Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-01-29
Poznań: Biurowe stanowiska pracy
Numer ogłoszenia: 33658 - 2014; data zamieszczenia: 29.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przemysłowy Instytut Maszyn Rolniczych , ul. Starołęcka 31, 60-963 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8712200, faks 61 8793262.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pimr.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytut badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Biurowe stanowiska pracy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pn.: Biurowe stanowiska pracy. W skład zamówienia wchodzą następujące elementy: 1. Biurko kątowe BOX OFFICE II BXP-BN-213 1600 x 1200, wysokość 735 mm(? 10 mm) poziomowanie stopek, kolor płyty orzech cynamonowy (ANC), kolor stelaża metalowego szary (JMS) szt. 3 Biurko o stałej wysokości, kątowe z możliwością łączenia, blat wykonany z płyty wiórowej o grubości 25 mm (obustronnie melamina), boczne wykończone PCV o grubości 2 mm, stelaż z nóg stalowych, malowany proszkowo, w kształcie odwróconej litery T i połączonych płytą wiórową, która stanowi jednocześnie osłonę dolną biurka. 2. Kontener biurkowy BOX OFFICE II BOK-KN-061 416 x 600 x H710 z blatem BOK-BL-069, 416 x 600 x H25, kolor płyty orzech cynamonowy (ANC) szt. 4 Kontener z blatem montowany do biurka, w zestawie z piórnikiem / tacą do kontenera AKC-IN-017 336 x 241, 4 jednakowe szuflady z zamkiem, korpus wykonany z płyty wiórowej 18 mm (obustronnie melamina), blat wykonany z płyty wiórowej 25 mm (obustronnie melamina),boczne wykończenie PCV o grubości 2 mm, uchwyt szuflady aluminiowy, łuk 160 x 10 mm, w komplecie łączniki z biurkiem AKC-IN-029 3. Kontener biurkowy BOX OFFICE II BOK-KN-046 416 x 600 x H543, kolor płyty orzech cynamonowy (ANC) szt. 1 Kontener z blatem mobilny, w zestawie z piórnikiem / tacą do kontenera AKC-IN-017 336 x 241, 3 jednakowe szuflady z zamkiem, korpus wykonany z płyty wiórowej 18 mm (obustronnie melamina), blat wykonany z płyty wiórowej 25 mm (obustronnie melamina), boczne wykończenie PCV o grubości 2 mm, uchwyt szuflady aluminiowy, łuk 160 x 10 mm. 4. Blat kontenera BOX OFFICE II BOK-BL-068 800 x 600 x H25, kolor płyty orzech cynamonowy (ANC) Blat wykonany z płyty wiórowej 25 mm (obustronnie melamina),boczne wykończenie PCV o grubości 2 mm, w komplecie z łącznikiem AKC-IN-025 (4 szt.) 5. Krzesło obrotowe PROFI M PLUS NEW 11S P50PU szt. 2 Krzesło obrotowe z synchroniczną regulacją odchylenia kąta oparcia i na wysokość (z podparciem w części lędźwiowej), regulacja siedziska z możliwością dopasowania siły nacisku do ciężaru użytkownika, siedzisko i wysokie oparcie tapicerowane tkaną w kolorze czarnym (EVO - EV11), baza pięcioramienna w kolorze czarnym z podnośnikiem gazowym zapewniającym płynną regulację wysokości siedziska, podłokietnik multi-regulowany z nakładką poliuretanową PU z regulacją góra-dół, nakładka przód-tył oraz regulacją ustawienia kąta nakładki względem siedziska, kolor stelaża podłokietnika w kolorze czarnym. 6. Krzesło obrotowe PROFIm ONE 12S/12SL 1 szt. Krzesło obrotowe z synchroniczną regulacją odchylenia kąta oparcia i na wysokość (z podparciem w części lędźwiowej), regulacja siedziska z możliwością dopasowania siły nacisku do ciężaru użytkownika, siedzisko i wysokie oparcie tapicerowane skórą w kolorze czarnym (SKÓRA - S-18), baza pięcioramienna chromowana (aluminium polerowane) z podnośnikiem gazowym zapewniającym płynną regulację wysokości siedziska, podłokietnik regulowany góra-dół (zakres regulacji 100 mm), regulacja odległości od siedziska (zakres regulacji 35 mm na stronę), nakładka poliuretanowa., na stelażu chromowanym. 7. Dostawka biurka półokrągła BOX OFFICE II DOE-DN-007 1600 x 600 w kolorze orzech cynamonowy (ANC) szt. 1 Blat wykonany z płyty wiórowej 25 mm (obustronnie melamina), boczne wykończenie PCV o grubości 2 mm, 2 nogi okrągłe AKC-NO-016, o średnicy 60 mm, H 710 mm, kolor szary (JMS), okucia w zestawie 8. Wózek na komputer AKC-IN-033 500 x 280 x H 580 w kolorze orzech cynamonowy (ANC) szt. 3 Podstawa wózka wykonana z płyty wiórowej 25 mm (obustronnie melamina), boczne wykończenie PCV o grubości 2 mm, na 4 kółkach plastikowych o średnicy 40 mm, reling wykonany ze stali malowanej proszkowo w kolorze szarym (JMS) 9. Szafa aktowa BOX OFFICE II BOS-S.A.-547 800 x 420 x H1789 w kolorze orzech cynamonowy (ANC) szt.1 Szafa wykonana z płyty wiórowej 25 mm (obustronnie melamina), korpus i półki (4 szt.) w kolorze jasnym szarym, drzwiczki w kolorze orzech cynamonowy (ANC), zamykane na kluczyk, uchwyty drzwiczek aluminiowe, łuk 160 x 10 mm. 10. Szafa nadstawna BOX OFFICE II BOS-SD-273 800 x 420 x H708 w kolorze orzech cynamonowy (ANC) szt. 4 Szafa wykonana z płyty wiórowej 25 mm (obustronnie melamina), korpus i pólka w kolorze jasnym szarym, drzwiczki w kolorze orzech cynamonowy (ANC), zamykane na kluczyk, uchwyty drzwiczek aluminiowe, łuk 160 x 10 mm. 11. Szafa aktowa żaluzjowa OH OHB-SZ-324 1200 x 440 x H1134 szt. 1 Szafa aktowa wykonana z płyty wiórowej 25 mm (obustronnie melamina), korpus i pólka w kolorze jasnym szarym (ASM), roleta otwierana poziomo w kolorze aluminium, szafka zamykana na kluczyk. Zamawiający dopuszcza - nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Za równoważne uznane zostaną oferty, które zapewnią uzyskanie przez przedmiot dostawy, wymagane parametry określone w pkt.3.1. SIWZ oraz załączniku nr1 do SIWZ. Dostawca - wraz z oferta- dostarczy próbniki kolorów blatów. Dostawca zapewni transport i montaż na terenie PIMR..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.12.11.00 - Biurka 39.14.13.00 - Szafy 39.11.11.00 - Siedziska obrotowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku przez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art.22 ust.1.ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunku wymaganego przez wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku przez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art.22 ust.1.ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunku wymaganego przez wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku przez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art.22 ust.1.ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunku wymaganego przez wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku przez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art.22 ust.1.ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunku wymaganego przez wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku przez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art.22 ust.1.ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunku wymaganego przez wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pimr.poznan.pl odnośnik PRZETARGI
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 1) Przemysłowy Instytut Maszyn Rolniczych 60-963 Poznań ul. Starołęcka 31.
2) e-mail ujma@pimr.poznan.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.02.2014 godzina 11:30, miejsce: W sekretariacie Przemysłowego Instytutu Maszyn Rolniczych w Poznaniu ul. Starołęcka 31.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany za środków Unii Europejskiej, w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zbieranie, transport i utylizacja padłej zwierzyny i ich szczątków z dróg wojewódzkich na terenie działania WZDW w Poznaniu - Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kole
- Zakup produktów leczniczych w tym leków w ramach Programu Lekowego B.31. LECZENIE TĘTNICZEGO NADCIŚNIENIA PŁUCNEGO (PAH) i B.101 LECZENIE PACJENTÓW Z ZABURZENIAMI LIPIDOWYMI.
- Remont drogi wojewódzkiej nr 434 odcinek Kleszczewo - Szczodrzykowo.
- Dostawa produktów leczniczych w ramach programów lekowych - Ponesimodum
- Zakup dostępu do Systemu Informacji Prawnej (SIP) z sieci lokalnej Zamawiającego bez limitu użytkowników oraz wersja On-Line na potrzeby Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
- Sprzątanie pomieszczeń w budynku Rejonu Dróg Wojewódzkich w Koninie przy ul. Przemysłowej 122
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doposażenie Placówek Wsparcia Dziennego na terenie Gminy Raków - POWTÓRKA
- Dostawa mebli biurowych
- Dostawa mebli do Sali 101 KB i do sekretariatu Wydziału Inżynierii Zarządzania Politechniki Białostockiej - ZK-DZP.262.102.2024
- Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.
więcej: Siedziska obrotowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.