To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-11-04
Ogłoszenie nr 336572 - 2016 z dnia 2016-11-04 r.
Tuchola: Zimowe utrzymanie czystości na terenie miasta Tuchola w sezonie 2016/2017, 2017/2018 oraz 2018/2019
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 321681-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tuchola, krajowy numer identyfikacyjny
9235115600000, ul.
pl. Zamkowy
1,
89500
Tuchola, państwo
Polska, woj.
kujawsko-pomorskie, tel.
52 56 42 500, faks
52 334 21 38, e-mail
przetargi212@tuchola.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.miasto.tuchola.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zimowe utrzymanie czystości na terenie miasta Tuchola w sezonie 2016/2017, 2017/2018 oraz 2018/2019
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.2.13.2016.AS
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia określają: - CPV 90611000-3 Usługi sprzątania ulic - CPV 90620000-9 Usługi odśnieżania - CPV 90630000-2 Usługi usuwania oblodzeń - opis przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie czystości na ulicach, pieszo - jezdniach, parkingach, ścieżkach pieszo - rowerowych, chodnikach w granicach administracyjnych miasta Tuchola w sposób pozwalający na właściwe użytkowanie dróg i chodników zgodnie z określonymi standardami utrzymania. Wykonawca rozpoczyna prowadzenie akcji zimowego utrzymania dróg od dnia 01 listopada 2016 roku od godz. 00.00. Sezon zimowy kończy się 31 marca 2017 roku, analogicznie w kolejnych latach. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia akcji zimowej w sposób nie wywołujący uciążliwości i niebezpieczeństwa dla podmiotów trzecich, w tym użytkowników dróg, oraz ponosi wszelką odpowiedzialność z tytułu wypadków, szkód powstałych w związku z prowadzeniem zimowego utrzymania dróg. Dla zapewnienia prawidłowego funkcjonowania miasta sieć ulic objętych zimowym utrzymaniem podzielono na trzy standardy w zależności od znaczenia komunikacyjnego ulicy. Standardy zimowego utrzymania ulic określono w załączniku nr 1c do niniejszej specyfikacji. W celu prawidłowego wywiązywania się Wykonawcy ze świadczenia swoich usług, do niniejszej specyfikacji załączono również mapę zimowego utrzymania ulic miasta Tuchola stanowiącą załącznik nr 1a oraz lokalizację rozmieszczenia skrzynek z piaskiem, załącznik nr 1b. Wykonawca zobowiązany jest do reakcji tj. rozpoczęcia akcji zimowego utrzymania dróg w ciągu 1 godziny od momentu wystąpienia zjawiska. Szczegółowy opis zakresu usług wchodzących w skład zimowego utrzymania czystości znajduje się w załączniku nr 1 - Specyfikacji technicznej zimowego utrzymania dróg (ZUD). Ponadto Wykonawca zapewnia: o pełną gotowość sprzętu - od dnia zawarcia umowy, o w razie potrzeby - całodobową pracę sprzętu, o sprzęt zastępczy - w razie awarii sprzętu Wykonawcy, o wyposażenie pracowników obsługujących sprzęt w telefony komórkowe oraz zaopatrzenie pracowników wykonujących prace związane z ww. zamówieniem w kamizelki pozwalające zidentyfikować Wykonawcę świadczącego ww. usługę. W okresie przed spodziewanymi opadami śnieżnymi należy dokonać przeglądu i remontu sprzętu (osprzętu) do odśnieżania. Pojazdy samochodowe używane do wykonywania prac przy odśnieżaniu dróg i usuwaniu śliskości zimowej powinny być wyposażone w ostrzegawczy sygnał świetlny błyskowy barwy żółtej. Pełna gotowość sprzętu obowiązuje od dnia zawarcia umowy. Sprzęt do rozsypywania materiałów uszorstniających i mieszanek musi zapewnić płynną regulację ilości rozsypywanych materiałów i mieszanek oraz równomierny wydatek na m2. Wykonawca zapewni także całodobową pracę sprzętu w razie takiej potrzeby. Nadzór i kontrola jakości usług. 1. Wykonawca dozoruje roboty osobiście lub przez swoich przedstawicieli upoważnionych do jego reprezentowania wobec Zamawiającego w zakresie planowania i wykonania usług. 2. Kontrola obejmuje wizualne sprawdzenie zgodności wykonania usługi z ustalonym standardem na wszystkich drogach objętych akcją zimowego utrzymania o każdym czasie ustalonym przez Zamawiającego oraz kontrola pochodzenia materiałów stosowanych do usuwania śliskości (świadectwo dokonania zakupu). 3. Dokumenty podlegające kontroli: karta pracy zimowego utrzymania dróg (załącznik nr 2), harmonogram finansowy (załącznik nr 3). Fakturowanie wykonanych usług. Płatności dokonywane będą na podstawie faktur, po wcześniejszym zweryfikowaniu przez Zamawiającego jakości prowadzonego zimowego utrzymania czystości, w okresach miesięcznych, w terminie określonym w formularzu oferty (zał. nr 4) od ostatniego dnia miesiąca i doręczenia faktury przez Wykonawcę do siedziby Urzędu. Wysokość miesięcznej faktury oparta będzie o procentowy miesięczny harmonogram finansowy stanowiący załącznik do umowy (przygotowany przez Wykonawcę i najpóźniej w dniu podpisania umowy). Harmonogram będzie stanowił podstawę do rozliczania się z Zamawiającym (załącznik nr 3). W celu pełnego doinformowania Wykonawcy o zamówieniu, Zamawiający wskazuje poniżej szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, z którymi Wykonawca winien się zapoznać: Załącznik nr 1 - specyfikacja techniczna zimowego utrzymania dróg (ZUD); Załącznik nr 1a - mapa zimowego utrzymania ulic miasta Tuchola; Załącznik nr 1b - lokalizacja skrzynek z piaskiem; Załącznik nr 1c - standardy zimowego utrzymania dróg obowiązujące na terenie miasta Tuchola; Załącznik nr 2 - karta pracy zimowego utrzymania dróg; Załącznik nr 3 - harmonogram finansowy. Zamawiający podkreśla iż, w przypadku wystąpienia uszkodzeń nawierzchni wynikających z winy Wykonawcy, a związanych z używaniem niewłaściwego sprzętu czy materiału do zwalczania śliskości, Zamawiający zleci wykonanie naprawy uszkodzeń na koszt Wykonawcy. Wszelkie informacje niezbędne do przygotowania oferty dostępne są do wglądu w siedzibie Zamawiającego oraz udostępnione na stronie internetowej: www.bip.miasto.tuchola.pl.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
90611000-3
Dodatkowe kody CPV:
90620000-9,
90630000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT547471.56 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 537840.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z TUCHOLI
- Dostawa produktów mleczarskich na potrzeby stołówki Technikum Leśnego w Tucholi
- Dostawa mięsa, produktów mięsnych, drobiu i wędlin do stołówki na potrzeby stołówki Technikum Leśnego w Tucholi
- "Budowa ścieżki rowerowej na odcinku Gostycyn - Piła od km 1+660 do km 2+323"
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu dostawczego z zabudową skrzyniową
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy drogi stanowiącej ulicę Wybickiego w Tucholi wraz z dojściem od ulicy Kopernika
- "Budowa kanalizacji deszczowej w Małym Gacnie"
więcej: przetargi w Tucholi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.