Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-02
Warszawa: USŁUGI WYWOZU ODPADÓW KOMUNALNYCH I NIECZYSTOŚCI CIEKŁYCH
Numer ogłoszenia: 33654 - 2011; data zamieszczenia: 02.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Polska Agencja Żeglugi Powietrznej , ul. Wieżowa 8, 02-147 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5745000, faks 022 5746359.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pansa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: służby żeglugi powietrznej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI WYWOZU ODPADÓW KOMUNALNYCH I NIECZYSTOŚCI CIEKŁYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu odpadów komunalnych i nieczystości ciekłych z terenów administrowanych przez Polską Agencję Żeglugi Powietrznej w następujących obiektach Zamawiającego: 1.1. Część I - WARSZAWA, RASZYN; 1.2. Część II - PUŁTUSK; 1.3. Część III - POZNAŃ; 1.4. Część IV - KRAKÓW; 1.5. Część V - WROCŁAW. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca obowiązany będzie do: a. Wywozu nieczystości stałych, frakcji papieru i tektury oraz nieczystości płynnych z terenów administrowanych przez Zamawiającego. b. Wyposażenia poszczególnych terenów administrowanych przez Zamawiającego w sprawne, estetyczne i zakryte pojemniki w ilościach uzgodnionych między stronami. c. Utrzymywania pojemników w stałej czystości. d. Zapewnienia wykonywania usługi na podstawie zlecenia telefonicznego /czas reakcji 48 godzin/. e. Sprzątnięcia odpadów rozsypanych w trakcie opróżniania pojemników i transportu w miejsce zagospodarowania. f. Prowadzenia rejestru ilości wywozu nieczystości stałych, frakcji papieru i nieczystości płynnych. 2. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia realizowany będzie na rzecz Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej w następujących obiektach Zamawiającego: 2.1. Część I - WARSZAWA, RASZYN - następujące lokalizacje: 2.1.1. ul. Smyczkowa 2, Warszawa, 2.1.2. ul. Gałczyńskiego 2a, Raszyn, 2.1.3. ul. Wieżowa 8, Warszawa, 2.1.4. ul. Janka Muzykanta 2, Warszawa, 2.1.5. ul. Na Skraju 14, Warszawa; 2.2. Część II - PUŁTUSK - następująca lokalizacja: 2.2.1. Lipniki Stare, Pułtusk; 2.3. Część III - POZNAŃ - następująca lokalizacja: 2.3.1. AVIA Wysogotowo, ul. Bukowska 285, Poznań 2.4. Część IV - KRAKÓW - następująca lokalizacja: 2.4.1. ul. Leśna 69, Zabierzów; 2.5. Część V - WROCŁAW - następująca lokalizacja: 2.5.1. Wieża TWR, ul. Skarżyńskiego 36, Wrocław. 3. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ. 4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w jednej lub większej ilości z poniższych części: Część I - usługa wywozu odpadów komunalnych, frakcji papieru i nieczystości ciekłych z rejonu Warszawa, Raszyn; Część II - usługa wywozu odpadów komunalnych i nieczystości ciekłych z rejonu Pułtusk; Część III - usługa wywozu odpadów komunalnych i nieczystości ciekłych z rejonu Poznań; Część IV - usługa wywozu odpadów komunalnych i nieczystości ciekłych z rejonu Kraków; Część V - usługa wywozu odpadów komunalnych z rejonu Wrocław.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7, 90.48.00.00-5, 90.51.10.00-2, 90.53.30.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi posiadać zezwolenie wydane na podstawie ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 1996 r. Nr 132 poz. 622 z późn. zm.) uprawniające do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie: 1. dla części I, II, III, IV: 1.1. odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości; 1.2. opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych. 2. dla części V: 2.1. odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, iż: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał/wykonuje co najmniej jedną usługę polegającą na wywozie odpadów komunalnych lub nieczystości ciekłych o wartości nie mniejszej niż: 1. Dla części I: 50.000 PLN brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych); 2. Dla części II: 3.000 PLN brutto (słownie: trzy tysiące złotych); 3. Dla części III: 4.000 PLN brutto (słownie: cztery tysiące złotych); 4. Dla części IV: 4.000 PLN brutto (słownie: cztery tysiące złotych); 5. Dla części V: 4.000 PLN brutto (słownie: cztery tysiące złotych). UWAGA: W przypadku podania wartości usługi w walucie innej niż PLN, w celu oceny spełniania ww. warunku Zamawiający dokona przeliczenia wskazanej kwoty na PLN według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego obowiązującego w dniu publikacji ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na podstawie przedstawienia w ofercie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż: 1. Dla części I: 25.000 PLN brutto (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych); 2. Dla części II: 10.000 PLN brutto (słownie: dziesięć tysięcy złotych); 3. Dla części III: 10.000 PLN brutto (słownie: dziesięć tysięcy złotych); 4. Dla części IV: 10.000 PLN brutto (słownie: dziesięć tysięcy złotych); 5. Dla części V: 10.000 PLN brutto (słownie: dziesięć tysięcy złotych). UWAGA: W przypadku podania wartości polisy w walucie innej niż PLN, w celu oceny spełniania ww. warunku Zamawiający dokona przeliczenia wskazanej kwoty na PLN według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego obowiązującego w dniu publikacji ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony (zakres umocowania). Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 2. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (wystawione zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy). Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony (zakres umocowania). Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 3. Oferta oraz wszystkie złożone z nią dokumenty i oświadczenia muszą być podpisane przez pełnomocnika osobę umocowaną do reprezentowania Wykonawcy/Wykonawców. Wszystkie kserokopie dokumentów załączone do oferty muszą zawierać oświadczenie: ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień przyszłej umowy w stosunku do treści oferty gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności gdy: 1. nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; 2. wynikną rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony; 3. zaistnieją zdarzenia o charakterze siły wyższej, niezależne od stron umowy, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań. Strony zobowiązują się do ustalenia odpowiednio zmienionego terminu wykonania przedmiotu umowy. Za siłę wyższą uważa się zdarzenia zewnętrzne, których skutków nie da się przewidzieć ani im zapobiec. W szczególności za siłę wyższą będzie się uważać działania sił przyrody takie jak: huragan, trzęsienie ziemi, powódź oraz inne zdarzenia takie jak: wojnę, zamieszki, skażenie radioaktywne etc.; 4. konieczność wprowadzenia zmian będzie dotyczyć treści w dokumencie o charakterze informacyjno - instrukcyjnym, niezbędnym dla sprawnej realizacji umowy w szczególności: zmian osób uprawnionych do kontaktów, zmian osób odpowiedzialnych za potwierdzenie prawidłowej realizacji zamówienia wraz z numerami telefonów, faksu, poczty elektronicznej, etc. 5. nastąpiła zmiana podwykonawcy na podwykonawcę, który wykaże się spełnianiem warunków, które pierwotnie zostały nałożone przez wykonawcę na podwykonawcę w tej części spełniania warunków udziału w postępowaniu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pansa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Budynku Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej
02-284 Warszawa ul. Al. Krakowska 4/6
DZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - pokój nr 209.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2011 godzina 12:00, miejsce: w Budynku Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej 02-284 Warszawa ul. Al. Krakowska 4/6 KANCELARIA - pokój nr 007.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE DOTYCZY.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługa wywozu odpadów komunalnych, frakcji papieru i nieczystości ciekłych z rejonu Warszawa, Raszyn.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - WARSZAWA, RASZYN - następujące lokalizacje: 1. ul. Smyczkowa 2, Warszawa; 2. ul. Gałczyńskiego 2a, Raszyn; 3. ul. Wieżowa 8, Warszawa; 4. ul. Janka Muzykanta 2, Warszawa; 5. ul. Na Skraju 14, Warszawa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7, 90.48.00.00-5, 90.51.10.00-2, 90.53.30.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa wywozu odpadów komunalnych i nieczystości ciekłych z rejonu Pułtusk.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II - PUŁTUSK obejmuje następującą lokalizację: 1. Lipniki Stare, Pułtusk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7, 90.48.00.00-5, 90.51.10.00-2, 90.53.30.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługa wywozu odpadów komunalnych i nieczystości ciekłych z rejonu Poznań.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III - POZNAŃ - obejmuje następującą lokalizację: 1. AVIA Wysogotowo, ul. Bukowska 285, Poznań.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7, 90.48.00.00-5, 90.51.10.00-2, 90.53.30.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Usługa wywozu odpadów komunalnych i nieczystości ciekłych z rejonu Kraków.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część IV - KRAKÓW - obejmuje następującą lokalizację: 1. ul. Leśna 69, Zabierzów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7, 90.48.00.00-5, 90.51.10.00-2, 90.53.30.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Usługa wywozu odpadów komunalnych z rejonu Wrocław.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część V - WROCŁAW - obejmuje następującą lokalizację: 1. Wieża TWR, ul. Skarżyńskiego 36, Wrocław.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7, 90.48.00.00-5, 90.51.10.00-2, 90.53.30.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 32 lokale mieszkalne" wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Wojska Polskiego w Zamościu - działka ew. 1/113
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 32 lokale mieszkalne wraz z zagospodarowaniem terenu, naziemnymi miejscami postojowymi oraz infrastrukturą techniczną wewnętrzną i zewnętrzną w Chełmie
- Zakup samochodów służbowych dla III Oddziału ZUS w Warszawie
- Remont pomieszczeń sanitarnych i gospodarczych w budynku B Centrali Najwyższej Izby Kontroli w Warszawie, przy ul. Krzywickiego 9.
- Remont pustostanów w budynkach mieszkalnych przy ul. Trakt Lubelski 351 m 48 i ul. Trakt Lubelski 353 m 14 w Warszawie.
- Dostawa mebli laboratoryjnych, znak sprawy AEZ/S-050/2025
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywny odbiór i wywóz odpadów komunalnych wytworzonych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonego w Płocku
- Usługa odbioru i zagospodarowania produktów spożywczych przeterminowanych, nieprzydatnych do spożycia zaliczanych do kat. 3
- Utrzymanie poboczy dróg i ścieżek rowerowych stanowiących własność gminy Wolsztyn w 2025 roku
- Wywóz odpadów komunalnych wraz z dzierżawą pojemników na odpady pozostałe po segregacji oraz odpady segregowane z części służbowej Placówki Straży Granicznej w Czarnej Górnej.
- Wywóz odpadów komunalnych z części służbowej Placówki Straży Granicznej w Horyńcu - Zdroju.
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu, zagospodarowania i unieszkodliwiania odpadów medycznych od SPZOZ w Radzyniu Podlaskim
więcej: Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.