To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-10-14
Mielec: Budowa garażu dla potrzeb Powiatowego Urzędu Pracy w Mielcu oraz malowanie elewacji szczytowej północnej ściany budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Mielcu
Numer ogłoszenia: 336572 - 2011; data zamieszczenia: 14.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 291440 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu, ul. F. Chopina 16A, 39-300 Mielec, woj. podkarpackie, tel. 017 7880065, faks 017 7880069.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa garażu dla potrzeb Powiatowego Urzędu Pracy w Mielcu oraz malowanie elewacji szczytowej północnej ściany budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Mielcu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa garażu dla potrzeb Powiatowego Urzędu Pracy w Mielcu oraz malowanie elewacji szczytowej północnej ściany budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Mielcu. Z przedmiotu zamówienia wyłącza się: - sadzenie przesadzarką drzew z bryłą korzeniową- tj. poz. Nr 8 przedmiaru garaż, - przewożenie przesadzarką drzew z bryłą korzeniową - tj. poz. Nr 9 przedmiaru garaż. W ww pozycjach w kosztorysie ofertowym w kolumnie cena jednostkowa netto oraz wartości netto należy wpisać 0,00 zł. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w dokumentacji projektowej, na którą składa się: projekt budowlany, projekt wykonawczy, przedmiar robót, informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Projekt budowlany ma charakter nadrzędny nad pozostałą dokumentacją. Ww. dokumenty stanowią załączniki do SIWZ. Podczas prowadzenia robót związanych z infrastrukturą telekomunikacyjną należy przestrzegać warunków technicznych stawianych przez Telekomunikację Polską SA Dział Utrzymania Sieci w Rzeszowie będącą właścicielem istniejącej w rejonie robót sieci telekomunikacyjnej. Prace ziemne w miejscu kolizji i w pobliżu sieci telekomunikacyjnej należy wykonywać wyłącznie ręcznie pod nadzorem przedstawiciela TP SA. Po wykonaniu powyższych prac należy dokonać sprawdzenia drożności kanalizacji teletechnicznej pod nadzorem pracownika TP SA i sporządzić protokół odbioru (do odbioru należy dostarczyć dokumentację powykonawczą, inwentaryzację geodezyjną). Zakończone prace związane z infrastrukturą TP SA należy zgłosić do odbioru co najmniej 14 dni przed planowanym terminem odbioru. Prace związane z infrastrukturą TP SA muszą być wykonywane wyłącznie przez firmę specjalizującą się w robotach teletechnicznych, która posiada udokumentowane doświadczenie w budownictwie telekomunikacyjnym. Przedmiot działalności firmy w rejestrze lub ewidencji musi obejmować roboty związane z budową linii telekomunikacyjnych i elektroenergetycznych - 42.22.Z wg PKD 2007. Ponadto firma na żądanie TP SA przedstawi wykaz robót związanych z budową lub przebudową sieci telekomunikacyjnych w okresie ostatnich pięciu lat wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie. Prace ziemne należy prowadzić pod nadzorem archeologicznym i przestrzegać jego zaleceń. Roboty będą wykonane zgodnie z harmonogramem sporządzonym przez Wykonawcę i zatwierdzonym przez Zamawiającego. Harmonogram prac i termin ich wykonywania zostanie uzgodniony w dniu podpisania umowy. Wykonawca winien zapoznać się z warunkami określonymi w załączniku nr 6 do SIWZ - istotne postanowienia umowy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z zastosowaniem innych materiałów o nie gorszych parametrach od zaprojektowanych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót zgodnie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Użyte w dokumentacji projektowej nazwy wyrobów i elementów, które wskazują lub mogłyby kojarzyć się z producentem lub firmą nie mają na celu preferowania wyrobu lub materiałów danego producenta lecz wskazanie na wyrób, materiał lub element, który powinien posiadać cechy, parametry techniczne nie gorsze od założonych w dokumentacji projektowej. W przypadku oferty równoważnej wykonawca ma obowiązek wykazać, że oferowane przez niego wyroby, materiały lub elementy spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Przez ofertę równoważną zamawiający rozumie ofertę, która spełnia co najmniej te funkcje oraz parametry użytkowe i techniczne, które zostały opisane w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne wraz z ofertą przedłoży odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Wykonawca stosując materiały i urządzenia własne zobowiązuje się stosować materiały i urządzenia nowe, najwyższej jakości, dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie w rozumieniu prawa budowlanego. Wykonawca obowiązany jest dostarczyć aprobaty, certyfikaty na materiały i wyroby budowlane zastosowane do wykonania zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.33.50 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z różnymi środkami transportu 45.44.21.10 - Malowanie budynków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Mirosław Kapusta FIX BUD, ul. Laskowa 16, 39-300 Mielec, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 49973,70 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 58598,80
Oferta z najniższą ceną: 51361,39 / Oferta z najwyższą ceną: 68765,91
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z MIELCA
- Świadczenie usługi wycinki, pielęgnacji oraz zabiegów chirurgicznych w koronach drzew i krzewów zlokalizowanych na terenach Gminy Miejskiej Mielec w roku 2025
- Przebudowa drogi gminnej nr 103 700R - ul. Targowa w Mielcu
więcej: przetargi w Mielcu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.