzonym w ramach projektu oraz w innych miejscach wskazanych przez Dyrektora lub Koordynatora. c) bezpieczeństwo powierzonych BO - dzieci d) utrzymanie porządku pomieszczeń przeznaczonych na realizację zaplanowanych działań w projekcie skierowanych bezpośrednio do BO- dzieci e) zapewnienie higienicznych i bezpiecznych warunków dla BO- dzieci f) współpraca z Dyrektorem i Koordynatorem w zakresie realizacji Projektu (bieżące kontakty), g) wydawanie posiłków oraz inne zadania zlecone bezpośrednio przez Dyrektora, Koordynatora lub inną osobę dla zapewnienia ciągłości i efektywności realizowanych działań w ramach projektu..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.21.10 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Od Wykonawcy (oferującego pracę w charakterze pomocy do dzieci w przedszkolu) mającego sprawować funkcję pomocy do dzieci Zamawiający (Dyrekcja Przedszkola) wymaga się: a) wykształcenie- minimum zawodowe b) wiedza na temat bezpiecznych i higienicznych warunków pracy z dziećmi Pożądane jest poświadczone przez Wykonawcę ksero posiadanych świadectw lub zaświadczeń ukończonych szkoleń, np. kurs żywieniowego, pierwszej pomocy, itp. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na zasadzie spełnia - nie spełnia, na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Od Wykonawcy mającego sprawować funkcję pomocy do dzieci Zamawiający wymaga aby wykazał się doświadczeniem pracy w pokrewnych zajęciach - min. 3 m-ce. Wykonawcy przedłożą w ofercie wykaz sprawowanych funkcji w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku doświadczenia z podaniem ich rodzaju, daty zatrudnienia i miejsca wykonywania oraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego to wykonywanie, tj. np. referencja lub inny dokument. W przypadku braku takich referencji Zamawiający dopuszcza przedłożenie oświadczenia Wykonawcy o przebiegu pracy z dziećmi.Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na zasadzie spełnia - nie spełnia, na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Od Wykonawcy (oferującego pracę w charakterze pomocy do dzieci w przedszkolu) mającego sprawować funkcję pomocy do dzieci Zamawiający (Dyrekcja Przedszkola) wymaga: a) wykształcenie- minimum zawodowe b) wiedza na temat bezpiecznych i higienicznych warunków pracy z dziećmi Pożądane jest poświadczone przez Wykonawcę ksero posiadanych świadectw lub zaświadczeń ukończonych szkoleń, np. kurs żywieniowego, pierwszej pomocy, itp. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na zasadzie spełnia - nie spełnia, na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.strona.ps5tom.nazwa.pl/male-przedszkola.html4
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedszkole Samorządowe Nr 5 przy ul. Moniuszki 51; 22-600 Tomaszów Lubelski..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.12.2011 godzina 09:00, miejsce: Przedszkole Samorządowe Nr 5 przy ul. Moniuszki 51; 22-600 Tomaszów Lubelski..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA LUBELSKIEGO
- Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie grupowego szkolenia dla 6 osób bezrobotnych w zakresie "Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych"
- Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie grupowego szkolenia dla 6 osób bezrobotnych w zakresie "Monter urządzeń energii odnawialnej z uprawnieniami elektroenergetycznymi SEP"
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 3265L na odcinku Boża Wola - Polanówka do granicy powiatu
- Dostawa rozwiązań z zakresu cyberbezpieczeństwa, w tym specjalistycznego sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Gminy Tomaszów Lubelski w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie grupowego szkolenia dla 8 osób bezrobotnych w zakresie "Operator obrabiarek sterowanych numerycznie (CNC)" z egzaminem czeladniczym
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.