To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-09-07
Kostomłoty: Dowóz dzieci do Szkoły Podstawowej w Mieczkowie w roku szkolnym 2012/2013, 2013/2014, 2014/2015.
Numer ogłoszenia: 336544 - 2012; data zamieszczenia: 07.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 203752 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Obsługi Szkół, ul. Ślężna 2, 55-311 Kostomłoty, woj. dolnośląskie, tel. 071 3170283 w. 38, faks 071 3170283 w. 28.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminny Ośrodek Obsługi Szkół.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz dzieci do Szkoły Podstawowej w Mieczkowie w roku szkolnym 2012/2013, 2013/2014, 2014/2015..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa przewozu osób obejmująca przywóz i odwóz uczniów na zajęcia szkolne do Szkoły Podstawowej w Mieczkowie i gimnazjum z miejscowości należących do obwodu szkoły: Godków, Bogdanów, Osiek, Wichrów, Mieczków oraz dowóz dzieci z tych miejscowości do Gimnazjum w Kostomłotach w roku szkolnym 2012/2013, 2013/2014, 2014/2015. 2. Opiekę nad uczniami w czasie przewozów organizuje i zapewnia Zamawiający. 3. Przewozy uczniów odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy-Prawo o ruchu drogowym ( tj. Dz.U. z 2005, Nr 108, poz. 908 z późn. zm.) i innych przepisach związanych z przewozem osób, ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym ( tj. Dz. U. z 2007, Nr 125, poz. 874 z późn. zm.). 4. Przedmiot zamówienia zgodnie z CPV: 60.00.00.00-8. 5. Przewozy obejmujące dowóz i odwóz uczniów odbywają się w dni nauki szkolnej wg uzgodnionego z Zamawiającym rozkładem jazdy. 6. Wykonawca musi zapewnić uczniom bezpieczny przewóz, tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny. 7. Autobusy muszą posiadać wystarczającą liczbę miejsc siedzących na określonej trasie. 8.Wykonawca ubezpiecza autobusy i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu i pozostających w związku z przewozem. 9. Średni szacowany dzienny przebieg kilometrów wynosi 110 km. 10.Godzina dowozu I kursu 7:00-7:15 (szczegółowy rozkład jazdy zostanie przedstawiony przewoźnikowi na początku roku szkolnego po sporządzeniu planów zajęć szkolnych). 11.Przedmiot zamówienia obejmuje następujące placówki: 1. Szkoła Podstawowa - dowóz i odwóz - w roku szkolnym 2012/2013 - ok. 58 dzieci - w roku szkolnym 2013/2014- ok. 58 dzieci - w roku szkolnym 2014/2015- ok. 58 dzieci 2. Gimnazjum - dowóz i odwóz - w roku szkolnym 2012/2013 - ok. 50 dzieci - w roku szkolnym 2013/2014- ok. 50 dzieci - w roku szkolnym 2014/2015- ok. 50 dzieci 12. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości dowożonych uczniów. W przypadku zwiększenia ilości dowożonych uczniów Wykonawca musi zapewnić ich dowóz na warunkach podanych w ofercie. Z tytułu zmniejszenia ilości dowożonych uczniów Zamawiający nie przewiduje ponoszenia dodatkowych opłat z tego tytułu. Uwaga: 1. zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany rozkładów jazdy w trakcie realizacji zamówienia , 2. kursy poza rozkładem jazdy nie wchodzą w zakres zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.00.00.00-8.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.P.H.U. MALEC Mieczysław Malec, Osiek 76, Wichrów 38B, 55-311 Kostomłoty, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 320814,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5,15
Oferta z najniższą ceną: 5,15 / Oferta z najwyższą ceną: 5,15
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa transportu pasażerskiego w zakresie czarteru samolotu pasażerskiego i transferów lokalnych oraz świadczenie kompleksowej usługi w zakresie rezerwacji i sprzedaży biletów lotniczych
- Usługa transportowa w zakresie wyjazdów w ramach projektu pn. "Zostań Zawodowcem 2"
- Wykonanie usług porządkowych w lokalach na terenie Miasta Szczecin wraz z wywozem ruchomości do miejsca wskazanego przez Zamawiającego lub do zagospodarowania, lub na wysypisko w dwóch częściach
- ZP-2/25 Usługa kierowcy specjalistycznym samochodem sanitarnym typu "T" i typu ,,P''
- "Dowóz i rozwóz dzieci i młodzieży wraz z opieką z terenu Gminy Wapno do Szkoły Podstawowej im. Adama Mickiewicza i Przedszkola Publicznego "Solna Kraina" w Wapnie od 10.03.2025 r. do 22.12.2025 r. "
- Kompleksowa usługa transportu lądowego eksponatów w podziale na dwie części.
więcej: Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.